Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloa! Ajelin pimpulin av:n neuvojen mukaan kun lähdin synnyttämään...

Vierailija
09.06.2011 |

ja sainkin synnytettyä mallikkaasti eikä tullut edes niitä av:lla pelättyjä kakkoja pöydälle.

Kotiuduttuani katsoin itseäni peilistä, ja pimpuli oli edelleen hienosti kaljuna, mutta reisilläni kasvoi runsaasti piiiitkiä karvoja! En ollut huomannut niitä mahani kanssa vaikka miten olin yrittänyt katsella peilillä. Mahtoi kätilöä naurattaa kun näki kaljun pimpulin mutta hyvin karvaiset reidet xD

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvatin pimpulin? Onko se joku aikuisen ihmisen ruumiinosa?

Vierailija
42/49 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2011 klo 17:27"]

[/quote]

Läskeillä, huorilla ja spermaviemäreillä! Nyt keittiöön, mars mars!

Vierailija
44/49 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/49 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ois voinut käydä samanlailla, mulla kasvaa karvoitus nimittäin runsaana pitkälle reisiin saakka.

Tulee mieleen yks pilakuva, jossa on piirrettynä nainen, joka on yltäpäältä karvainen joka puolelta, PAITSI pimpulin kohdalla paljas alue. Eroottista :D

Vierailija
46/49 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan ajanut karvoja, miksi pitäisi?

Vierailija
47/49 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaa ajella kun mulla on alapää täynnä hirveitä suonikohjuja :o Karvat peittää niitä edes vähäsen.

Vierailija
48/49 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti joskus ollut noin että kätilö ajelee jos ei ole itse ajellut? Mitä haittaa niistä on? Jos ne pitäisi ajella niin kai siitä sanottaisiin neuvolassa tai synnytysvalmennuksessa tai sairaalassa.

Ainoastaan katsoo, että jos täytyy tehdä leikkaushaava, niin siitä kohtaan.

Täällä on kyllä niin höpönhöpön ja hevonhumppaa juttuja, että oikeesti musta tuntuu käsittämättömältä, että jotkut täällä ( aikuiset) uskoo...

Vierailija
49/49 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä  2001 annettiin peräruiske ja ajeltiin karvat vain siitä kohtaa, mistä leikattiin, jos tarvetta oli.

Niin maailma muuttuu. Olen tehnyt lapset 1996-2001 ja silloin lehtien keskustelupalstalla pelättiin, että ajaako ne tosiaan siellä' karvat ja voiko niille sanoa, ettei aja.

Nyt mammat pelkää mennä synnyttämään, jos edes pari haituvaa on jäänyt jäljelle alapäähän.

Mielenkiintoista, mitä 10 vuoden päästä. Onko niin, kuten luin yhden somalinaisen tarinan,kenestä tuli hoitaja ja kommentoi ekaa synnytystään länsimaisen naisen kanssa. Kuinka häntä oksetti nähdä leikkaamaton alapää, kun sehän oli kuin lehmän alapää, yhtä ruma.