Voi LUOJA nuo siirappiset raskautumisuutiset fb:ssa!! Kerro oksettavimmat!!
Miksi, oi MIKSI sinne pitää laittaa heti suurinpiirtein plussaamisen, tai viimeistään 12 viikon ultran jälkeen niitä Masuasukki ja miljoona sydäntä -ällötyksiä???! En tajua!!
Kommentit (45)
Hyvä elämä koostuu hyvistä asioista, se että ap.llä on elämä mennyt jossain kohtaan pieleen (->tunnehäiriö) ei tarkoita sitä, ettei muut voisi elää täysillä ja nauttia siitä, joten jätetään ap.n aloitus omaan tauhaan.
Omat laspset on saaneet alkunsa ennen FB.tä, mutta jossain vaiheessa olisin varmaan kuuluttanut kaikille onnellisena että meille on tulossa perheenlisäystä.
mua ällöttää kanssa ku laitellaan ultrakuvia ja tyyliin siitä ruskuaispussista " MEIDÄN RAKAS" ja joskus on viel "meidän prinssi/prinsessa" OK mistä veetusta voit tietää jostain möykystä kumpi siitä tulee?!
yksi facebuuk kaveri on tosi aktiivinen,ensin tuli raskaustesti,sitten ruskuaispussikuva, sen jälkeen joka hemmetin viikko se maha kuva. No tää sama kaveri on kyllä myös ottanut kuvan kengistä " ostin ihanat kengät meidän elmerille" ja samaisella kaverilla on uudesta kodista kuvia tyyliin "tässä olohuone" "tässä keittiö" SIIS KETÄ KIINNOSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa
itse en kirjottanut mitään edes siihen viittaavaa raskauteni aikana facebuukkiin,kun lapsi oli syntynyt kirjoitin facebuukkiin vain lapsen sukupuolen ja kellonajan, sen jälkeen sain kymmeniä ihmettelyjä ettei oois koskaan arvannu.. Nii ehkä ette ku en kailota koko maailmalle. Oon muutenki taikauskonen.
Ei edes omat kaverit tiedä, että perheeseen syntymässä vauva?
Onko se nyt _hienoa_ kun kaverit päivittelevät _ihastuksissaan_: KUinka PYstyit pitämään SAlaisuuden noin hyvin..
ymmärrä,miksi pitää niitä ultrakuvia sinne laittaa.Niin moni asia voi mennä vielä vikaan..Tuleekin keskenmeno,niin onpa kiva sitten.Loppuraskauden masukuvat vielä ymmärrän jotenkin..
kyllä ne lähimmät ystävät ja perhe tiesi. Mulla ei oo tapana näille vähemmän kavereille ja tutuille kuuluttaa kaikki asioitani.
ja näin uusi elämä aikaan saatiin.
on viikkoja jo seiska
isäksi siis tulossa Reiska
?????????
?-ökkimönkiäisen äiti-?
ymmärrä,miksi pitää niitä ultrakuvia sinne laittaa.Niin moni asia voi mennä vielä vikaan..Tuleekin keskenmeno,niin onpa kiva sitten.Loppuraskauden masukuvat vielä ymmärrän jotenkin..
kelle ei koskaan satu mitään ikävää.
Ja voi se vauva kuolla kohtuun loppuraskaudessakin tai synnyttäessä.
ja näin uusi elämä aikaan saatiin.
on viikkoja jo seiska
isäksi siis tulossa Reiska?????????
?-ökkimönkiäisen äiti-?
Voi teille on tulossa pikkunen :) Oli ihana kuulla :) :)
Minusta nämä "siis yök kertoo raskaudestaan" ja "hei ketä kiinnostaa keittiö" jutut ovat lähinnä hölmöjä. Jaa-a, mulla on FB kavereina ihmisiä,joista pidän ja joiden kuulumisista haluan pysyä kärryillä. Ja pysynkin kivasti. On ollut kuvia ultraäänikuvista, masuista, lapsista, keittörempoista, kellarirempoista, kylppärirempoista, milloin mistäkin.
Kannattaa varmaan vähän karsia sitä ystävälistaansa, niin ei tarvitse kuunnella oksettavia raskautumisjuttuja ;-)
yksi facebuuk kaveri on tosi aktiivinen,ensin tuli raskaustesti,sitten ruskuaispussikuva, sen jälkeen joka hemmetin viikko se maha kuva. No tää sama kaveri on kyllä myös ottanut kuvan kengistä " ostin ihanat kengät meidän elmerille" ja samaisella kaverilla on uudesta kodista kuvia tyyliin "tässä olohuone" "tässä keittiö" SIIS KETÄ KIINNOSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa
Eli jotakuta taitaa kiinnostaa?
Kyllä mä tykkään katsoa masukuvia facebookissa ja lukea päivityksiä miten vaikka neuvolassa mennyt. Tosin asunkin ulkomailla joten muuten on vaikea olla mukana ystävien ja sukulaisten raskauksissa, kun muuten ei nähdä :)
Tosin en minäkään välitä näistä et revitään paita ylös ja otetaan nahkasta kuvia, kuten serkkuni teki..asiaa ei paranna se, että hän on ylipainoinen ja viikolla 12 ottanut tiikeriraitaisesta mahastaan kuvan ja hehkuttaa kuinka ihana "raskausmasu"..todellisuudessa ihraa.
Ja olen minäkin postaillut masukuvan, ultrakuvan niin ja tietysti vauvasta paljon kuvia. Mutta edelleen sukulaisten, mummien ja vaarien iloksi, huoh...äitini on ainut joka on nähnyt vauvan "oikeasti", onneksi kohta kesä ja päästään muuttaa suomeen viikon päästä!!
eniten ehkä ärsyttää ja komppaan edellisiä, kun vihjaillen kerrotaan ja siltikään ei kerrota, ja kun ihmiset kysyy niin sitten ollaan "no se on salaisuus"...siis mitä vitt??? parit tyyliin "no moni on kysellyt ja voin sanoa, et se pitää paikkansa". "joskus on ihanaa olla väärässä". "isoja muutoksia ja asioita elämässä, muttei niistä vielä sen enempää" buah..
Oon muutenki taikauskonen.
Otan osaa.
Kun poistaa torvet tai ainakin laittaa näkymättömiin niiden päivitykset, sillähän siitä pääsee (jos ei halua poistua Facebookista kokonaan). Tietysti ne, jotka suinkin kehtaa ja voi ja jotka tympivät, kannattaa suoraan poistaa kaverilistalta. Itse en ainakaan pyri keräilemään kavereita, joiden kuulumiset eivät kiinnosta. Mitä ihmeen järkeä siinä olisi?
joku katkera tilittää kun ei vissiin saa omia lapsia,mee muualle ruikuttamaan.Ollaan rv 20,ihqqqqqq oma pikku mussun mussunkultaseni siellä kasvaa jihaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Olen siis facebookissa. Jee.
Kävin siellä kerran viime talvena ja kerran nyt keväällä.
En näköjään ole menettänyt paljoakaan.
Se herjaa, että sähköpostiosoitteeni ei olisi muka enää voimassa.
Kyllä se on ja toimii. Kummallista.
Olen raskaana 26. viikolla, enkä ole vielä kirjoittanut aiheesta mitään naamakirjaan.
Ilmeisesti olen sosiaalinen hylkiö...?
Eli siis kommentoidaan joka ikistä läskimakkaraa ja ultrassa näkyvää epämääräistä möykkyä ylistävin fanfaarein. "Ihana! Suloinen!"
En koskaan kommentoi yhtään tilaa, uutista, päivitystä tai kuvaa, jos en oikeasti ole sitä mieltä, että se todella on ihana tai suloinen.
Sua ei siis niinkään haittaa ne kuvat sinänsä, vaan se että joku muu kuin sinä saa positiivista huomiota. Arvaas mitä, kukaan ei varmaankaan edes huomaa, että juuri sinä jätät kommentoimatta,
Ja ei, en ole julkaissut ultra- tai mahakuvia facessa..
millaisia päivitysten "pitää" olla. Minä tykkään omistani, kaikki pyrkivät kirjoittelemaan iloisia asioita ja löytämään hyvää. Toisten ilossa ollaan myös mukana, vaikka se olisi auringonlaskun ihastelua omalta takapihalta. (ilman hymiöitä, ne ovat teinikieltä)
Vielä mukavampaa on lukea lasten puuhista ja vanhempien onnentunteista.
Minusta ei ole mitenkään hienoa ja upeata ja mahtavaa "pystyä olemaan salamyhkäinen" tyyliin "enpäs kertonut raskaudestani kellekään ja nyt tuossa on jälkeläinen, josta en aio sano yhden yhtä hellää sanaa, vähänks mä olen erilainen mamma. Ruokaa menee, kakkaa tulee".
ihmisiä, joiden tilapäivitykset vain ärsyttää. Kaverille ei muuten mene minkäänlaista tietoa siitä, jos poistat hänet kavereista - ainoastaan jos hän jossain vaiheessa sattuu huomaamaan asian, voi hämmästellä. Tosin minä en hämmästele sitäkään, ajattelen vain että on halunnut "siivota" kaverilistaansa ja pienentää fb-rengastaan, kuten monet muutkin. Itsekin olen niin joskus tehnyt.
Ja sitten se toinen vaihtoehto, joka on tosiaan aika läheisen mutta ärsyttävän ihmisen kohdalla varmasti parempi, on piilottaa tämän henkilön julkaisut. Ei ole vaikeaa. Tätäkin olen joskus tehnyt, ja sitten jossain vaiheessa kun ärsyttävä hehkutusasia on mennyt tältä kaverilta ohi, peruuttanut piilotuksen.
Opetelkaa KÄYTTÄMÄÄN sitä facea!!! Loppuu se ärsyyntyminen, tai ainakin vähenee! :-D (p.s. En muista laittaneeni ultra- tai masukuvia, mutta hyvin voisin laittaa. Minua kiinnostavat ne ihan pikkiriikkisestäkin vauvan alusta olevat ultrakuvat. Minua kiinnostaa myös seurata kavereiden odotusta. Itse edellisestä muksusta kerroimme raskaudesta aika aikaisin, koska olin niin järkyttävän huonossa kunnossa, että se oli elämää siihen aikaan. Mainitsin siis mm. että olen ollut tipassa pahoinvoinnin takia. Kyllä se vaan kiinnosti niitä ihmisiä, jotka minusta välittävät - muista ei niin väliäkään! :) )
piilotus perutaan?? tein juuri niin kuin sinäkin aikoinani yhden ihmisen kohdalla, mutta nyt voisin taas lukea hänen päivityksiään - mutten vaan ole keksinyt miten palautan sen takaisin näkyviin????
ai että, ihana vapaus.... enpähän ärsytä ketään siellä