Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni on ns. " laku/mutukki" monille - ei minulle

Vierailija
10.06.2011 |

Hei,

Halusin vaan kertoa yhden onnellisen tarinan. Olin kihloissa, ollut yhdessä ex-avomieheni kanssa 9 v - ikää minulla oli 30 v kun erottiin. Mies ei halunnut lapsia+petti. Tapasin erottuani " afroamerikaisen " miehen - nyt 7 vuotta myöhemmin odotan neljättämme, hyvä mies, lapsirakas, erittäin hyvä sängyssä ja miehinen. Ei petä. Tosin haluaa 5 lasta - siitä en ole ihan varma:)

Ei värillä väliä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,

Hienoa. Minua kiinnostaisi 1 lapsen äitini kuinka selviät 4 tai jopa viidestä lapsesta?

T.YH

Vierailija
2/9 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännen lapsen syntyessä myös puolipäiväinen kotiapulainen. Mieheni on liikemies - joutuu matkustamaan/olemaan paljon poissa - kaikki viikonloput kuitenkin kotona:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kotoisin Mogadishusta, Lagosista vai New Yorkista?

Tapasin erottuani " afroamerikaisen " miehen - nyt 7 vuotta myöhemmin odotan neljättämme, hyvä mies, lapsirakas, erittäin hyvä sängyssä ja miehinen. Ei petä. Tosin haluaa 5 lasta - siitä en ole ihan varma:) Ei värillä väliä

Vierailija
4/9 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella, millaisia "kauppoja" siellä Thaimaassa käydään. Mustilla miehillä on tarpeet siinä missä valkoisillakin.

Toisaalta tilanteesi on hyvä, sillä siellä "Thaimaan bussiness matkoilla" ei ole kiinnijäämisen mahdollisuutta, joten et tule koskaan pettymään!

Toivotan sydämmestäni hyvää jatkoa ja onnea! :)

Vierailija
5/9 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....hän on nämä yhdessä vietetyt vuodet rehdisti ja omasta aloitteestaan " pannut "minua" eli vaimoaan ns. huolella ja hartaasti. Viime kesälomalla pyysin jo armoa loppulomasta kun sain ns. pyllistää joka hiivatin aamu tai viimeistään sitten päivälevon aikaan ja iltaisin sama juttu. Jos hän kävisi vieraissa - ei häntä seksi kotona kiitostaisi. Piste

Vierailija
6/9 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo saanut neekerisankkerin?

Vierailija
7/9 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....hän on nämä yhdessä vietetyt vuodet rehdisti ja omasta aloitteestaan " pannut "minua" eli vaimoaan ns. huolella ja hartaasti. Viime kesälomalla pyysin jo armoa loppulomasta kun sain ns. pyllistää joka hiivatin aamu tai viimeistään sitten päivälevon aikaan ja iltaisin sama juttu. Jos hän kävisi vieraissa - ei häntä seksi kotona kiitostaisi. Piste

Toiset, jotka käy vieraissa haluaa kotona vieläkin enemmän.Ei kannata koskaan olla liian sinisilmänen.

T:vieraissa käyn itsekin

Vierailija
8/9 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän seksiä saa, sitä enemmän sitä myös haluaa.

Älä ole sinisilmäinen.

Vierailija
9/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat myös tykkäävät harrastaa suhteen ulkopuolisia parisuhteita, joissa on jopa lapsia ruokittavana.

"Tapasin sukulaisia" on hyvä vastaus tälläisen amerikan matkan jälkeen - kirjaimellisestikkin se voisi olla otta! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme