Miksi naiset haluavat olla LAIHOJA; vaikka miehet tykkäävät MUODOKKAISTA naisista?
Ketä varten nainen haluaa olla litteä? Itseäänkö?
Kommentit (105)
siksi me siedetään pinpin puutteessa myös hieman tuhdimpiakin tätejä
tykkää? Mä tiedän ainoastaan, että mun oma mies tykkää minusta.
Nykyään on käsitys, että lihavuus on normaalia ja hoikkuus on itsensä näännyttämällä saavutettu tila. Muistutan vain, että hoikkuus on NORMAALItila ja lihavuus epänormaalia. Ihminen on luonnostaan hoikka, ellei sitten mässäilemällä saata itseään luonnottomaan tilaan, jossa tyyliin jalat, nivelet, sydän jne. eivät kestä ruhon painoa.
Laiha ei ole sama kuin muodoton. Anorektikko ei ole sama kuin laiha. Äläkääs pullukat taas viittikö haukkua hoikkia... Kaikki ei halua läskiä ja sitä paitsi lihavuus on terveysriski.
Eihän sitä kenenkään muun puolesta laihduttamaan pitäis lähteä kuin ittensä.
joka haluaa miellyttää miehiä.
Selluliitit hyllyi ja maha roikkui ja sieltä mahaläskin alta vilahteli posliinipillu (niitä punaisia ja tulehtuneita näppyjä lisäksi)
Minusta kamalan näköinen ämmä. Olisi edes niitä karvoja jättänyt jonkin verran. Mutta palstamamman mielestä miehet kiimaisina juoksee tuollaisen perässä, kenellä ne läskit utareetkin läiski napaa vasten kun se kumartui ottamaan saunavettä.
Huh huh, oli kyllä ihana lähteä kuivaamaan timmiä ja hoikkaa vartaloaan ja kiinteitä, pieniä rintojaan ja alapäätupsuaan. Vaikka ei niin miesten mieleen olisikaan. Elämässä on onneksi muutakin tarkoitusta kuin lihottaa itsensä muhkeaksi ja vetää pillu paljaaksi, että miehet tykkäis.
oikein sopivalta.
Omat mittani ovat 94-74-93, rinnat 75C,(joistakin liiveistä D,Changen 70DD).Mutta pituuteni on 160 ja paino 59 kiloa ja rasvat 25% joten olen läskimpi. Haluaisin itse vyötäröä kapeammaksi ja muutenkin tiiviimmäksi. Käyn kuntosalilla ja lihasta on tullut(paino noussut 2 kiloa) ja nyt tiputtelen rasvoja.Jos saisi rasvat tuonne 23% niin olis oikein hyvä.Laiha ei tarvitse olla, hoikkuus ja normaalius on kaunista.
Minusta esim Satu Tuomistolla on täydellinen vartalo- hoikka ja kurvikas.
Ideaali vartalo on haaste - sitä ei laihduttamalla saada. Eli pitäisi olla suuret rinnat, muodokas peppu ja kapea vyötärö. Tämä on vaikea yhdistelmä.
Perussääntö kuitenkin lienee, että vartalon muodot tulevat parhaiten esiin, kun on sopivan hoikka.
Tässäkään ei tasan käy onnenlahjat. Jos sattuu olemaan sitä naistyyppiä, jolla läskit tulee mahaan, ei saa olla yhtään ylipainoa mikäli haluaa olla kaunisvartaloinen. Jos sattuu olemaan sitä naistyyppiä, jolla rasva ei kerry vatsaan, pieni pyöreys on sallitumpaa. Kaikkein parasta on olla normaalipainoinen hoikka. Muu on itsepetosta.
oikein sopivalta. Omat mittani ovat 94-74-93, rinnat 75C,(joistakin liiveistä D,Changen 70DD).Mutta pituuteni on 160 ja paino 59 kiloa ja rasvat 25% joten olen läskimpi. Haluaisin itse vyötäröä kapeammaksi ja muutenkin tiiviimmäksi. Käyn kuntosalilla ja lihasta on tullut(paino noussut 2 kiloa) ja nyt tiputtelen rasvoja.Jos saisi rasvat tuonne 23% niin olis oikein hyvä.Laiha ei tarvitse olla, hoikkuus ja normaalius on kaunista. Minusta esim Satu Tuomistolla on täydellinen vartalo- hoikka ja kurvikas.
tämä oli siis vastaus numerolle 44 sivulta 1
Oma mieheni ihailee naista, joka ei ole laiha, jolla on lihaksia, mutta ei rasvaton,pienirintaista, mutta jollakin lailla kurvikasta.Mutta ennenkaikkea hänelle on tärkeintä millaiset silmät naisella on ja mitä niistä näkyy.Ehdoton turn off miehelleni olisi iso ylipaino tai valtavat rinnat.Ehkä myös anorektinen laihuus. Oikeastaa hyvin tavallinen nainen joka on mukava luonteeltaan viehättää häntä eniten, luulisin.
Mieheni on ihaillut ja rakastanut minua hoikkana ja raskaana ollessa. Myös silloin kun raskaudesta jäi ylikiloja.
Mieheni rakasti minua myös silloin kun toinen rintani jouduttiin leikkaamaan pois ja syöpähoidot teki niin huonon olon, että olin kuin luuranko ja hiuksia ei ollut päässä.
Mieheni rakastaa ja ihailee minua vielä nytkin, vaikka ikä jo painaa ja on ryppyjä ja leikkausarvet kiristää ja kropassa näkyy elämän jäljet, raskaudet, syöpä ja hoidot.
Minulla taitaa olla keskivertoa ihanampi mies.
joka haluaisi olla _laiha_. Sen sijaan monikin haluaa olla hoikka/normaalivartaloinen, mikä on ihan tervettä ajattelua.
Jotkut eivät tunnu käsittävän, että kaikille naisille ei tule kauniita "muotoja", vaikka nainen lihoisi. Mielelläni ottaisin itsekin vähän lisää "muotoja" (lue: tissit), mutta lihoessani kaikki kertyy nimenomaan kaikkialle muualle kroppaan paitsi kauniiksi kurveiksi.
En tiedä mihin muodokkuudella tässä edes viitattiin, mutta ylipainon pitäminen hyväksyttävänä on huolestuttavaa.
Mieheni just kommentoi asiaa sanoi että hoikka ja kiinteä saa olla ja se on kaunista katsella mutta miesmäinen laiha vartalo on ehdoton ei...jos siis puhutaan haluttavuudesta.
Näinhän se todennäköisesti on suurimmalla osalla miehistä, ainakin mun kaveripiirissä.
Urheilullinen nainen, jolla ei turhaa läskiä löydy, on paras.
TheMan
Jos itse tykkää itsestään laihana? Pitäisikö lihottaa jotain toista varten, vaikka itsestä näyttää hoikkana paremmalta?
Löysää ei saa olla eikä makkaroita.
Suuri osa normaalisti elävistä naisista saa vuosien varrella löysää ja makkaroita- vaikkei pahemmin lihoisikaan. Normaalia, sen sijaan jatkuva yltiöpäinen treenaaminen ja nälkäkuuri ei ole tervettä. Mä arvotsan miehiä jotka hyväksyvät elämän mukanaan tuomat muutokset ja kykenevät rakastamaan jotain muuta kuin ikinuorta ulkokuorta.
Mä haluan olla hoikka. Oman miehen kanssa olen ollut yhdessä 15 vuotta ja kyllä se musta pitää tälläisenä kun olen.
Satavarmasti tiedän että ei tykkää pyöreistä naisista.
Molemmat ollaan tyytyväisiä ja muista viis tai miehistä viis!
(50-luvulla syntynyt) sanoi minulle, että oikeasti miehet pitävät muodokkaista naisista ja pikemmin vähän pyylevistä/runsaista kuin hoikkiksista.
Itse en ymmärrä mikä edes joissakin miehissä mallinlaihuus sytyttää...
itse saan paljon kehuja-
162 cm - 60kg- kuppikoko D, ja multa löytyy lantio ja vyötärö & takamus...
Hoikkuus on sitä,että syö terveellisesti ja ei ole reilusti ylipainoinen- niin että se olisi riski.
Laihuus taas niikuin malleilla, kylkiluut melkein näkyy ja vartalossa ei silloin juuri muuta kuin luuta ja nahkaa olekaan..
Tuntemieni miehien ja heidän kaverinsa maku perustuu siihen ettei nainen kiinnitä liikaa huomiota siihen mitä syö ja kuinkamonta kiloa on ylipainoinen.. tottakai on tärkeää syödä terveellisesti ja liikkua säännöllisesti, mutta lihavienkin ihmisten laihdutus menee jo helposti jo liiallisuuksiin...
"naisella ei saa olla jenkkakahvoja, mutta tissit, pehva ja reisi on toivottavaa..se on terveen ihmisen merkki" jne
Lihasten näkyvyydestä- eihän sillä ole mitään merkitystä- hoikilla/ kurvikkaillakin naisilla voi olla hyvä kunto ilman, että haba näkyisi vastaantulijoillekkin...
http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/2011/08/1368547/kurvik…
Miehet tosiaan pitää kurvikkaista naisista.
- yksi sellainen ;)
hoikkia naisia ja hoikkia kissoja. Totta kai.
Kapea uuma on kauneinta naisessa.