Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi LUOJA nuo siirappiset raskautumisuutiset fb:ssa!! Kerro oksettavimmat!!

Vierailija
08.06.2011 |

Miksi, oi MIKSI sinne pitää laittaa heti suurinpiirtein plussaamisen, tai viimeistään 12 viikon ultran jälkeen niitä Masuasukki ja miljoona sydäntä -ällötyksiä???! En tajua!!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivisesta raskaustestistä. Pissainen tikku siis. Yök.

Vierailija
2/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivisesta raskaustestistä. Pissainen tikku siis. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta 95% varmuudella voi sanoa, että raskaudesta on kyse, mutta ilmoittaja haluaa kuitenkin saada liudan kysymyksiä; Mitä? Missä? Millon? Raskaanako?

Vierailija
4/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto miten mä ällöän tuota sanontaa...

Vierailija
5/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb-kamulta ilmestyy joka viikko uudet mahakuvat ja sitten niitä kommentoidaan tyyliin "niin suloinen maha" "ihana!"

mitä ihanaa on läskimahassa?

Vierailija
6/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yksi laittoi ultrakuvansa np-ultrasta eli aika alkuvaiheessa. En ikimaailmassa olisi itse tuossa vaiheessa edes kertonut raskaudesta niin monelle, saati julkaissut jotain kuvia.

Vierailija
7/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään muuta kuin asianomaisia itseään kiinnostaa ne ultrakuvat?! ja niihin tulee vielä niitä "oi, suloinen!" kommentteja. voi luoja sanon minä!!

Vierailija
8/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko maha kuitenkin raskausmaha eikä läskimaha.

fb-kamulta ilmestyy joka viikko uudet mahakuvat ja sitten niitä kommentoidaan tyyliin "niin suloinen maha" "ihana!"

Vierailija
9/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahakuvat oikeasti ällöttää. varsinkin sellaset joissa äiti nostaa paitaansa ja näyttää mahan paljaana. hyi stana!

varsinkin erään fb-kamun mahakuvia on tullut naurettua usein, hän on sairaalloisen ylipainoinen muutenkin ja sitten laittanut paljaasta mahasta raskauskuvat niin huh huh! joku järki!!

Vierailija
10/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä sitä nyt LÄSKIMAHAKSI sentään kutsuisi. Ei mulla ainakaan mitään läskiä sinne kertynyt, vaan vauva.

Vierailija
11/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tietenkin on raskausmaha mutta yhtä ällöltä näyttää! mitä ihanaa siinä on? oikeesti??

Vierailija
12/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kommentoidaan joka ikistä läskimakkaraa ja ultrassa näkyvää epämääräistä möykkyä ylistävin fanfaarein. "Ihana! Suloinen!"

En koskaan kommentoi yhtään tilaa, uutista, päivitystä tai kuvaa, jos en oikeasti ole sitä mieltä, että se todella on ihana tai suloinen.

Vierailija
13/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vauvamahat on ihania, omanikin tahtoisin jopa takaisin! :)

Vierailija
14/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä sitä nyt LÄSKIMAHAKSI sentään kutsuisi. Ei mulla ainakaan mitään läskiä sinne kertynyt, vaan vauva.

on sitä läskiä ennestään aika kerros!

Vierailija
15/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kommentoidaan joka ikistä läskimakkaraa ja ultrassa näkyvää epämääräistä möykkyä ylistävin fanfaarein. "Ihana! Suloinen!"

En koskaan kommentoi yhtään tilaa, uutista, päivitystä tai kuvaa, jos en oikeasti ole sitä mieltä, että se todella on ihana tai suloinen.

minäkään en koskaan sano suloiseksi tms jos joku ei sitä oikeasti ole!

Vierailija
16/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään facebookissa on naurettavaa ja lapsellista.

Vierailija
17/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totisina ja vihamielisinä te ootte siellä facebookissa. Miksei se fb voi olla sellainen rento, kevyt, hyväntuulinen juttu, jossa kukin tuo esiin sellaisia juttuja kuin haluaa?

Vierailija
18/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yksi laittoi ultrakuvansa np-ultrasta eli aika alkuvaiheessa. En ikimaailmassa olisi itse tuossa vaiheessa edes kertonut raskaudesta niin monelle, saati julkaissut jotain kuvia.

Mä laitoin np-ultrakuvan ja tuossa vieressä se vauva nyt nukkuu.. :)

Vierailija
19/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman raskautumisesi kanssa?

Vierailija
20/45 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään facebookissa on naurettavaa ja lapsellista.

Niin no, sinusta varmaan FB ylipäätään on naurettava ja lapsellinen. Mikäs siinä. Minusta se on sosiaalinen media jossa ihmiset kertovat omista jutuistaan ja -hui kauheaa- haluavat jakaa ne ystäviensä kanssa. Ehkä kannattaa poistua FB:stä jos ei kestä toisten positiivisia päivityksiä.

Itse kerroin TIETENKIN FB:ssä raskautumisesta, näin kaikki ne keille halusin kertoa, saivat kuulla siitä samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän