Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lähtee ne läskit!

Vierailija
08.06.2011 |

Tuntuu palstalla olevan paljon painon kanssa kamppailevia. Lähdetkö mukaan yhteiseen tsemppijengiin? Laihdutat keinolla millä hyvänsä niin olet tervetullut mukaan. Voitaisiin tsempata toisiamme niiden vaikeiden hetkien ja päivien yli kohti hoikempia aikoja.

Keksi nimimerkki ja kirjoitellaan vaikka täällä av-puolella. Kunhan laitat ketjun suosikkeihin niin se löytyy helposti jatkossa.

Kiinnostuneita?

-pahamaha-

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itseasiassa jo viime viikon maanantaina, ja tasan neljä kiloa on jo pudonnut. Toki nestettä ensin, mutta enivei.

Painonvartijoitten metodilla menen, kun on toiminut ennenkin. Nyt kuopus on pian 10 kk, ja imetys vähentynyt, niin uskalsin aloittaa. Eli raskauskiloista kysymys, ja olen syönyt vähän hulvattomasti nyt kotona ollessa. Pitäisi pudottaa vielä 13-14 kiloa, että hommaa on...

T: pallokuosi

Vierailija
62/127 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on näin lahjakkaasti porukkaa meijän tsemppiryhmässä! kirjotellaanko joka pv kuulumisia ja murheita/ilonaiheita jne havaintoja:)? Mua ainakin tsemppais sellanen joka päiväinen kirjoittelu. -muumimamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: pallokuosi

Vierailija
64/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

Voisi vaikka huomenna aloittaa uuden ketjun ja laittaa nimimerkit siihen alkuun ja vaikka laihdutusmenetelmä nimimerkin jälkeen.

Haluatteko myös tarkkaan seurailla tässä ketjussa kuinka kilot tippuu? Ts. Jotain aloituspainoa ja sitten kuinka siitä esim. viikoittain on vähentynyt?

Kuinka on viikonloppu mennyt? Viikonloppuna kun usein tulee sorruttua...Itse herkuttelin eilen iltapalalla letuilla, mutta muuten on pysytty kurissa. Kyllä olemuksesta huomaa, että pahin turvotus ainakin on lähtenyt. Puntarilla en ole siis käynyt, mutta jospa vaikka huomenna kävisi, jonkinlaisen aloituspainon saadakseni. Lenkillä tuli myös käytyä eilen.

Vierailija
65/127 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että tsemppareita riittää! Mutta tosiaan jotta löydätte ketjun jatkossakin niin laittakaa se suosikkeihin NYT!

Voihan sitä nimimerkkiä vaikka sitten lopuksi muuttaa jos siltä tuntuu? Vai miltä kuulostaisi päheemaha sitten myöhemmin? ;)

Vierailija
66/127 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitellään kuulumisia sen mitä ehditään, mutta jos vähintään kuitenkin kerta viikkoon tulisi jokaisella jotain kirjoiteltua niin pidettäisiin listoilla mukana. Sopiiko?

Vierailija
67/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itseasiassa jo viime viikon maanantaina, ja tasan neljä kiloa on jo pudonnut. Toki nestettä ensin, mutta enivei. Painonvartijoitten metodilla menen, kun on toiminut ennenkin. Nyt kuopus on pian 10 kk, ja imetys vähentynyt, niin uskalsin aloittaa. Eli raskauskiloista kysymys, ja olen syönyt vähän hulvattomasti nyt kotona ollessa. Pitäisi pudottaa vielä 13-14 kiloa, että hommaa on... T: pallokuosi

Vierailija
68/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa n. 82k, pituutta 166 ja tavoitepaino olisi siinä 65kg, eli tiputettavaa on. Harmi vain, kun edessä lomamatka, siellä ei kauheasti tekisi mieli syömisiään vahdata.. Ehkä täytyy sitten liikkua enemmän.

Vierailija
69/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 159cm ja paino tänään aamulla 84 kiloa. Esikoisen syntymän jälkeen 7 vuotta sitten näihin lukemiin jäin ja sen jälkeen paino on vaihdellut 79-86kg välillä. Kaksi lasta lisää on sen jälkeen vielä syntynyt, mut painoa ei ole onneksi lisää enää raskauksien myötä kertynyt.

Tavoitteena olis saada 20 kiloa pois nyt ainakin alkuun. Mitään suunnitelmaa mulla ei oikeastaan ole, mutta alkuun ajattelin alkaa Kiloklubin käyttäjäksi, ottaa käyttöön sen avulla säännölliset ja tiheät ruokailuajat, vähentää hiilareita ja aloittaa säännöllinen liikunta.. Tää kesä on nyt niin ja näin, mut toisaalta, näillä keleillä ei kyllä tee mieli syödäkään.

Vierailija
70/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin täällä aina kirjoitella kanssa. Pituutta löytyy vaivaiset 158 cm ja painoa on tällä hetkellä 67 kg! Lopullinen tavoite on 55 kg, mutta olen jakanut sen vähän pienempiin osiin.

1. Tavoie on 65 kg. Lähtöpaino mulla oli n. 70 kg, laihdutusta takana nyt nelisen viikkoa.

2. Tavoite on 60 kg

3. Tavoite on tuo 55 kg

Varsinaista dieettiä ei ole, mutta pyrin tarkkailemaan syömisiäni ja kuluttamaan enemmän kuin syön. Oon myös vähentäny ruokavaliostani hiilareita ja pyrin välttämään turhaa sokeria ja vaaleita jauhoja.

Liikun kohtuullisesti: pyöräilen joka päivä töihin 6.5 km/suunta. Lisäksi mulla on koira jota tietty pitää lenkittää. Ja onhan meillä sitten vielä tuo rakennusprojekti.

Lapsia mulla ei vielä ole, mutta toiveissa olisi. Ja ennen raskautta olisi tietty kiva saada ylimääräiset kilot pois.

Yleensä mulla laihdutuskuurit alkavat hyvin, mutta sitten jossain vaiheessa sorrun. Lisäksi kärsin helposti siitä, että alan syödä sitten liian vähän ja laihtuminen lakkaa >>> epätoivo iskee. No, mutta jos nyt onnistuisin.

-Lyyli-

Vierailija
71/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 81 kg, pituutta 169 cm... työsarkaa on ja fyysinen vuorotyö joka ei mahdollista kunnon eväitä eikä säännöllistä ruokailua sotkee asiaa.

Vierailija
72/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

point plus-ohjelmaa noudattelen, eli perinteistä pistelaskua. Yleensä pidin yhden herkkuillan viikossa, niin ajattelin nytkin. Perjantaina tuli vedettyä jätskiä ja grillimakkaraa. Nyt taas tiukasti ruodussa...

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
73/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
74/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

point plus-ohjelmaa noudattelen, eli perinteistä pistelaskua. Yleensä pidin yhden herkkuillan viikossa, niin ajattelin nytkin. Perjantaina tuli vedettyä jätskiä ja grillimakkaraa. Nyt taas tiukasti ruodussa... Tsemppiä kaikille!

Vierailija
75/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meetvurstilla.Nyt kyllä jo kaduttaa.

Vierailija
76/127 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalisen äärimmäisen vittuuntunut omiin kiloihinsa, mutta ei jaksa nyt lomalla tehdä yhtään mitään sen eteen. Katellaan sitten loman jälkeen...

Vierailija
77/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

Voisi vaikka huomenna aloittaa uuden ketjun ja laittaa nimimerkit siihen alkuun ja vaikka laihdutusmenetelmä nimimerkin jälkeen.

Haluatteko myös tarkkaan seurailla tässä ketjussa kuinka kilot tippuu? Ts. Jotain aloituspainoa ja sitten kuinka siitä esim. viikoittain on vähentynyt?

Kuinka on viikonloppu mennyt? Viikonloppuna kun usein tulee sorruttua...Itse herkuttelin eilen iltapalalla letuilla, mutta muuten on pysytty kurissa. Kyllä olemuksesta huomaa, että pahin turvotus ainakin on lähtenyt. Puntarilla en ole siis käynyt, mutta jospa vaikka huomenna kävisi, jonkinlaisen aloituspainon saadakseni. Lenkillä tuli myös käytyä eilen.

eihän sitä muuten löydy!

ja täällä ilmoittautuu pyörällä kuntoon syksyksi =) eli aloin polkemaan pyörällä töihin n.9 kilsaa suuntaansa, näin alkuun satunnaisesti 3-5 kertaa pyöräillen ja sitten kilojen karisteltua ja kunnon kohotessa vaikka koko viikko,

tosin loma on välissä juhannuksesta kolme viikkoa, mut se meneekin lasten (2 poikaa 2,5- ja 7-vuotiaat)kanssa juostessa kaikki lomakohteet; korkeasaari,-muumimaa,- suomenlinna,- liikennekaupunki ja laiva reissu vielä päälle.

olen 160 cm pitkä ja kai painan 90-100kg ei tieto kun ei ole vaakaa..

Vierailija
78/127 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi (päivälleen huomenna) tässä on takuttu taas hissukseen kertyneiden kilojen parissa, ei sillä että ikinä olisin mikään erityisen hoikka ollut. Painoa ei kuitenkaan ole paljon liikaa, mutta käsitin, että mukaan saa silti tulla...? :)

Mulla pituutta 170 ja painoa tänään 71,6 (pitkiin sinnitteli 74,2:ssa!), kun se kuukausi sitten oli 75,2, joten 3,6 kg on lähtenyt. Hitaasti, mutta varmasti... No, hitaus johtuu lähinnä repsahteluista. Pääsääntöisesti yritän samaa taktiikkaa kuin moni muukin: hiilareita vähentäen ja kasviksia lisäten. Liikuntaa harrastelen joka päivä (koira!), mutta nyt vielä vähän aktiivisemmin. Poljen lisäksi töihin ainakin parina päivänä viikossa (no tänään en...) ja vedän Jutan kotijumpan 2-3 kertaa viikossa. Pääpaino laihdutuksessa on kuitenkin ruokavaliossa. Hitsi vie kun kuitenkin tuppaa päivän kalorit pysymään 1500-1700 tienoilla, joten ei ihme että tulokset tulevat hitaasti. Ja välillä on ollut ihan hälläväliä-päiviä; olen käynyt kahdesti viihteellä, oluesta tulee ihan kivasti kaloreita... Sekä viikonloppuisin olen syönyt puuroja ja leipää.

Tavoitteena päästä alle 70:n, voi kuulostaa helpolta, mutta se ei todellakaan sitä ole! Tähän 71 kg:n tietämille olen päässyt useinkin (painoni jojoilee 71-76 välillä), mutta jotenkin alle 70:n en millään. Paitsi TÄLLÄ KERTAA!! Viimeksi painoin 69 vuonna 2003, joten se on mun tavoitteeni näin ensi alkuun.

Tsemppiä mulle ja teille! :)

Vierailija
79/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden ketjun linkin voi laittaa tämän ketjun loppuun, niin että löytyy uusikin ketju. Ja kun tallentaa aina uuden ketjun suosikkeihin niin ketju löytyy aina.

Jos ketju venyy ja osa lopettaa leikin kesken, on hankalampi seurata ketkä vielä mukana ja kenen kanssa ajatuksiaan vaihtaa.

Vierailija
80/127 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille!!!

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä