Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitopaikka.netissä työpaikka, jossa

Vierailija
09.06.2011 |

arkisin töitä 3-4 h/5 pv vko eli lapsen noutaminen koulusta, välipala jne. ja palkka ruhtinaalliset 80 e/kk. Tuntipalkka loistava 1 euro. Tuohon paikkaan on varmasti tunkua.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön saisi soviteltuna käteen 40 e miinus verot?

Vierailija
22/30 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lapsi yksityisen pitämässä kerhossa. Ei 80e/kk mahdollista. Kaikki paikathan sivustolla varakkaampien perheiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ei tarvitse muuta kuin hakea ekaluokkalainen koulusta, antaa välipalaa ja valvoa läksyjen tekoa. Muutama tunti päivittäin.

Minusta tämä siis TYÖNÄ opiskelijalle sopiva. Palkan suuruus kun ei käy ilmi niin siihen oli ja on mahdoton ottaa kantaa. En usko että voi olla tuo 80 e kuten täällä heti pääteltiin. Eihän siihen kukaan suostuisi.

"Palkka sama kuin iltapäiväkerhojen kuukausimaksu." Suomessa kun ollaan, se maksu on korkeintaan 120e/kk, mutta Lahdessa varmaan tuo 80e tai max 100e.

Vierailija
24/30 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ei tarvitse muuta kuin hakea ekaluokkalainen koulusta, antaa välipalaa ja valvoa läksyjen tekoa. Muutama tunti päivittäin.

Minusta tämä siis TYÖNÄ opiskelijalle sopiva. Palkan suuruus kun ei käy ilmi niin siihen oli ja on mahdoton ottaa kantaa. En usko että voi olla tuo 80 e kuten täällä heti pääteltiin. Eihän siihen kukaan suostuisi.

http://www.edu.lahti.fi/opetusverkko/fi/apiptoiminta.html

Vierailija
25/30 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kaupungin, että srk.n kerhoissa.

Vierailija
26/30 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu keskustelu välittömästi kun henkäisee mykistävän palkan...

Vierailija
27/30 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään minimipalkkaa?

Jos vaikka saa jonkun tohon hommaan, ja joku ilmoittaa työsuojelupiiriin?

Vierailija
28/30 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

euron tuntipalkka. ip-kerhon ohjaajien palkat kun itse olin ohjaajana oli 10-12e/h.

Onko mitään minimipalkkaa?

Jos vaikka saa jonkun tohon hommaan, ja joku ilmoittaa työsuojelupiiriin?

Vierailija
29/30 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 80e/kk on tosi vähän, itse olen vahtinut lapsia ja saanut sellaisen 9e/tunti, eli munhan ei tarvisi tehdä kuin kymmenen tuntia töitä ja tienaisin jo kympin enemmän kuin tuo toinen tekemällä 80 tuntia töitä :D

Vierailija
30/30 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tainnut työnantajalle selvitä, että iltapäivähoidon kuukausimaksu olisi ehkä vähän suurempi, jos siellä kävisivät vain ja ainoastaan omat lapset.