Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lähtee ne läskit!

Vierailija
08.06.2011 |

Tuntuu palstalla olevan paljon painon kanssa kamppailevia. Lähdetkö mukaan yhteiseen tsemppijengiin? Laihdutat keinolla millä hyvänsä niin olet tervetullut mukaan. Voitaisiin tsempata toisiamme niiden vaikeiden hetkien ja päivien yli kohti hoikempia aikoja.

Keksi nimimerkki ja kirjoitellaan vaikka täällä av-puolella. Kunhan laitat ketjun suosikkeihin niin se löytyy helposti jatkossa.

Kiinnostuneita?

-pahamaha-

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhdit tädit:

pahamaha (72kg/160cm)

Syömisten vähentäminen/järkeistäminen + liikunta

Murikka

Kivien pyörittely

muumimamma (89kg/166cm)

nutraus, huonot hiilarit pois

Irmeli

Kiloklubi

Tiukkapeppu (86kg/156cm)

Pallokuosi (83kg/165cm)

Painonvartijat

Riina (71,6kg/170cm)

vähemmän hiilareita + liikunta

Barbamama (82kg/10cm)

Allevo-kuuri

Ballerina (70kg/167cm)

kasvispainotteinen ruokavalio + zumba

Mondo (82kg/166cm)

Pallo (84kg/ 159cm)

Kiloklubi, hiilarit pois + liikunta

Lyyli (67kg/158cm)

turhat hiilarit pois + liikunta

Tuhtis (81kg/169cm)

Rantapallo (82kg/172cm)

Kohtuullistaminen + liikunta

Big Mama (120kg/ 164cm)

Catlady (80kg/165cm)

herkut pois + liikunta

Onnimuuli (103kg/164cm)

Rentoa painonhallintaa -kirjan mukaan

LadyBird (106,6kg/ )

Karppaus + liikunta

Möhö (79,6kg/160cm)

Painonvartijat

Mansikki (70,8kg/161cm)

Painonvartijat

Terrakotta (93,5kg/164cm)

Terveellinen ruokavalio + liikunta

Vierailija
82/127 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat 87,4kg :)) nyt kävi niin että en jaksanut kokopäivää olla nutreilla :( söin 3 nakkia,2kananmunaa,tomaatin ja porkkana raastetta,tein siis nakkimunakasta,,äsken söin porkkanaa ja aamulla joi nutri juoman..eli kalorit tosi alhaalla..katson aamulla miten vaikuttaa painon laskuun ja jatkan näin että syön kunnon ruokaa kerta päivään jos suunta on alaspäin kuitenkin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tänään taas kaloreiden laskemisen. Tavoitteena on 5-7 kilon painonpudotus - ei siis ihan kamalasti, mutta ehkä juuri siksi se onkin niin vaikeaa. Ensimmäinen tavoite on laihtua kuukaudessa mahdollisimman paljon lomamatkaa varten. Sen jälkeen sitten loput rauhalliseen tahtiin.

Mun vartalo on sen mallinen, että mun on oltava aika hoikassa kunnossa näyttääkseni hyvältä. Eli kaikki läski kertyy omenaksi vyötärölle ja loput alleihin, pylly on taas lattana. Yök. Liikkumaan pitäisi siis myös päästä! Polveni vaan odottaa leikkausta, joten liikkumaan en juuri nyt pääse :(.

Ainoa keinoni laihtua juuri nyt on siis kaloreiden laskeminen, kalorilaskuri.fi on auttanut jo tiputtamaan 4 kg tämän vuoden alussa.

Lopetin myös tänään tupakoinnin, eli haasteita riittää! Pitääkin miettiä joku huikea palkinto, jos onnistun koko kesän olemaan polttamatta + vielä laihtumaan tavoitepainooni!

Ja ne mitat: 71 kg/175 cm.

- Röllö

Vierailija
84/127 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt kovin kummoisesti ole vielä karppaus lähtenyt käyntiin, mutta vaakalukemat kirjaan kuitenkin ketjussa pysymisen ja punnitusrutiinin vuoksi ylös: 104,6kg, eli kaksi kiloa pois, vaikkakin tuo todennäköisemmin on vain ihan normaalia vaihtelua, kun paino pyörii näin suurilla lukemilla. Mutta kuitenkin! :)

Vierailija
85/127 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa jumpattua! Ei ole mulle todellakaan mitään arkipäivää tai normirutiineihin kuuluvaa yleensäkkään liikkuminen, mutta tänään sain otettua itseäni niskasta kiinni! SUOSITTELEN KAIKILLE LÄMPIMÄSTI: www.kotijumpat.fi. Kuka ei vielä ole noita sivuja löytänyt. :) Mulle ne on tosi hyviä, kun ei ole mitään säännöllistä harrastusta. Ja muutenkin, miehen töiden vuoksi en mitään harrastuksia käytännössä voi ottaa.....:/ Mutta nyt hyvällä omallatunnolla voin mennä nukkumaan!!!:)

Vierailija
86/127 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

167/68,5 mitoilla.

Tavoite 1. 64 kg (välitavoite) jonka ajattelin osittain saavuttavan nutruaksella.

Tavoite 2. 61 kg

eli 7,5 kg pudotettavaa

Kun tavoite kaksi toteutuu menen leikkaukseen. Kirurgin kanssa juteltiin, että se voisi ihan hyvin olla syyskuun alussa, jos tsemppi riittää! Eli vajaa 700g viikossa tai kevyempi tahti ja noin 580g viikossa ja leikkaus syyskuun puolivälissä.

Nyt on pakko onnistua!!

Vierailija
87/127 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallokuosi! Minkäikäinen olet? Periaatteessa ei sillä mitään väliä, mutta kun tuli mieleen, en saa enää mielenrauhaa.... :D Kun sanoit itseäsi "vanhaksi", mutta sulla kuitenkin vielä vauva? :)

Vierailija
88/127 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppu meni vaihtelevalla menestyksellä, ja joitain päiviä jäi kirjaamatta. Nyt taas uudella innolla. Kaikesta huolimatta paino ei vain tunnu liikahtavan, vaikka tiedän, että kalorivajetta on. Yritän siis vain sinnitellä ja toivon, että pian jotain tapahtuu. Viimeisimmässä mittauksessa paino siis oli 67,7 kg ja vyötärönympärys 77 cm. Pituutta mulla on 162 cm. Ensimmäinen tavoite on 65 kg ja siitä sitten pudottelen vähän kropan mallia seuraten. Ihmeitä en hae, lähinnä tyytyväisyyttä itseeni ja vaatekokoa S/36, joka mulla on suurimman osan elämästäni ollut. Pihi kun olen, en halua ostaa uusia, isompia vaatteita, vaan mahtua entisiin :) Kivoista rinnoista ja pyöreästä pyllystä en ole valmis hoikuuden tähden luopumaan.

Kovasti tsemppiä kaikille ryhmäläisille. Mä jatkan mielelläni raportointia täällä, mutta FB-ideasta en oikein innostu.

Vierailija
89/127 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään 68,3kg eli aloituksesta kaksi päivää ja tänään tulos

-300g

Vierailija
90/127 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOSITTELEN KAIKILLE LÄMPIMÄSTI: www.kotijumpat.fi.

Oi kiitos linkistä, täytyy tutustua illalla paremmin! :)

Jee, mulla taas pompsahdus alaspäin, paino tänä aamuna 71,4. Lähtenyt nyt siis 3,8 kg (alk. 9.5.). Järjettömän hidas vauhti kyllä... Nyt ajattelin vähentää kaloreita, 1500 on vaan liikaa. Eilen söin jotain 1200, eikä kyllä nälkää tarvinnut potea, kun popsin salaattia niin paljon. Sekin alkaa vaan kyllästyttää. Ei niinkään se maku (vaihtelen erilaisia versioita), mutta rakenne. Kylmiä, aina saman tuntuisia paloja pyöritellä suussa... :/

No mutta, tänä aamuna tein taas kolmen vartin lenkin josta osa juoksua, sen päälle pieni lihaskuntohetki ja poljin taas töihin 25 min. Mulle taitaa toimia parhaiten tämä aamuaktiivisuus liikunnan suhteen, iltaisin on niin tympeä lähteä kun ois kaikkee muuta kivaa (öh, kuten telkku). Mutta aamulla kun pukee puolitorkkeessa niin sitähän herää just mukavasti päivään lenkillä! :)

Vierailija
91/127 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Huomasin just lukiessani ketjua, että olin näemmä kirjoittanut aloituspainoni ekaan viestiini väärin. Eli oikea paino oli 67.5 kg, mutta tänä aamuna vaaka näytti 66.8 kg eli sellainen 800 grammaa on lähtenyt viikossa. Ihan hyvä tahti minusta.

Vähän on kyllä tullut herkuteltua (jäätelöä), mutta ei pahasti. Nyt jos tässä vielä juhannukseen sinnittelis, niin olen luvannut, että sitten voin ostaa itelleni jotain hyvää, vaikkapa karkkia tai juustonaksuja. Olen ollut 3 viikkoa karkkilakossa, eikä oikeastaan tee edes mieli karkkia. Mielummin söisin jotain suolaista hyvää...

Vierailija
92/127 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallokuosi! Minkäikäinen olet? Periaatteessa ei sillä mitään väliä, mutta kun tuli mieleen, en saa enää mielenrauhaa.... :D Kun sanoit itseäsi "vanhaksi", mutta sulla kuitenkin vielä vauva? :)

Oon vähän myöhäisherännäinen näitten lasten suhteen, kun synnytykset on -08 ja -10. Aikaisemmissa suhteissa ei tuntunut jotenkin oikealta, ja nykyisen miehen kanssa sitten tuntui...

Vierailija
93/127 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. :) Tulipahan selviteltyä.... ;)

Vierailija
94/127 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkl. Ei inahdakaan. Vaikka luulis senkin olevan ilahtunut kun taakka vaan kevenee :)

Tilasin uuden Hobby Hallista, sellasen "lelun" missä on mahdollisimman paljon turhia toimintoja. Onpahan muutakin jännitystä vaakailussa.

Toivottavasti toimitus ei kestä kovin kauaa... vielä tuo juhannusaattokin perjantaina.

Vierailija
95/127 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.6. 69,3kg

15.6 68,5 kg

16.6 aloitin osanutrauksen ja tavoitteena pitää 10-14 pvää kalorit alle 1000 kcal/vrk. Syön niitä pirtelöitä ja lisänä tonnikalaa, kananmunaa ja hieman rahkaa.

18.6. 68,3kg

19.6. 67,9kg

20.6. 67,3kg Näyttää osa nutrauss toimivan!

Vierailija
96/127 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan viikko takana. Alkupaino 79,6kg, tänä aamuna tasan 77kg. Eli vähän vajaa 3kg pudonnut. Painonvartijoiden ohjelmaa noudatan suuntaa-antavasti, mutta en kirjaimellisesti. Proteiini pitoista, hiilarit vähemmälle. Tyytyväinen olen viikon saavutukseeni ja tästä onkin hyvä jatkaa. Kaikille kanssalaihduttajille tsemppiä alkaneeseen viikkoon! :)

Vierailija
97/127 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, helpotus! Paino oli tippunut viime viikolla sittenkin sen -400g. :) Viikonloppu tuli mässäiltyä ja vielä viimeYÖNÄ tää täti veti suklaapiirakkaa. :D Olin aivan varma et oisin lihonu varmaa kolme kiloa, mut en ONNEKS!!! Oli ihan kiva ylläri. ;)

Mähän oon aloittanu tän mun laihdutuksen jo maaliskuussa ja tässä mun kehitys:

7.3. 85,8kg

14.3. 82,4kg

21.3. 81,0kg

28.3. 79,6kg

4.4. 79,0kg

11.4. 78,0kg

18.4. 76,8kg

25.4. 76,6kg

2.5. 76,0kg

9.5. 75,0kg

16.5. 74,2kg

23.5. 74,2kg

30.5. 73,6kg

6.6. 72,4kg

13.6. 70,8kg

20.6. 70,4kg

Jos se olis ens viikolla jo kutosella alkava....?? :p Kyl tää on niin huisaa, en oo varmaan kolmeen vuoteen painanut näin "vähän"...;)

Vierailija
98/127 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, helpotus! Paino oli tippunut viime viikolla sittenkin sen -400g. :) Viikonloppu tuli mässäiltyä ja vielä viimeYÖNÄ tää täti veti suklaapiirakkaa. :D Olin aivan varma et oisin lihonu varmaa kolme kiloa, mut en ONNEKS!!! Oli ihan kiva ylläri. ;)

Mähän oon aloittanu tän mun laihdutuksen jo maaliskuussa ja tässä mun kehitys:

7.3. 85,8kg

14.3. 82,4kg

21.3. 81,0kg

28.3. 79,6kg

4.4. 79,0kg

11.4. 78,0kg

18.4. 76,8kg

25.4. 76,6kg

2.5. 76,0kg

9.5. 75,0kg

16.5. 74,2kg

23.5. 74,2kg

30.5. 73,6kg

6.6. 72,4kg

13.6. 70,8kg

20.6. 70,4kg

Jos se olis ens viikolla jo kutosella alkava....?? :p Kyl tää on niin huisaa, en oo varmaan kolmeen vuoteen painanut näin "vähän"...;)

Vierailija
99/127 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nyt noi tuli kahtee kertaa... :D Ku tuli vaa jotain et "varmenne ei kelpaa"... Ja mä rämppäsin ja sähelsin... *innostunutta puhinaa* :D sori :)

Vierailija
100/127 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nyt kyllä tultava jo ilmoittamaan etukäteen, että tällä viikolla mun paino nousee varmasti. En oo laskenu pisteitäkään ku parina päivänä tällä viikolla, ja en varmaan laske loppuviikostakaan. Kun ei olla paljon kotona oltu ja huomenna lähdetään taas viikonlopuksi. Mutta ei ole kuitenkaan tullut ihan kauheesti mässäiltyä!! :) Ei oo kuitenkaan mitenkään sellainen olo, että olisin mitään vielä luovuttanut. ;) Ajattelen että kun miehellä on nyt loma, niin onhan tää jo ihan ymmärrettävää. :D

Ihmettelen, että aika vähän ihmiset kommentoivat laihtumisesta. Vaikka minussakin se -15kg varmasti näkyy! :o Tänään kuitenkin tuttuni huomasti ja sanoi että kuulemma huomaa TOSI selvästi! Ja että mullahan vaatteet jo kohta suorastaan roikkuvat!! :D Oiskohan tarvetta vaatekerraston uusimiselle?? ;) Mutta hyvältähän se tuntuu, kun joku huomaa omat saavutukseni. Siispä pitää muistaa vastedes itsekin mainita samantyyppisistä huikeista muutoksista muille tutuille, eikä vaan aina pitää mölyjä mahassa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi