Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat olla LAIHOJA; vaikka miehet tykkäävät MUODOKKAISTA naisista?

Vierailija
09.06.2011 |

Ketä varten nainen haluaa olla litteä? Itseäänkö?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin todella rääpäleen näköinen ei mitään muotoja. Lihoin muutaman kilon ja huomasin että kyllä vaan miehetkin alkoivat kiinnittää enemmän positiivista huomiota. Herrajestas mulla oli sentään rinnatkin! Mulle paras paino on jotain väliltä 52-57kg...älkää naiset ihannoiko liiallista laihuutta ei se oikeasti ole kaunista katseltavaa kun vaatteet roikkuu päällä eikä ole mitään kurvia missään vaan tasaista lautaa. Vanhemmiten menee naamakin pahan näköiseksi kun on laiha!

Vierailija
62/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm pitkä ja paino vaihtelee välillä 45-47 kiloa. Mutta siitä huolimatta hänellä on kiinteät C-kupin pystyrinnat - todella kauniin muotoiset - ja naisellinen lantio. Joka päivä syö lämpimän aterian, mutta ei kyllä erityisesti mässäile ja liikkuu aika paljon. Niin, höllyvää ei ole sitten missään, mutta reidet ja peppu myös ihanan muodokkaat.

Ei noita pituus/paino suhteita kannata tarkastella standardien mukaan vaan sen mukaan miltä näyttää.

Avikseni perässä miehet juoksevat voi herrajumala sentään. Hätistellä saa ympäriltä;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en oikeastaan halua olla laiha, vaan muodokkaan kiinteä (en osaa paremmin sanoa). En siis halua olla löllyvä lihapulla, vaan pitää paikat kondiksessa.

Minä en ainakaan pidä itseäni kunnossa miestäni varten, vaan itseäni. Mutta kuitenkin ajattelen myös niin, etten halua olla niinkuin eräät jotka heti papin aamenen jälkeen rupsahtaa ja istuu vaan sohvalla 24/7 kattomassa kaunareita ja sitten tulee tänne itkemään olematonta vaikka seksielämää "mikä miehessäni on vikana, kun en kelpaa.." :P

Vierailija
64/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemani miehet pitävät hoikista naisista. Löysää ei saa olla eikä makkaroita.

En tunne ainoataan hoikkaa naista, jolla ei olisi yhtään löysää missään, tai ehkä jopa pientä makkaraa. Aika vähän taitaa olla tuntemillesi miehille naisia tarjolla, jos kriteeri tosiaan on tuo. Suomalaiset naiset kun ovat mitä ovat.

Vierailija
65/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kans ymmärrä tätä miesten miellyttämistä. siis ketä te yritätte miellyttää?

Palsta on muka täynnä korkeasti koulutettuja, fiksuja ja menestyviä naisia, mutta kun näitä viestejä lukee, niin suurella osalla ei ole minkäänlaista itsetuntoa. Tärkeintä ei olekaan itsensä ja muiden hyväksyminen sellaisina kuin ovat, vaan ulkonäkö ja miesten miellyttäminen. Surullista.

Vierailija
66/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa jatkuvasti huomiota miehiltä. Monesti harrastaa näiden kanssa yhden illan juttuja, mutta miehet eivät kuulemma kommentoi törröttäviä luita mitenkään. Minusta outoa, ja ehkä jopa vähän surullistakin:( kuitenkin kyse on tyypistä, jolla painoindeksi on tosi alhainen ja vaaraksi terveydelle.

Vierailija
67/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitellaan että jokainen nainen on "luonnostaan" pyöreä ja että laihaksi tullakseen pitäisi tieten tahtoen laihduttaa. Näinhän ei ole. En itse ole laihimmasta päästä, mutten todellakaan mikään kurvikaskaan. En koskaan laihduta tms. mutta en kyllä itselleni syömällä mitään kurvejakaan saisi. Ihan sama mistä miehet tykkää. Minulla on pienet rinnat ja olen malliltani "urheilijamainen". ELi voisi siis sanoa kai että poikamainen vartalo. Mutta jos luonnostaan on tälläinen niin ei se siitä muutu vaikka miten miehet tykkäisivät että on muotoja. Ei ne tissit siitä syömällä kasva.

Vierailija
68/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin myös mieliala pysyy parempana.

Vierailija
69/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihoista ja pienirintaisista naisista.

Kauneusihanteet nyt yleensä yhteiskunnassa ovat sitä "mitä on vaikea saavuttaa". Kaiken tämän yltäkylläisyyden keskellä on haastavaa olla laiha. Joskus muinoin haluttiin olla muodokkaita, kun peruskansa näki nälkää.

Mutta itse ainakin haluan olla hoikka ihan itseni ja oman jaksamiseni vuoksi. Laiha en sentään ole, edes mieheni vuoksi. Rintojen kokoon ei paljon voi vaikuttaa luomusti, joten miehen on tyydyttävä mun isoihin, vaikka tiedän hänen tykkäävän enemmän pienemmistä. No, elämä on. Ei miehenikään ole täydellinen :)

Vierailija
70/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin on tullut kurvikkaampi vartalo = vyötärö, kun olen laihtunut

perspuolikin on kiinteytynyt pallomaiseksi, ei mikään lattaperse

eikä alleja, niitäkö ne miehet kuolaa?

Vierailija
71/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä "muodokkaalla" ja läskillä? Taannoin kyselin täällä, että olenko läski, hoikka vai laiha (tms.) ja valtaosa vastaajista vastasi minun olevan niin läski, ettei toivoakaan saada miestä (painan 65 kg ja olen 167 cm pitkä, rasva% on 22 ja mitat n. 95-74-96, tissit on siis pienet). Että 10 kg pois painosta, niin johan käy flaksi. Nyt sitten nämä "ihannemitat" ovatkin ihan turn-off.. Ota teistä selvää.

Voisiko olla, että silloin sinulle on vastanneet ihan eri ihmiset, kuin nyt kirjoittavat...? Mehän emme ole mitään yhtenäistä, harmaata "te"-massaa, vaan ihan erillisiä ihmisiä, jotka tänne kirjoittavat...

Vierailija
72/105 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku Pamela Anderson, joka ilman niitä jättisilikonipalloja on todella laiha. Muistakaa, että miesten muodokas ja naisten muodokas voi tarkoittaa vähän eri asiaa :D

Vierailija
73/105 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten ketään voi kiinnostaa tälläinen asia? Kertokaa mulle.!

Vierailija
74/105 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hoikka, siro ja täysin kiinteä ja pidän myös pienistä rinnoistani.

Olen naimisissa ja miehiä riitti siihenkin asti ihan yli tarpeen, joten sinänsä ihan sama, mitä miehet nyt vartalostani tykkää. Itse en vain pidä hyllyvästä rasvasta - oli se sitten ihan missä vain. Eli ihan mukavuuskysymys.

Vierailija
75/105 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimuksessahan avainsana oli tiimalasi. Ei mikään pullea sotanorsu = muodokas.

<a href="http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/2011/08/1368547/kurvik…" alt="http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/2011/08/1368547/kurvik…">http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/2011/08/1368547/kurvik…; Miehet tosiaan pitää kurvikkaista naisista. - yksi sellainen ;)

Vierailija
76/105 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla hoikka ihan itseäni varten. Näytän paremmalta (omasta mielestäni!!!), oloni on parempi, vaatteet istuvat paremmin jne. En voisi vähempää välittää siitä pitäisikö MIEHET minua kauniimpana jos olisin lihavampi. Olen kyllä kurvikas mutta mielestäni juuri sopiva. Jos joku ei tykkää, niin se ei ole minun murheeni :)

Mitä ihmettä te kanssasisaret oikein ajattelette? Pitäisikö aina miellyttää miehiä???

Valtavan hyvin sanottu, komppaan! Miesten mielipiteen mukaanko minun pitäisi elämäni elää?

Avaus kuulosti niin jenkkiläiseltä. 80-luvulla, en tiedä onko vielä, jenkkikouluissa oli tytöille suunnattu oppiaine "dating", jossa opetettiin, miten miellyttää poikia. Pukeudu näin, puhu näin, naura näin, kampaus, meikki näin, ei saa näyttää kirjaviisauttaan, myötäile pojan mielipiteitä.... siiehn samaan olisi sopinut myös tämä painojuttu. Tässä painossa miellytät miehiä.

Avauksen tehnyt: miten kasvatat lapsesi? Tytöt miellyttämään miehiä, pojat arvostelemaan naisen ulkoista olemusta?

Vierailija
77/105 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole kauniita. Pidän ITSE kiinteää vartaloa ja litteää vatsaa kauniina. Siksi haluan olla sen näköinen. Ei paljoa lohduttaisi että mies tykkää vatsamakkaroistani ja riippuvista löllytisseistä, minä en pidä.

Vierailija
78/105 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ITSE kiinteää vartaloa ja litteää vatsaa kauniina. Siksi haluan olla sen näköinen. Ei paljoa lohduttaisi että mies tykkää vatsamakkaroistani ja riippuvista löllytisseistä, minä en pidä.

Mies pitää naisestaan kokonaisuutena ja siksi pitää myös naisen ulkonäöstä, siis koska rakastaa naista. Muttei se tarkoita, ettei pitäisi naisensa ulkonäköä vieläkin parempana, jos nainen laihduttaisi ja kiinteytyisi.

Vierailija
79/105 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän sporttisista naisista, joilla kapea vyötärö ja normaali painoindeksi.

32-vuotias kolme kertaa synnyttänyt vaimoni kuuluu tähän kategoriaan. Syö normaalisti ja liikkuu runsaasti -> 170cm/58kg.

Hoikkana ja hyväkuntoisena on mukava elää niin keski-ikä kuin vanhuus, eli kyllä naisen kannattaa välttää ylipainoa ihan itsensä vuoksi.

M35

Vierailija
80/105 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihavuus normaalia?

Mitä ajattelet, kun näet pihalla hiippailevan yhtä aikaa lihavaksi syötetyn kissan ja normaalipainoisen kissan? Kumpi vaikuttaa luonnollisemmalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi