Uskomatonta miten vähällä ruualla ihminen tulee toimeen
Olen nyt ollut kohta kolme viikkoa dieetillä. Syön todella vähän. Tyyliin, aamupala: Kaksi kuppia kahvia ja kaksi pullaa,
lounas: kaksi lasillista mehua ja vajaa kaksi desiä salaattia,
illallinen: joskus ei mitään, joskus vajaa kaksi desiä jotakin kunnollista kotiruokaa, perunaa tms.
Lisäksi juon vain paljon vettä tai mehua.
Ei ole nälkä mutta en ole tästä enää viiden kilon jälkeen edes laihtunutkaan. Paino on koko ajan ihan siinä normaalin painon ja lievän ylipainon rajamailla.
Todella outoa...
Luulisi ihmisen laihtuvan jos ei syö. Ja tiedän et elimistö käy säästöliekillä jos on liian tiukalla dieetillä mutta kuitenkin. Miten on mahdollista, että sitä tulee näin vähällä toimeen eikä edes laihdu?
Kommentit (31)
Eihän kellekään helteellä ruoka maistu. Jos vain muistaa juoda, niin kaikki hyvin. Kasvikset sopii muuten kuumalla. Menee ainakin mulla paremmin kuin mikään ruoka.
En mä sitä nyt ihan litrakaupalla juo...
Mut pakko juoda jotain ku on nää helteet ja imetänkin samaan aikaan.
:D Ja nyt tähän tulee joku kohta sanomaan et imettävä nainen ei saa laihdutta ku kuona-aineet lähtee liikkeelle.
Höpö, höpö, en usko. Kateellisten panettelua vain.
T toivottavasti kohta laiha ap
Kunhan laihtuu! löllöä tai ei!
T ap
Esim. kokonainen pakastepussillinen wok vihanneksia= 35 kcal x 9
Tollasesta annoksesta saa mahansa täyteen ja jää vielä iltaruuaksikin. Vie nälän, saat vitamiinit ja kuidut.
Sinuna opettelisin olemaan ilman pullaa. kerran se vieroittautuminen vaan kirpaisee.
En mä sitä nyt ihan litrakaupalla juo...
Mut pakko juoda jotain ku on nää helteet ja imetänkin samaan aikaan.
:D Ja nyt tähän tulee joku kohta sanomaan et imettävä nainen ei saa laihdutta ku kuona-aineet lähtee liikkeelle.
Höpö, höpö, en usko. Kateellisten panettelua vain.
T toivottavasti kohta laiha ap
jotta laihtuis niin jo ne 2 pullaa ja mehut voi mennä yli sen.
syö vain 800 kaloria?
jollain on tavoitteena muokata vartaloa, ja ap kutsuu toimintaa kiduttamiseksi.
Niin, siis se juuri on mulle vaikeaa ymmärtää, että miksi joku haluaa harrastaa tuollaista kiduttamista, kun noihin samoihin tavoiteisiin (tai ei-tavoitteisiin) pääsisi ihan normaalilla terveellisellä ja säännöllisellä syömiselläkin ilman kiduttamista. Mitä lisää se kiduttaminen antaa tuohon touhuun?
että joka päivä tulis se 500g rehuja täyteen. Saatte syödä, saatte matskua suoleen, saatte kuitua, kasvikset täyttää vatsaa yms.
Sen ympärille sitten kokoilette sitä muuta sapuskaa.
Aamulla hedelmä ja ?
Päivällä ruokaa raastella tms.
jnejne.
Kuinka vähän pitää nielä ruokaa,että sillä pysyy hengissä.
Mä söin aikanaan Nutrilettejä 10 viikkoa, kylläkin ravitsemusterapeutin valvonnassa. Laihduin sen 10 viikon aikana 42 kiloa, alle 10 kiloa on tullut takaisin viiden vuoden aikana. Söin pelkästään Nutrilettejä.
kun mehu ja pulla näyttää ehkä noin 434 kcal ja 1171 alle kulutuksen. Eikö sillä laihdu?
http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto