Noloa! Ajelin pimpulin av:n neuvojen mukaan kun lähdin synnyttämään...
ja sainkin synnytettyä mallikkaasti eikä tullut edes niitä av:lla pelättyjä kakkoja pöydälle.
Kotiuduttuani katsoin itseäni peilistä, ja pimpuli oli edelleen hienosti kaljuna, mutta reisilläni kasvoi runsaasti piiiitkiä karvoja! En ollut huomannut niitä mahani kanssa vaikka miten olin yrittänyt katsella peilillä. Mahtoi kätilöä naurattaa kun näki kaljun pimpulin mutta hyvin karvaiset reidet xD
Kommentit (49)
Minäkin kävin brasilialaisessa. Lisäksi kävin ruiskurusketuksessa ja pyysin miestä voitelemaan minut kauttaaltaan Bikini Bronze -öljyllä optimaalisen kiillon saavuttamiseksi. Kätilöt ja lääkärit ihastelivat.
Kasvaako teillä karvoja välilihan alueella? :O Mulla ei kasva juuri häpykumpua alempana enkä ole yhdelläkään naisella nähnyt kuvailemanne kaltaista tilannetta. (Työni puolesta siis olen toisten värkkejä nähnyt)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:44"]Voiko synnytystä ennen sokeroida?
[/quote]
Tietenkin voi.
Provo :) Et sitten edes käsikopelolla tuntenut? Jos mä oisin ennen synnytystä ajellut, niin kyllä siellä kotiutuessa olisi jo pieni sänki ksvanut.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2011 klo 17:26"]
olin lähdössä uimahalliin (olen raskaana) ja ajelin pimpulin ettei majavaa tuijotettaisi.
kävelin vessaan suuren peilin ohi, alasti tietenkin, ja näin järkyttävän näyn: reisillä kasvoi reippaasti mustaa karvaa mutta muualta olin ihan posliini. huh huh. ne karvat sitten kurkki uimapuku päälläkin... eikä ollut höylää mukana!
[/quote]Meidän uimahallissa kyllä tuijotettaisiin sitä raskaana olevan posliinia ja päiviteltäisiin, että aika kamalla kun karvaton on raskaana, toooosi nuori.
En ole ikinä posliinia nähnyt uimahallissa, joka sijaitsee keskiosuuressa eteläsuomalisessa kaupungissa. Käyn pari kertaa viikossa uittamassa majavaani muiden majavien seurassa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2011 klo 18:30"]
Eikö nykyisin enää synnytyssairaalassa ajella alapäätä paljaaksi?
Ei ajella enää.
Jos synnyttäjä ei ole ajellut itse niin kätilöt katsovat vihaisesti ja voivat huomauttaa asiasta. Sama jos pimpuli haisee tai on likainen.
vaikka olikin vaan hento karvoitus
3 vuotta sitten ei ajeltu.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2011 klo 18:42"]
Suurimmalla osalla tulee, ei sillä karvojen kanssa ole mitään tekemistä.
[/quote]vielä 70-luvulla sai peräruiskeen ennen synnytystä, niin harvoin kakkaa tuli. eikä enää 77 ainakaan ajeltu kättärillä karvoja.
Joskus karvoja joudutaan vähän raakaamaan etukäteen erityisesti ensisynnyttäjillä jos karvoja on paljon ja jos joudutaan mahdollisesti eppari tekemään. Helpompi ommella kun ei ole karvoja :)
Mullakin ajeltiin mutta vain sen takia piti lähtee sektioon. Ei niitä muuten kuulemma ois ajeltu
Voiko synnytystä ennen sokeroida?
Just tuon takia mä ajelen mieluummin reidet ja nivustaipeiden karvat pois. Se näyttää niin kornille kun on karvaset reidet. Pimpulisssa kuuluu karvat ollakin, se ei haittaa.
Mä mietin tätä, kun muutama on kirjoittanut, että karvojen ajelu takaa hyvän näkyvyyden... Hyvän näkyvyyden mihin? Mä en nyt yhtäkkiä kykene kuvittelemaan, miten ne karvat voisivat peittää mitään sellaista, minkä pitäisi synnytyksessä kätilölle näkyä. Mutta joku viisaampi voi toki valistaa mua!
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:44"]
[/quote]
Ei voi.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:44"]
[/quote]
Ei voi.
[/quote]
Miksi ei?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 08:44"] Voiko synnytystä ennen sokeroida? [/quote] Ei voi. [/quote] Miksi ei?
[/quote]
No miksi kysyt tätä täältä? Keksitkö itse jotain esteitä sille, ettei voisi sokeroida?
En minä tiedä. En ole synnyttänyt.
:D ihana juttu! Vaikka kyllähän se on niin, että kätilöt ovat kuitenkin nähnyt hullumpaakin. :D
Jälkikeskusteluun sen verran, että mulla ajeltiin vasta siinä vaiheessa kun alkoivat puhumaan imukupin tuomisesta ja välilihan leikkaamisesta. Siinä vaiheessa vetäsivät karvat pois muutaman vedon verran kriittisimmistä paikasta. Ei siellä kovin tarkkaa duunia tehty, että koko pehko (ja reidet) olisi ajeltu samalla. Siittä vaan bicillä pari vetoa ja poks.