Kamalin paikka jossa olet asunut?
Kommentit (208)
Juuri opiskelemaan muuttaessa, Seinäjoella yksityisen vuokraamassa yksiössä, joka oli käytännössä autotallissa oleva yksiö, jossa suihkuun mentiin vuokranantajan pihan kautta kiertämällä kellariin, ja vessa oli yhteinen toisen yksiön kanssa, onneksi edes sisällä :D Voi juma missä sitä jaksoi asua! Mutta neliöitä oli hyvin ja vuokra HALPA :D
Hei Pellossa asunut. Tunnen sieltä pari tyyppiä. Mikä siellä oli niin kauheeta?
Ihmettelen, kuinka Riihimäki ja Kajaank ovat mainitsematta....?
Lohja
- tylsä paikka
- ei mitään tekemistä
- ruma keskusta
- ihmiset olevinaan niin helsinkiläistä
En tykännyt yhtään.
Jämsänkoski. On se vaan niin... ei ole sanoja kertomaan.
Kuopio on junttila, jossa kytätään naapurien tekemisiä ja Kotkassa haisee ja keskustakin on täynnä narkkareita! Näissä kaupungeissa en ole viihtynyt! Paras paikka ehdottomasti Lahti! Sopivan kokoinen,hyvä sijainti ja hyvät palvelut!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2011 klo 16:30"]ahdasmielinen, uskomattoman ruma ja sisäänpäinkääntynyt.
[/quote]
HAAPAJÄRVI! Inhottavia ihmisiä, paskempaa porukkaa saa hakea ja kauan.
Ulvila. Hyi helvetti, mikä junttila. Muutin teininä suurkaupungista tähän kyläpahaseen ja jouduin välittömästi sisäsiittoisten kakaroiden koulukiusaamaksi vain siksi, että olin jostain muualta.
Vantaa Rajatorppa, onneksi ei tarvii siellä enää edes käydä! En ymmärrä, miten kukaan täysjärkinen voi siellä asua, tosin, ehkei siellä montaa täysjärkistä olekaan...
Vaasan Ristinummi. Opiskelija-asunto. Eikä sekään mikään kauhea ollut. Lähinnä ikävää oli aina kuulla että aijaa, sä asut siellä Ristislummissa :(
[quote author="Vierailija" time="10.06.2011 klo 19:56"]
monelta suunnalta. Äitiyspolia sanoo silakkamarkkinoiksi. Puhuu pillusta ja värkistä. Tekee asiattomia saneluita potilasta, siis muistakin asioista kuin alapään. Tyyliin paskaksihan se meni jne. Itkettää hoitajia ja konekirjoittajia, inhottava työkaveri. Ja mikä ihmeellisintä: tv-sarjaa kuvataa hänen ollessaan virkavapaalla! Eli on itse valinnut potilaat sarjaan, ei todellakaan pidä mitään virallista vastaanottoa päivästä toiseen. Eihän kellään normaalilla tk-lääkärillä ole aikaa käydä katsomassa potilaitaan kotona tai keskussairaalassa, ruokiksella teettää polttopuutalkoita kyläläisillä jne. Ärsyttää se Kiminkisen tapa esittää asioita, luennoi mm. sairaankuljettajille ensihoidosta ja labranhoitajalla verikokeista. Ihan niinkun ne ei muutenkin niistä tietäisi, ehkä jopa hieman enemmän kun maalaislääkäri itse.
Vai niin ikävä on koko kansan maalaislääkäri!
Kenelle tuo on yllätys, kun tuli julkisuuteen tämä kimiki-tyyppi sanoin heti, että kuvottava ukko, mutta kansaan menee. Sama juttu soinin kanssa. Heh, kiminkinen kiersi luennoimassa ja typerykset istui kuuntelemassa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2011 klo 20:35"]
kaikki paikat missa olen siella asunut.
Onneksi muutit! Kiitos kun muutit sinne, olot Suomessa paranivat 156 % kertaiskusta! Kiitos! Terveisin suomalaiset.
Itä-Pasila, eikä sekään nyt NIIN huono paikka ollut.
Tampere on ollut kaikkein töykein kaupunki, missä ole koskaan asunut. Turku ja Helsinki vielä menetteli.
Armeijassa ollessani asuin kasarmilla siivessä joka oli suljettu homeen takia. Ainoastaa minä asuin siellä, koska tässä siivessä oli naisten tupa. Huone oli todella kylmä, olin siellä talvella ja nukuin päälläni yöpuku ja verkkapuku, lisäksi täkki ja paksu villaviltti. Sängyn vieressä sähköpatteri. Kasarmin putkistot olivat todella huonossa kunnossa, kerran hanasta tuli tomaattimehun näköistä vettä :) Heräsin joka aamu silmät turvonneina ja punaisina. Juuri ennen kotiutumista sain ihottumaa, sellaisia pieniä punaisia näppyjä ja minivesikelloja. Ihottumaa oli koko yläkropassa sekä käsivarsissa.
Toisaalta, mulla oli ne parhaimmat olot koko kasarmilla, en usko että muukaan rakennus olisi ollut homeeton ja pojat oli sullottu pieniin tupiin. Minä sain sentään olla omassa rauhassani.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:49"]
Vaasan Ristinummi. Opiskelija-asunto. Eikä sekään mikään kauhea ollut. Lähinnä ikävää oli aina kuulla että aijaa, sä asut siellä Ristislummissa :(
[/quote]
Meidän aikana se oli vielä Pumminummi, siitä oli hyvä muuttaa Melaniemeen.
Lastenkoti
(tässä kysyttiin PAIKKAA)
Kankaanpää. Eli Kankoonpee. Sitä umpimielisyyden määrää! Ai niin ja Nurmijärvi. Voi moro. Sinne muutetaan, kun ei ole muita ajatuksia kuin "lapsille oma piha" ja "meille taulutelkkari ja aivopuudutus."