Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas muistutan ja varoitan suojatietä käyttäviä...

Vierailija
01.06.2011 |

Iso kuorma-auto pysähtyi suojatien eteen kaksi kaistaa samaan suuntaan menevällä tiellä. Toista kaistaa tullut auto ei, vaan ajoi melkoista nopeutta seuraaviin liikennevaloihin.

Meinattiin jäädä auton alle koko sakki - vauva - leikki-ikäinen ja minä. Onneksi soi varoituskello ja osasin vetää vaunuja nopsaan takaisin päin...

Lakihan on sellainen että jos poliisi olisi nähnyt tuon tilanteen, olisi autoilijalta mennyt kortti ja hän olisi saanut isot sakot. Nyt kaikki on sen varassa teenkö rikosilmoituksen ja olenko valmis käräjille tarvittaessa. Liikkuvalle poliisille auton tiedot on annettu.

Rakkaat mammat - olkaahan varovaisia!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on saatana niin hullua jengiä ratissa. :/ Viimeksi toissapäivänä mentiin tuon kaltaisessa tilanteessa tien yli ja edellämme töpötteli mummo. Eli tosi hitaasti mentiin, ei juostu tien yli. Niin vain meinasi mummo jäädä auton alle, ei kuski edes pysähtynyt katsomaan, vähän vain kävi jarrulla ja sitten taas kaasua, kun ei osunut mummoon. Mummo pelästyi ihan kunnolla ja meilläkin oli vauvanvaunut seuraavana jonossa. Tosi kiva.

Vierailija
2/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tapahtunut näitä silloin tällöin, ja kerran soitin poliisille todella törkeästä tapauksesta. Sanottiin vain, että onneksi ei sattunut mitään. Näitä nyt on. jne.

Siksi en ole uudelleen soitellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä yhdistivät. Sanoi minulle että olisi ollut hyvä soittaa saman tien hätänumeroon, turhaan olin arastellut. Olin kyllä järkytyksestä niin pihalla että hyvä kun sain rekisteriotteeen ylös... Lisäksi poliisi jossakin kohtaa totesi että netissä voisin tehdä rikosilmoituksen jos lasten kanssa on vaikea lähteä asemalle. Sanoi laittaneensa tilanteen liikkuvan poliisin tiedoksi.

Pohdin nyt että mikä kannattaa. Minulla kun ei ole muita todistajia (en tajunnut pyytää muilta paikalla olleilta yhteystietoja) kuin leikki-ikäinen...

Kädet tärräs vielä tunti tilanteen jälkeenkin kun vihdoin pääsin alas istumaan ja sain poliisin puhelimeen...

Vierailija
4/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan netissä huippuhelppo näpytellä, tarttee muistaakseni vain pankkitunnukset ja ei mene kauan. Sitten on poliisin asia selvittää, mitä asialle pystyvät tekemään. Kannattaa aina ilmoittaa, jos ei muuta niin sen takia, että kun tulee tarpeeksi ilmoituksia, pystyy poliisi ottamaan ko. paikan tarkempaan valvontaan. Jos kukaan ei ikinä ilmoita, ei poliisikaan oikein voi tehdä mitään.

Vierailija
5/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistaahan en mitään voi. Mutta jos alueen liikenneturvallisuus paranisi jollakin tapaa...

Mutta varoitukseksi - jos vaikka teille muille ei osuisi edes läheltäpiti -tilanteita!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi