Kamalin paikka jossa olet asunut?
Kommentit (208)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2011 klo 15:13"]
Se oli kyllä todellinen slummi silloin, ei enää.
[/quote]
Hervanta on kamalin joka suunnalta. Psyykepotilaita ja mamuja kylä väärällään...
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:17"]
Petonen, Kuopio. Muuten viihdyn kuopiossa, mutta petonen keskusta on hirveä paikka. Tulee etäisesti slummi mieleen, kun siitä läpi ajaa.
[/quote]
Minulle Neulamäestä, Rypysuosta tulee slummi mieleen. Ei mitään palveluja ahdistavia vanhoja kerrostaloja... Niin sitten myös Saarijärven B-alue on slummimaista.
Petosella on suht tuoreita kerrostaloja ja palvelut erittäin hyvät. Pyörönkaari on puistomainen bulevardi, varsinkin kesällä näyttävä.
Oulun Välivainio kontiotie. Voi jessus, 2kk riitti eikä ikinä enää sinne. Pähkähullu seinänaapuri, joka terrorisoi koko taloa.
Joku kysyi tuosta malminkartanon arentikujasta. Itse en ole siellä asunut, mutta hyvä ystävä asui hetken aikaa juuri, enkä yhtään ihmettele että vain hetken.. Esteettisesti tosi masentava paikka, talot kamalan näköisiä, osa naapureista näin vierailijan näkökulmasta ihan mukavia mutta möykkää kuului eikä asunnoissa ollut edes väliovia millä olisi saanut rapun ääniä vaimennettua! Sijainniltaan ei myöskään mikään unelma vaikkei nyt syrjäisinkään sopukka mitä olen nähnyt.. Opiskelija-asuntojen ongelmat toki noissakin, eli se opiskelijan villi elämä :) voisivat hoasilla kyllä vähän panostaa siihen asumisviihtyisyyteen vaikka miten olisi opiskelijoiden kämppä kyseessä! Mitään remppaa ei noihinkaan ole varmaan ikänä tehty..
Itse olen asunut neljässä paikassa itä- ja koillis-helsingissä, parjatuilla alueilla, mutta mitään valitettavaa en löydä joten en koe tarvetta nimetä niitä tässä ketjussa. Muutama juoppo/narkki siellä täällä, mutta ei mitään kummempia sattumuksia ja enempi olen ongelmia nähnyt keskustassa ja länsi-helsingissä..
Helsinki Puotila, nuorisosäätiön talo klaavupolku 2. Karseet asunnot, paskat kaupat ja naapureina läjä narkkareita...
Hervanta. Tampereen mamuslummi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2011 klo 16:15"]
Kuopiossa Puijonlaaksossa, jossa arkkitehtuuri 80-otaniemen teekkarikylästä, ja ikkunat vuotavat aivan älyttömästi.
Soitetaan musiikkia aivan älyttömän kovaa jonnekin 23.00 asti, ja valituksista ei mitään hyötyä. Tummaihoiset opiskelijat tulevat jostain savimajoista asumaan tuonne naapuriksesi solukämppään ja hyvä etteivät tee avotulta keittiön lattialle. (tavat vähän hakusessa heillä?)
[/quote]
Olen asunut myös itse siellä peruskorjatussa opiskelija-asunnossa. Oli tosi kivaa ja hiljaista. Tai... yhden asuntolan vieressä pohjakerroksessa on kyllä baari, joten jos sen yläpuolella asui niin sit varmaan kuului mölyä. Osa korjaamattomista opiskelija-asunnoista oli aika rumia ja yhteiset tilat paskaisia, mutta kyllä siellä nyt ihan oleskeli kun vuokrat olivat hyvin alhaiset.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:17"]
Petonen, Kuopio. Muuten viihdyn kuopiossa, mutta petonen keskusta on hirveä paikka. Tulee etäisesti slummi mieleen, kun siitä läpi ajaa.
[/quote]
Minulle Neulamäestä, Rypysuosta tulee slummi mieleen. Ei mitään palveluja ahdistavia vanhoja kerrostaloja... Niin sitten myös Saarijärven B-alue on slummimaista.
Petosella on suht tuoreita kerrostaloja ja palvelut erittäin hyvät. Pyörönkaari on puistomainen bulevardi, varsinkin kesällä näyttävä.
[/quote]
Minusta Petosen keskusta on todella siisti ja asunnot ovat uusia. Ei se kyllä mikään slummi ole. Suomi on täynnä paljon rumempia paikkoja. Petosessa on myös paljon hyviä rivitaloja ja omakotitaloja.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 23:39"]
Juuri opiskelemaan muuttaessa, Seinäjoella yksityisen vuokraamassa yksiössä, joka oli käytännössä autotallissa oleva yksiö, jossa suihkuun mentiin vuokranantajan pihan kautta kiertämällä kellariin, ja vessa oli yhteinen toisen yksiön kanssa, onneksi edes sisällä :D Voi juma missä sitä jaksoi asua! Mutta neliöitä oli hyvin ja vuokra HALPA :D
[/quote]
Sä oot luultavasti mun sukulaiseni, koska hän asui juuri tuollaisessa asunnossa Seinäjoella. Se oli aika karsea. Asunnossa oli käytävällä yhteinen vessa, joka oli niin pieni että sen ovea ei saanut kiinni kun istui pöntölle. Seinäjoella ei taida olla toista samanlaista mörskää. Yksiö oli muuten todella suuri. Sulla on varmaan 3 lasta?
MIKKELI. Sisään lämpiää pikkukaupunki, joka ylpeilee rähjäisellä näköala tornilla ja Marskilla. Ihmisiä koetetaan houkutella ostoskeskuksen. . Josta liike toisensa jälkeen sulkee ovensa! Avulla
Petosella on palvelut lähellä, esimerkiksi Karhunpesä :)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:36"]
Petosella on palvelut lähellä, esimerkiksi Karhunpesä :)
[/quote]
No... huumoria.
Petosella on Pyörönkaaren kohdalta alle 1200 metrin päässä... K-supermarket, S-market, Lidl, Siwa,R-kioski, useita pizzerioita kebabbeineen, useita kampaamoja, leipomo, makuuni, uimahalli jäähalli ,pankki ,terveyskeskus, hammashoitola kunnallinen ja yksityinen, fysioterapia hieronta. .... Sitten on se karhunpesä ja canttiina...
Vantaan Mikkola,Marsinkujan vuokrataloläävä.Mamuja, meteli 24/7, sotkua, juoppoja. Talo huonossa kunnossa, epäsiisti, kaikki yleiset tilat rempallaan. Vuokranantajaa ( Sato), ei kiinnostanut muu kuin vuokra.
Mikkeli ja Savonlinna. En osaa valita, kummatkin yhtä karseita.
Luojan tähden paetkaa!
Kruunuhaka, Hki
Kaivoksela, Vantaa
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 00:21"]Lohja
- tylsä paikka
- ei mitään tekemistä
- ruma keskusta
- ihmiset olevinaan niin helsinkiläistä
En tykännyt yhtään.
[/quote]
Monessa paikassa olen asunut, mutta kyllä Lohja veti pohjat. Tympeitä ihmisiä ja suomen rumin kaupunki.
Mikkelin laajalampi! Bileitä, juoppoja, rumia taloja. Kaupungin halvimmat vuokrat , eikä ihme!