Nyt lähtee ne läskit!
Tuntuu palstalla olevan paljon painon kanssa kamppailevia. Lähdetkö mukaan yhteiseen tsemppijengiin? Laihdutat keinolla millä hyvänsä niin olet tervetullut mukaan. Voitaisiin tsempata toisiamme niiden vaikeiden hetkien ja päivien yli kohti hoikempia aikoja.
Keksi nimimerkki ja kirjoitellaan vaikka täällä av-puolella. Kunhan laitat ketjun suosikkeihin niin se löytyy helposti jatkossa.
Kiinnostuneita?
-pahamaha-
Kommentit (127)
joskin lomalla ja vaa'an ulottumattomissa, nyt poikkeuksellisesti netin ääressä.
Ihan kuin olisin vähän laihtunut... olen syönyt järkevästi, joskin jätskiä päivittäin... kohtuudella kylläkin. Jännää nähdä, mitä vaaka näyttää ensi viikolla.
Vaikka aikaa se vie. Puolimatkan juhlat sitten, kun lukema on 74. Että sitä odotellessa...
vähemmän olisi läskiä, mutta vielä liikaa.
ja hermot menossa ihan just. Paino on jumissa, ja vaaka näyttää vuorotellen kahta lukemaa: 76,8 tai 77,3. Siinä sitä sitten on veivattu pari viikkoa, vaikka ei mitään herkkuja ole syöty eikä juotu, ja muutenkin tyyliin wokki sipulista, kesäkurpitsasta, herkkusienistä ja kanafileestä...
Huomisaamuna on "virallinen" punnituspäivä, saapa nähdä... Olen syönyt tarkoituksella ihan hiton vähän ja juonut paljon, kun hermot menee jos ei mitään tapahdu... PRKL.
Jos ei huomennakaan ole tullut alaspäin, taidan pitää tulevan viikon pelkkänä kasvisviikkona... Tai sitten paiskaan vaa´an ikkunasta jokeen...
Hihuu. Himpun yli kymppi hävitetty. Himpun vajaa kasi jäljellä... Kyllä tästä selvitään!!
ja nikikseni otan Ballerinan (ha haa, toiveajattelua!)
Mitat 167 ja nyt aika tasan 70 kiloa, tavoite on että paino alkais kesän lopussa vitosella!
Aseet: Hedelmä- kasvis ja broileripainotteinen ruokavalio, paljon vettä ja paljon liikuntaa! Ykköslajini on Zumba.
Aivan mahtava lopputulos, suosittelen!!
mä ainakin nautin NYT kesästä! Läskimakkarat on ja pahenee, mut lomalla ei ole niistä murehtimisen aika. Pohdin syksyyn jotain arkiliikuntaa (työmatkasta osa kävellen) ja eväiden ottamista töihin...
Minusta nyt taas on mukavampi liikkua kun on valoa ja lämpöä. Syksyn loskat masentaa jo itsessään. Haluan kuntoon jo syksyksi, että jaksan tsempata myös sen harmaan ajan läpi.
Ja on se laihduttaminen sellaista pskaa, että en halua kiloja kerryttää yhtään enempää syksylle. Työn ja tuskan alla on näidenkin n. 15 kilon karisuttaminen.
Ei kukaan halua luopua kiloistaan?
ja sitä varten aion viettää kesän isoja kiviä mökkityömaalla pyöritellen.
Olen sitten vaikka...Murikka.
Tuon yhen surkean ketjun aloittaja joka on ikinen laihduttaja :D mun nimi merkki on muumimamma (yhtäiso maha :DD)
Jee! Sain seuraa!
Miten on Murikka. Löytyykö työmaalta netti? Pääsetkö päivittelemään kuulumisiasi?
Ja tervetuloa Muumimammalle myös!
mulla kaks vaihtista joilla aloitan heti huomenna (tai jo tänään,en mitään enää syö)
nro.1: 2-3 viikon nutraus, siitä jatkan liikunnalla ja 5 kertaa päivässä pieniä annoksia ateriarytmillä,karsin huonoja hiilareita mutta en karppaa
Nro2. suoraan 1 vaihtiksen kakkos vaiheeseen :D
mitat 166cm ja 89kg, ikää löytyy 23 ja 1 2 vuotias lapsi.
Mulla on 2 lasta. Nuorempaa vielä imetän, mutta loppusuoralla ollaan sen suhteen. Pyrin käymään juoksemassa 3 kertaa viikkoon ja ruoan suhteen pysyä kaidalla polulla ts. ei herkkuja missään muodossa ja hiilareita vähemmäksi, ei kuitenkaan karpaten. Paaaaaaljon vettä mahaa täydentämään.
Pituutta löytyy 160cm ja painoa arviolta ainakin 72kg. Puntarilla en viitsi edes ihan heti käydä, ettei masenna liikaa. Tavoitteena vaikka sellaiset 58kg, vaikka 62kg:kin olisin supertyytyväinen!
Jee! Sain seuraa!
Miten on Murikka. Löytyykö työmaalta netti? Pääsetkö päivittelemään kuulumisiasi?
Ja tervetuloa Muumimammalle myös!
Nyt vaan sitten tsemppaamaan. Syksyllä rautaisessa kunnossa, kiloja karistaneena ja hipiä hehkuen töihin :D
Mulla projekti on jo käynnistynyt, ja parista lipsumisestakin on onneksi noustu. Tavoitteena n. 7 kilon pudotus ja välineenä Kiloklubi, johon olen koko ajan entistä kiintyneempi. Järkevä ateriarytmi, enemmän kasviksia, säännöllisyys ja kohtuus herkkujen kanssa. Liikuntaa reilusti, niin arki- kuin aktiiviliikuntaakin. Ja kesällähän sitä tosiaan tulee harrastettua melkein huomaamatta! Yritän pikku hiljaa hyväksyä sen, että pysyviä tuloksia saadaan vain hitaasti, vaikka välillä tuskastuttaa niin, että tekisi mieli paiskaista vaaka seinään.
Mutta otankin nikiksi "Tiukkapeppu"! Miksi ihmeessä kutsuisin itseäni läskiksi sitten kun siihen ei enää ole tarvetta. Nyt on... Ja sitten KAUHUNUMEROITA: Pituutta vain 156cm ja painoa 86kg. Olen ollut viikon kesälomalla ja 2 kiloa on jo lähtenyt! Ja nyt lähtee loput!
13.6 79.6 kg
20.6 77 kg
27.6 76.5 kg
4.7 75.5 kg
Eli alaspäin tullaan pikkuhiljaa. Painonvartijoilla siis etenen, en kuitenkaan ihan pisteen päälle. Muutenkin proteiinipitoista, vähemmän hiilareita. Nyt on tullut syötyä ajoittain vähän reilummin, mutta paino pudonnut siitä huolimatta. Juhannus meni aika plörinäksi mut mitä tuosta, kunhan palaan takaisin ruotuun. 1. tavoitteeni 70kg, 2. 65kg ja 3. 60kg.
Tästä on hyvä jatkaa, kertoilkaa muutkin kuulumisia. Tämä ketju on oikein mainio, pidetään tätä yllä ja iloitaan pudonneista grammoista ja kiloista! ;)