Miksi naiset haluavat olla LAIHOJA; vaikka miehet tykkäävät MUODOKKAISTA naisista?
Ketä varten nainen haluaa olla litteä? Itseäänkö?
Kommentit (105)
tosta vielä pari kiloa pois niin on kuin keskitysleirivanki.
hankkikaa itsetunto niin ei tarvi sellaisia asioita pohtia. Mä haluan olla hoikka terveyteni takia ja sen takia että vaatteet istuu kivasti päällä...en mieti että näytänkö nyt tarpeeks haluttavalta jonkun äijän silmiussä. Vähän lisää itsetuntoa arvon naiset!
alkaen jääkiekkoilijoista johtajiin valitsevat kovalla prosentilla itselleen malleja ja missejä.
mä haluan olla hoikka ennen kaikkea terveyteni takia mutta totta himskatissa myös ulkonäöllä on merkitystä... todella harvassa on ihmiset jotka ei oikeasti välitä pätkääkään siitä miltä toisten silmissä näyttää.. ei se tarkoita että olisi huono itsetunto.
paljon on lihavia jotka ei ole kurvikkaita muuta ku vatsan kohdalta.. kaikilla ei läski kerry rintoihin vaikka sitä painoa tulisikin runsaasti.. kyllä normaalipainoinen (=hoikka) on parhaan näköinen. Laihuus ja lihavuus on rumaa.
hokkuus kun on eri asia kuin näyttää rinnattomalta laiheliinilta.
olen huomannut että eräillä ajatusmaailma ihan kierossa tuon suhteen eli pitävät hoikkaa lihavana ja laihaa hoikkana.
mä haluan olla hoikka ennen kaikkea terveyteni takia mutta totta himskatissa myös ulkonäöllä on merkitystä... todella harvassa on ihmiset jotka ei oikeasti välitä pätkääkään siitä miltä toisten silmissä näyttää.. ei se tarkoita että olisi huono itsetunto.
paljon on lihavia jotka ei ole kurvikkaita muuta ku vatsan kohdalta.. kaikilla ei läski kerry rintoihin vaikka sitä painoa tulisikin runsaasti.. kyllä normaalipainoinen (=hoikka) on parhaan näköinen. Laihuus ja lihavuus on rumaa.
rinnat on pienet ja sit on iso möhömaha. Todella harvoin näkee isorintaista ja ylipainoista. Suomalainen ruuminrakenne..?
Joo, siis miehethän ihan kuolaavat tankkien jokinorsujen perään! Siis esim Victorias secret -tyyppinen bikinimalli ei sytytä Yh-Tään.
vihitään seuraava suomalainen nhl-kiekkoilija mallin kanssa.
hoikkana olivat kokoa B tai C...no nyt painoa pudonnut jo melkoisesti ylipainoa himpun verran jäljellä. Mikään laiha en enää halua ollakaan hoikka riittää :)
kyllä se on ihan selvä juttu ettei miehet halua mitään langanlaihoja tissittömiä naisia. Se joka muuta väittää pettää itseään!
eivät mistään luurankomaisista rinnattomista poikavartaloista...menkää ihmeessä kadulle tekemään gallupia kuvien kanssa niin huomaatte!
Eiköhän miehille kelpaa niin laiha (BMI alle 20) kuin timmissä kunnossa oleva kurvikas (BMI 20-25), mutta ylipainoisista harvempi innostuu.
Ja ylipaino on terveysriski, ihan niiden lasten vuoksi kannattaa pitää itsestään huolta.
ihannoimalla liiallista laihuutta. Tissit kuin kaksi rusinaa ja vartalo kuin varhaisteinipojalla...täysin lauta ja keppimäåinen vartalo.Älkää nyt ainakaan tuollaista tavoitelko!
mä en ainakaan tunne yhtään miestä joka sellaista olis erikseen kehunut. Naisellisia muotoja kylläkin.
sanoi mies äsken. Se ainakaan ei innostu laihasta naisvartalosta. Hirveetä kuulemma jos naisella luut erottuu ja rinta kuopalla...
hoikista kylläkin :)
Mitäs siihen sanotte?
Esitelkää älyänne.
Tero
ei kai niiden kurvien nyt tarvitse vatsamakkaroita olla.. itse en ole sellaista miestä tavannut joka vatsamakkaroista tykkäis..