Joulu täysin pilalla. 6v käyttäytynyt muutamia viikkoja niin ilkeästi että
harkitsen joululahjjen jaon peruutusta. eli käytännössä joulun peruutusta.
on ptkinut lyönyt haukkunut uhkailla tappamisilla jne jne päivittäin minua, äitiäni ja veljeään. kiukutellut todenteolla. ostin tänäänkin meille uuden joulu dvd:n josta ajattelin lasten ilahtuvan. mitä viellä. 6v muksi minua koko elokuvan ajan ja mikään ei auttanut. pilasi meidän kaikkien hetken.
en tiedä mistä nuo tappamiset ja uolemiset ovat nyt yhtä äkkiä tulleet kuvioihin. sillä niistä emme puhu kotona. tms.
minulla kuoli tänään joulumieli ja odotus totaalisesti. peruin jo sovitun joulunvieton mummolassa ja voi olla etten hanki kotiinkaan mitään jouluruokia. en vain jaksa enää. minulla on ihan hirveä olo. mitä olen tehnyt väärin..:((
kaikkeni olen yrittänyt ostanut ja kantanut mutta tuo suuri kittämättömyys minkä lapseltani olen saanut tämän talven aikana on tappanut minussa kaiken sen mistä välitän enää jotta jaksaisin rakentaa sille samalle lapselle vieläpä joulua.
lahjat on ostettu jo kuukausia sitten valmiiksi mutta ennemmin antaisin ne tällä hetkellä vaikka SPR:lle
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Jos masennut vakavasti tai tapahtuu jotain mikä sun ikätasolla aiheuttaisi ymmärrettävän raivopaniikin, niin pyydätkö päästä lepositeisiin ja hoet anteeksipyyntöjä?
Ette ymmärtäneet vertausta?
Hei, mä elin skitsoäidin kanssa ja mua vaadittiin käyttäytymään ja pyytämään häneltä anteeksi reaktioitani, hän oli keski-ikänen mummo kun synnyin, miksi mun olisi pitänyt kantaa hänen vastuunsa? En suostu uskomaan, että raivohullut kakarat on itse aiheuttanut oman käytöksensä. Miksi alaikäistä saa kaasuvalottaa, vai oletteko vaan noin tyhmiä putkiaivoja?
Tää lapsi on jo 20 v, olisi kiva, jos kertoisi, miten nyt menee.
Miksei huonot äidit voi kasvattaa itseään ensin? Lapselle jää vastuu olla skitsoamatta ja reagoimatta, mutta äidin ei tarvii vaivautua samaan?
Vierailija kirjoitti:
Tää lapsi on jo 20 v, olisi kiva, jos kertoisi, miten nyt menee.
Varmaan tosi hyvin.
Joo laittakaa jotain kuppasia alanuolia, älkää ajatelko kun se voi olla liian epämukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo laittakaa jotain kuppasia alanuolia, älkää ajatelko kun se voi olla liian epämukavaa.
Kun ei kiinnosta hullun kesli-ikäisen akan raivoamiset äidistään. Edelleenkään.
Anna aineeton lahja. Kunnon selkäsauna. Piiskaa lapsesta paha pois. Se on hänelle opiksi ja ojennukseksi. Oppii, että p..seilystä tulee selkänahka kipeäksi. Menetelmä on oikein käytettynä erinomaisen tehokas opetramismetodi ja vaikuttaa myös siihen ei niin terävimpään ihmistaimeen.
Vierailija kirjoitti:
Kun äidiltä puuttuu ymmärrys syy-seuraussuhteista, puuttuu kaikki johdonmukaisuus ajattelusta ja toiminnasta, on tyhmä kuin saapas, ja vielä mielisairas siihen päälle, niin onko oireilu joku ihme? Miksi se on teille yhtä kuin minun persoonallisuus?
Miksi ihmeessä nostit 14 vuotta vanhan aloituksen kertoaksesi tämän? Se lapsi on jo 20-vuotias.
No, mitäpä mielisairaalta tyhmältä muuta voi odottaa.
Ja kun ei tiedä edes taustoja, liipasinherkästä kakarasta saa helposti syntipukin, vähän niinku perheenisät jotka käy toteuttaa likasemmat fantasiansa muualla niin jotkut äidit purkavat henkisen suolensa sisällön mustamaalaamaansa lapseen ja helpotuksen saaneena onkin sit helppo olla normaali muiden kanssa :) sellasta kivaa henkistä nyrkkeilysäkkiterapiaa. Mut joo mä pilasin kaiken ja oon huono ihminen, koska en pystynyt hillitsemään raivoani joutuessani ton kohteeksi. Eikä kukaan ikinä uskoisi.
Miettikää joskus vähän, ette tiedä todennäköisesti yhtään mitä muiden elämässä tapahtuu. Jättäkää sossuille arvioinnit, tosin tuskin nekään niihin pystyy kun äiti on aina niin pyhä.