Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä oli eilen miehen kanssa kiihkeää

Vierailija
09.06.2011 |

Illalla kun muksut olivat nukahtaneet ja tulin itsekin sänkyyn, jossa mies jo oli, huomasin että mieheni oli riisunut itsensä ilkoisilleen ja makasi ilman peittoa omalla puolellaan sänkyä.

Sanoin että jaahas, odotat vissiin jotain toimintaa ja lisäsin että kyllä se käy mutta mä oon sitten niin väsynyt etten jaksa olla yhtään kiihkeä ja sitäpaitsi mulla on akneainetta naamassa, joten ei voi pussailla kunnolla eikä kasvoihin oikein voi edes koskea kun se aine sitten leviää.

No mies siinä ehdotteli ja yritteli esileikkejä, mä tokasin että ei nyt jaksa, pistä nyt se kortsu vaan päälles ja tuu hoitaan hommat. Mies ehdotti että mä voisin olla päällä tai oltais takaapäin, mutta sanoin etten mä jaksa, aion vaan maata tässä selällään.

Mies pyysi että hieman auttaisin häntä alkuun ja ohjasi käteni peniksensä luo, mä huokasin ja sanoin että emmää nyt jaksa. No kyllä se mies siitä sitten ilman muakin sai itsensä pelikuntoon.

Siinä sitten vähän aikaa toimintaa, mä makasin vaan selälläni. Mies yritti välillä pussailla mutta koska mun akneaine vaikutti kasvoilla, jouduin työntämään välillä häntä kauemmas.

Oli ihan kivaa mutta nopeaa, onneksi, niin päästiin nopeasti nukkumaankin. En ehtinyt saamaan mutta ei sillä ollut mitään väliä, en edes odottanut sitä koska olin niin väsynyt etten jaksanut yrittääkään itseäni vireeseen, edes ajatuksen tasolla.

Että tällaista meillä, arkirealismia :D

Ja uskokaa tai älkää mutta meillä on hyvä suhde, ja kyllä sitä oikeastikin kiihkeää seksiä on aina silloin tällöin.. harvakseltaan kylläkin, suurimmaksi osaksi meillä on juuri tällaista kun kuvailin, mutta ei sen väliä. Seksiä pari kertaa viikossa.

Niin ja mun akneongelma ei oo onneksi pahimmasta päästä :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi ymmärtää naisia jotka ei viitsi yhtään panostaa seksiin lasten saannin jälkeen,maataan kun lahnat tai seksiä on kerran vuodessa,miten teijän miehet kestää tollasta tai te itte????!

Vierailija
2/11 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä mykistävää, vaikea kuvitella, että voi olla tottakaan.

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se mieskin oikeasti tyytyväinen?

Vierailija
4/11 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti rupeaa hakemaan parempaa naista kodin ulkopuolelta. Ihan käsittämättömän kamalalta kuulostaa!

N 41, jolla oikeasti kiihkeä suhde miehen kanssa vielä 18v jälkeen!

Vierailija
5/11 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan voi ymmärtää naisia, jotka makaa vaan lahnana, eikä tee yhtikäs mitään. oon mäkin monesti sanonu miehelle, että en nyt jaksa mutta sit kumminkin ollaa alettu harrastaa sitä seksiä, niin en todellakaan vaan makaa siinä :D

Vierailija
6/11 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka väsyttää niin voi harrastaa kunnon seksiä eikä vaan maata... kyllä siinä piristyy kun tekee jotain eikä vaan makaa.

Vierailija
7/11 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo täydellisestä kunnioituksen puutteesta kumppania kohtaan

Vierailija
8/11 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että aika moni nainen olis tossa tilanteessa vaan kieltäytynyt.

Vierailija
9/11 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille miehelle olisi ollut parempi että olisi kieltäytynyt.

Vierailija
10/11 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta että seksielämämme on yleensä hyvin kiihkeää ja tyydyttävää, ainakin kierron 2 ensimmäistä viikkoa kun olen halukas. Luteaalivaiheessa seksi EVVK, mutta joskus jos miestä oikein haluttaa olen antanut hänen vaan panna. Hänen pyynnöstään, tämä on kuulemma ihan ok. Mutta en mä nyt tajua mikä siinä noin järkyttävää on.

Vierailija
11/11 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille miehelle olisi ollut parempi että olisi kieltäytynyt.

kun oon nyt näin väsynyt ettei musta oo muuhun kuin lahnailemaan, ja mies sanoi että ei siirretä.

Älkää nyt ottako näin vakavasti :)

Kuten kirjoitin, on meillä kiihkeääkin seksiä aina silloin tällöin.

Ja hei, luuletteko että tuo mun mies tekee aina muuten kaiken just niinkuin mä haluan ja on ihan täydellinen aviomies kaikinpuolin, lastenhoidossa ja huushollaamisessa yms.?

Otitte nyt vähän liian tosissanne, mä kun luulin kirjoittavani höpsön jutun :D

ap