Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ingvar S. Melin on kuollut!

Vierailija
10.06.2011 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onkohan se Maria vielä sen Vladimis Tomevskin kanssa kimpassa? Mitään ei niistäkään ole aikoihin kuulunut. Entä oliko tolla Ingvarilla ketään uutta naista viime vuosina, muita kuin tuo Lenita?

joskus ajat sitten. Ei kai niillä enää vanhana sutinaa ollut?

Vierailija
22/30 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melinin viimeisistä kansanedustajavuosista on aikaa jo parikymmentä vuotta, mutta hänellä oli tapana vierailla eduskuntatalossa lähes päivittäin. Hän seurasi ahkerasti ulkomaisia sanomalehtiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin myös Olof Palmesta vasta lukiossa, vaikka hänet ammuttiin minun elinaikani. Olin niin nuori, etten todellakaan voinut tietää mistään Ruotsin pääministerin murhasta. Kuka hullu puhuu alle kymmenvuotiaille murhista..?

Ei oikeasti voi kaikkea tietää, vaikka sivistynyt olisi.

Terveisin maisteri

Vierailija
24/30 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tuli google-haulla. Olivat menossa linnan juhliin ja jotain omituisia kukkia oli olkapäällä. Liekö mikään julkkis muuta kuin miehensä kautta. En ole kuullut, joten tuskin on saanut mitään merkittävää aikaan.

Vierailija
25/30 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi muistaa tämäkään.

Antaisitte syyn. Tekisitte edes kunniaa edesmenneelle Inghemaarit Johnsonille (ups unohdin jo nimen).

Se siitä mediasivistyksestä. Henkilöstä joka syntyi ennen mediasivistystä. Onneksi google on olemassa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ingvar_S._Melin

So? Mitä voidaan päätellä lyhyestä eliniästä? Melko epäterveellisiä elämäntapoja?

Vierailija
26/30 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi muistaa tämäkään.

Antaisitte syyn. Tekisitte edes kunniaa edesmenneelle Inghemaarit Johnsonille (ups unohdin jo nimen).

Se siitä mediasivistyksestä. Henkilöstä joka syntyi ennen mediasivistystä. Onneksi google on olemassa.

<a href="http://fi.wikipedia.org/wiki/Ingvar_S._Melin" alt="http://fi.wikipedia.org/wiki/Ingvar_S._Melin">http://fi.wikipedia.org/wiki/Ingvar_S._Melin</a&gt;

So? Mitä voidaan päätellä lyhyestä eliniästä? Melko epäterveellisiä elämäntapoja?

Vierailija
27/30 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onkohan se Maria vielä sen Vladimis Tomevskin kanssa kimpassa? Mitään ei niistäkään ole aikoihin kuulunut. Entä oliko tolla Ingvarilla ketään uutta naista viime vuosina, muita kuin tuo Lenita?

Lenita taisi olla hänen eka vaimonsa

Vierailija - 11.06.11 12:03 (ID 12836961)

joskus ajat sitten. Ei kai niillä enää vanhana sutinaa ollut?

En tiennyt enkä tuntenut henkilöä. Moni muukin kuoli. Moni muu kiinnostava ihminen. Tosin jos on seiskan otsikoihin päässyt niin hienoahan se on. En tiedä pääsikö. Luulen niin.

Vierailija
28/30 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel. Nyt Maria Melin voi paneskella ihan vapaasti Vladimirinsa kanssa kulisseista välittämättä.

Vierailija
29/30 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä kotona puhuttu Olof Palmen kuolemasta, eikö se vaikuttanut vanhempiisi tai perheenne lähipiiriin ollenkaan?

Kuulin myös Olof Palmesta vasta lukiossa, vaikka hänet ammuttiin minun elinaikani. Olin niin nuori, etten todellakaan voinut tietää mistään Ruotsin pääministerin murhasta. Kuka hullu puhuu alle kymmenvuotiaille murhista..?

Terveisin maisteri

Vierailija
30/30 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua pari vuotta vanhempi ja sain tietää Palmen murhasta, kun lasten aamuohjelmat keskeytettiin ylimääräisen uutislähetyksen vuoksi. Taisin olla 6-vuotias.

Mulla oli ala-asteella ope, joka ruoti kaikki mahdolliset murhat (niin ajankohtaiset kuin kymmeniä vuosia vanhatkin) ilmeisesti yleissivistyksen nimissä. Tuskin kuuluivat OPSiin tuolloinkaan...

Minä olen 30-vuotias. En tiennyt, kuka tuo henkilö on. Kuulin myös Olof Palmesta vasta lukiossa, vaikka hänet ammuttiin minun elinaikani. Olin niin nuori, etten todellakaan voinut tietää mistään Ruotsin pääministerin murhasta. Kuka hullu puhuu alle kymmenvuotiaille murhista..?

Terveisin maisteri