Kamalin paikka jossa olet asunut?
Kommentit (208)
Espoo. Mutta en pääse poiskaan kun olen niin köyhä.
Helsinki, Meilahti.
Betonia, betonia, pelkkää betonia, kiveä ja asfalttia yltympäriinsä. Ja happaman näköisiä ihmisiä kulkemassa naama mutrussa. Inhoa koko Helsinkiä muutenkin.
Tullinpuomi, Helsinki. Järkyttävä ratikoiden nirskuna yötä myöten. Asunnossa oli ikkunat vain Manskulle ja mulla meni unet. Vuoden kestin, sitten muutin.
Järvenpää. Kamala kaupunki, kertakaikkiaan kamalat ihmiset. En ikinä kasvattaisi lapsiani siellä.
Jyväskylä Kortepohja...kaamea ja yhä samanlainen kuin 80 luvulla
[quote author="Vierailija" time="29.08.2011 klo 15:13"]
Tähän keskusteluun on pakko osallistua. Kotka on ollut ylivoimaisesti kamalin paikka asua. Siitä on jäänyt suorastaan trauma. Ennen kaikkea ihmisten takia. Kaikki oli niin pienisieluista ja kyräilevää. Ja lisäksi kaikki kaupat menivät viideltä kiinni. En tajua mitä ihmiset tekivät iltaisin. (Joivat alkoholia ja katsoivat tv:tä?). Espoon keskus sen sijaan on yksinkertaisesti ankea.
Paras on ollut Helsingin Kruununhaka ja Katajanokka.
[/quote]
sielunsisko!
Kasvoin lappeenrannassa, kyllä oli perse paikka. Toinen paha oli Alavus. Pelotti koko ajan, kun ne olivat niin länsisuomalaisia.
Jyväskylän Keltinmäki.
Köyhänä opiskelijana pyöräilin joka paikkaan ja sinne oli helvetilliset ylämäet kotimatkalla, keuhkot meinas joka kerta revetä. Kaukana kaikesta, ruma lähiö. Pisteenä iin päällä alivuokralaishuone alkoholisoituneen pariskunnan kämpässä. Ukko kävi koputtelemassa ovelleni iltaisin. Onneks ei tarvinnut kauan asua.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2011 klo 15:51"]
Kulomäki, Vantaa. Asunto oli vanha ja homeinen parakki syrjässä kaikesta. Vuokra oli sentään todella halpa. En haluaisi asua edes läheisillä omakotitaloalueilla. Muutimme vajaan vuoden jälkeen takaisin Helsinkiin.
[/quote] Heheh, mä oon asunut samassa talossa. :D Asuitteko niissä metsän reunalla olevissa (niin kuin me) vai kadun toisella puolella?
Homeisia kyllä oli, mutta sinänsä tykkäsin kun vuokra kolmiosta oli vain 500 euroa, naapurit ihania MUTTA Kulomäki/Korso on paikkana AIVAN KAUHEA! Älkää muuttako, pulsulähiö pahimmasta päästä. Etenkin korson keskustassa välillä meinasi ruveta itkettämään se elämä mitä jotkut viettää. Asuimme siis aikamme tuolla Kulomäessä, ensin vielä kamalammassa asunnossa kuin tuo Hoasin parakki, olin onnessani kun siitä pääsin pois. Hoasin tönössä majailimme vain puoli vuotta kunnes pääsimme (onneksi) pois koko alueelta.
Myös koivukylä on yhtä hirveä alue. En edes asuisi noiden lähiöiden omakotitaloissa, sillä lapset altistuvat huonolle seuralle. Tietenkään ei ole lasten vika että vanhemmat ovat näitä luusereita sossupummeja, ja heitä käy sääliksi, mutta silti en altista omiani huonolle seuralle.
Kamalin Vaasankatu Helsingissä. Kotkassa jostain syystä viihdyin, kun pari vuotta siellä (Keskuskadulla) asuin.
Ihanimmat paikat minullakin ovat olleet Kruununhaka ja Katajanokka.
oulainen saa äänen täältäkin! Ruma, ankea, ahdasmielinen. Ei ihme että sieltä lähdetään vaikka junan alle. Oulaisten parasta puolta ei ole.
Vantaan Korso, hyi yäk. Ei ikinä enää.
Helsinki, ja valitettavasti Rovaniemi, siitä yritin tosissani tykätäkin.
Hämeenlinna ehdottomasti! Useimmat ihmiset ilkeitä ja ahdasmielisiä. Helsingissä ja Kotkassa taas viihdyin.
Miten Jyväskylän Pupuhuhtaa ei ole mainittu? Sitä kamalampaa ei olekaan. Muuten kyllä Jyväskylä on oikein jees!
Miten Jyväskylän Pupuhuhtaa ei ole mainittu? Sitä kamalampaa ei olekaan. Muuten kyllä Jyväskylä on oikein jees!
Askisto, ja oon asunut monessa paikassa. Meille mm. murtauduttiin pari kertaa ym. :(