Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ei tulla kotoa hakemaan töihin"???

Vierailija
08.06.2011 |

Viimeisten kolmen vuoden aikana olen saanut kolme suoraa työtarjousta.

Yksi näistä oli ihan kotona, hälytys-järjestelmä-yrittäjä olisi ottanut minut suorilta töihin.

Seuraavan tarjouksen sain puhelimessa 2 viikkoa sitten, ja tänään tarjottiin töitä liikkeessä jossa asioin. Kaikki ovat olleet ihan vakavissaan.

Aika hyvin mammalta (äitiyslomalla) jolla ei ole muuta päättötodistusta kuin lukio/yo-todistukset...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 tuntia viikossa. Sillä ei ihan elä.

Vierailija
2/4 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olin muuttanut paikkakunnalle ja elelin laiskan mamman elämää sen kummemmin tulevaisuutta miettimättä. Ajattelin kyllä, että varmaan jotain töitä tarttis jossain vaiheessa alkaa katselemaan. Lapsi oli 5v. ja kaiket päivät vaan lorvittiin puistoissa tai ihan kotisohvalla.

Yksi päivä sit soi puhelin ja mua pyydettiin töihin, vieläpä melkein unelmapaikkaan. Tuli kyllä ihan yllärinä. Ja mua tosiaan pyydettiin, ei tarvinnut käydä edes haastattelussa, riitti että kävin esittäytymässä ja sopimassa käytännön asioista.

Olin tuolla paikassa vuosia ja oli todella hyvä työpaikka, vasta ihan vähän aikaa sitten vaihdoin paikkaa, sekin oli kyllä aika ylläri kun satuin näkemään ilmoituksen, laitoin hakemuksen ja parin viikon päästä olin jo töissä siellä.

Että kyllä mä aina hymähdän kun jossain kuulen tuon sanonnan, että "ei kukaan tule kotoa töihin hakemaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olin muuttanut paikkakunnalle ja elelin laiskan mamman elämää sen kummemmin tulevaisuutta miettimättä. Ajattelin kyllä, että varmaan jotain töitä tarttis jossain vaiheessa alkaa katselemaan. Lapsi oli 5v. ja kaiket päivät vaan lorvittiin puistoissa tai ihan kotisohvalla. Yksi päivä sit soi puhelin ja mua pyydettiin töihin, vieläpä melkein unelmapaikkaan. Tuli kyllä ihan yllärinä. Ja mua tosiaan pyydettiin, ei tarvinnut käydä edes haastattelussa, riitti että kävin esittäytymässä ja sopimassa käytännön asioista. Olin tuolla paikassa vuosia ja oli todella hyvä työpaikka, vasta ihan vähän aikaa sitten vaihdoin paikkaa, sekin oli kyllä aika ylläri kun satuin näkemään ilmoituksen, laitoin hakemuksen ja parin viikon päästä olin jo töissä siellä. Että kyllä mä aina hymähdän kun jossain kuulen tuon sanonnan, että "ei kukaan tule kotoa töihin hakemaan".

Olin ensin 7 vuotta kotona lasten kanssa, seuraavaksi sain ensimmäisen työn jota hain (hain useampaa paikkaa) monen kymmenen hakijan joukosta, samalla kertaa yritettiin kovasti saada myös toiseen työpaikkaan töihin. Tuolta vaihdoin työpaikkaa lennosta, olisin saanut aloittaa seuraavassa heti kun soitin sinne.

Nyt ennen äitiyslomaa olin omasta tahdosta työttömänä (ansiosidonnaisella) reilun vuoden ja tarkoitus olisi opiskella viimein se tutkinto, mutta nuo työtkin (ja raha) kyllä houkuttaisivat.

Siis Ap.

Vierailija
4/4 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa sit kun olin tuon edellisen työpaikkani vastaanottanut, mulle soitettiin eräästä paikasta johon olin hakenut joskus silloin kun kuulin että muutto uudelle paikkakunnalle tulee (miehen työn takia siis muutettiin). Tarjosivat siis työtä, mutta kieltäydyin koska olin jo aloittanut toisen.

T: 3