Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lähtee ne läskit!

Vierailija
08.06.2011 |

Tuntuu palstalla olevan paljon painon kanssa kamppailevia. Lähdetkö mukaan yhteiseen tsemppijengiin? Laihdutat keinolla millä hyvänsä niin olet tervetullut mukaan. Voitaisiin tsempata toisiamme niiden vaikeiden hetkien ja päivien yli kohti hoikempia aikoja.

Keksi nimimerkki ja kirjoitellaan vaikka täällä av-puolella. Kunhan laitat ketjun suosikkeihin niin se löytyy helposti jatkossa.

Kiinnostuneita?

-pahamaha-

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minnehän kaikki on hävinny? Täällä pysytään edelleen tiukkana, mutta menee hermot tämän helteen ja sen aiheuttaman turvotuksen kanssa. Huomaa sormista, jaloista ja vaa'asta. Luulin viime kesänä, että turvotus oli raskaudesta johtuvaa, mutta eipä tämä tämän kesän olotila taida juuri nyt paljoa viisaampi olla...

Tällä viikolla olen syönyt tosi naftisti, eli juhannuksen jälkeistä kurinpalautusta. Kalorit ovat jääneet n. 800kcal päivä, lähinnä siitä syystä, ettei kuumalla oikein uppoa. Tai siis ruoka on ollut tyyliin itsetehty wokki herkkusienistä, sipulista, katkaravuista ja kesäkurpitsasta jne, joista ei mene pisteitä oikeastaan lainkaan. Muut syömiset on sitten jotain maitorahkaa ja pakastemansikoita, vesimelonia, puuroa jne. ja yksi Nutrilett pirtelö päivässä. Mielestäni olen syönyt ihan järkevästi niin, että saan kaikkea, mutta tiedä sitten... No, kunhan helteet loppuu, niin varmaan maistuu eväskin taas kaikkien pisteiden verran.

No, eniten ottaa kuitenkin pattiin se, että vaa'assa viisari ei laske, vaikka seisosin päälläni. Toki varmaan läskiä on lähtenyt, ja joku nestekertymä korvaa sen tällä hetkellä, mutta silti tosi raivostuttavaa. Aamulukema oli 76,9 eli 300g enemmän kuin alin lukema, mikä on nyt ollut.

Onko muuten kellään muulla isoja heittoja aamupainon ja iltapäivä- tai iltapainon välillä? Itselläni se on aika yleisesti jopa 1,5 kiloa, mikä minusta on aika reilusti... Tuli vain mieleen, että kun neuvolassakin joskus motkottivat liiasta painonnoususta, ja joskus taas olin muka "laihtunut", niin taisi painonvaihtelut johtua osin punnitusajastakin...

Oletteko muut palanneet ruotuun juhannuksen jälkeen?? Mansikki ilmeisesti ainakin! Omasta urakastani on 1/3 tehty ja 2/3 jäljellä...

Vierailija
102/127 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.6. 69,3kg

15.6 68,5 kg

16.6 aloitin osanutrauksen ja tavoitteena pitää 10-14 pvää kalorit alle 1000 kcal/vrk. Syön niitä pirtelöitä ja lisänä tonnikalaa, kananmunaa ja hieman rahkaa.

18.6. 68,3kg

19.6. 67,9kg

20.6. 67,3kg Näyttää osa nutrauss toimivan!

[/quote]

25.6 67,0kg

1.7 66,4 kg Kivaaaa saada pientä tulosta : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkaa lomia varmaan monella todella pahasti. Mulla on nämä helteet laittaneet painon nousuun, vaikka en ole ihan oikeasti syönyt yhtään liikaa. Jalat ainakin turvoksissa. Menkatkin kyllä...

Vierailija
104/127 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.6. 69,3kg

15.6 68,5 kg

16.6 aloitin osanutrauksen ja tavoitteena pitää 10-14 pvää kalorit alle 1000 kcal/vrk. Syön niitä pirtelöitä ja lisänä tonnikalaa, kananmunaa ja hieman rahkaa.

18.6. 68,3kg

19.6. 67,9kg

25.6 67,0kg

6.7 66,2kg Lomailuija ja "mässäilyä" kesviikosta lähtien, ei vaakaa mökillä ...

Söin tänään pipareita 100g 550kcal, ison letun kermavaahdolla, yhden maissitähkän voissa uitetun), ruisleivän palan graavilohella, kaksi paksua siivua halloumia, uusia perunoita 3 kpl.. ei hajuakaan kokonais kaloreista. Ja monta kuppia kahvia maidolla ja sokerilla!!

Huomenna syön vain kynteni!!

Vierailija
105/127 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen sitä sorttia, että jos jotain alotan, sen vien loppuun...

Nyt lukemat 74,5kg. Tavoitteena on päästä elokuun loppuun mennessä kuutosella alkaviin lukuihin, ja siitä sitten hilataan vielä vitonen pois. Joten täällä porskutetaan, vaikka sitten yksin :)

Vierailija
106/127 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmottaudun mukaan. Strategiset mitat : 166 cm ja 91 kg. Tavoite olisi jotain 73 kg ensi kevääseen (tyttären lakkiaiset). Aloitan tosin kunnolla painon pudotuksen heti elokuun alusta, koska vielä on lomaa jäljellä. Mutta yritetään kannustaa toisiamme! Aina näköjään ruoka maistuu liian hyvin ja kaikki muut herkut...

Vierailija
107/127 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset varmaan myös pelkäävät, että "olet laihtunut" kuulostaa toisen korvissa siltä, että: "olitpa ennen läski".

Miehen veli kommentoi laihtunutta ulkomuotoani minkä pitäisi olla ihan positiivinen asia, mutta silti siitä tuli tosi kurja olo :(

En vaan tykkää ollenkaan siitä että painoani kommentoidaan.

1v6kk sitten painoin 84 kg, nyt painan 70 kg. Edistymistä on tapahtunut koko ajan, mutta todella hitaasti; alle kilo kuussa.

Tavoitteena olisi ensi kevääseen mennessä päästä 62 kiloon.

Vierailija
108/127 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimammalla alkoi tänään se 2-3 viikon nutraus,saa nähdä kestänkö ihan 3 viikkoa..hyvin on alkanut! Koen näillä helteillä tämän helpoksi kun ei ruoka oikein edes maistu ja jotain kevyttä korkeintaan menisi alas. Joten nuo pirtelöt ovat ihan jees näille ilmoille :) liikuntaa en vielä tälle rupeamalle lisää,muuta kunhyötyliikunnat mitä tulee kun en autoa omista :) Soppa kuuri saattaa vetää itsessään jo niin heikkoon kuntoon että en uskalla helteeseen lähteä tuupertumaan. Sitten myöhemmin. Tsemppiä!

Vierailija
109/127 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun tekee mieli lopettaa, ajattele, että on meitä muitakin jotka sitkuttelemme. Minulla tämä ajatus auttoi ensimmäisten 4 päivän yli. Nyt jo sujuu helposti. Minulla helppoja olivat 1. ja 2. päivät. 3. ja 4. päivät kauheita. Nyt niistäkin on selvitty. Nälkä hävinnyt, päänsärky hävinnyt ja paino putoilee mukavan tasaista vauhtia.

Otan aina päivän kerrallaan. Ajattelen aina aamulla, että olen juuri aloittanut ja menen tämän päivän läpi. Seuraavana aamuna taas sama. Vaikka nyt olen kyllä huomannut, että asiaan on jo tottunut, eikä nutraus ja ruuattomuus pyöri enää päässä koko ajan.

Voimia ja jaksamista. Sitkeästi vain ensimmäisten päivien ylitse. Meitä on monta, jotka ovat tehneet sen saman. Emmekä ole sen paremmalla sitkeydellä varustettuja kuin sinäkään.

Vierailija
110/127 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih ja voih, ei se paino putoa....:(

En ole aikoihin ollut näin kauan ilman pistevapaata päivää ja näin ehdoton tässä kuurissani. On tullut tällä viikolla myös liikuttua jonkun verran. Silti tuntuu, etten ole tällä viikolla laihtunut ollenkaan! Ennemminkin päin vastoin. Vaikka kyllä tiedän, että jos lihakset kasvaa, niin paino saattaa jopa nousta. Mut ku, ... :(. Motivaatio ei kyllä nouse. :(

Tämän päivän ajattelin kyllä ensin olla laskematta niitä pisteitä, mutta jotenkin tuo laihdutus näyttää jääneen päälle, etten osaa niin hyvillä mielin herkutella. Toisaalta, tämä päivä on muutenkin mennyt vähän niin ja näin, riitaisasti. :( Pitää nyt henkisesti valmistautua, että tällä viikolla paino ei sitten tipu yhtään. Ja täysillä taas sitten jatkaa...

Sopisiko muille, että pitäisimme maanantaisin punnituspäivän? Ja se tulokset merkattais listaan kaikkien ihailtavaksi. ;)

Mut tsemppiä tytöt, ja teretulemast Tuulis!

Vierailija
111/127 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikille kommentiksi: aika monet suomalaiset ovat varuillaan toisen ulkomuodon kommentoimisesta, se koetaan epäkohteliaaksi, vaikka olisikin positiivista sanottavaa. Ihmiset varmaan myös pelkäävät, että "olet laihtunut" kuulostaa toisen korvissa siltä, että: "olitpa ennen läski". Onneksi läheisiltä ihmisiltä yleensä saa avointa ja vilpitöntä palautetta. Ja hei, ei muuta kuin rynnistä alennusmyynteihin! : )

Mun paino on VIHDOIN lähtenyt laskuun! Jipii. Nyt on niin hyvä draivi, että ei tee mieli pysähtyä. Edellisestä punnituksesta painoa lähtenyt 1,2 kg ja vyötäröltä 2 cm. Juu, ei mitään maailmaa järisyttävää, mutta hitaushan tässä oli yksi tavoitteistakin. Ensimmäinen etappi on enää 1,7 kg:n päässä : ) Juhannuksen uurastan töissä, joten säännöllisyys pysyy ja pahimpia kiusauksia ei tule. Tänään on kuitenkin juhlan kunniaksi laskuton päivä, jotta pääkoppa pysyy kuosissa.

Hyvää juhannusta kaikille!

Vierailija
112/127 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaisko kukaan tehdä koonnin ihmisistä, jotka on vielä mukana (ts. kommentoineet mitään, vaikka viimeiseen viikkoon) ja aloittaa uuden ketjun? Sen vois sit linkittää tähän vanhaan niin löytyis helposti. Keskustelua olisi helpompi näin seurata.

Itse olin reissussa myös ja syönnit pysyi ihan kohtuuksissa. Nyt heinäkuun vedän ihan täysillä. 5 kiloa on lähdettävä. Piste.

Vierailija
113/127 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö vielä samaan matkaan?

Allevo-kuurilla olen ollut tiistaista ja painoa tippunut n 3.5kg. Tosin osa nesteitä. Olo kuitenkin keveä ja hyvä. Ihan ok juttu, liikkunut olen mitä helteessä pystynyt. Juossut lasten perässä pihalla ja ajellut rattailla = )

Olisin sitten vaikkapa Barbamama, muodot tällä hetkellä vastaavat.

Pituus 170cm ja painoa 82kg.

Vierailija
114/127 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin vaikka tehdä blogin tätä varten. Kun tämä on niin kamala palsta, etten tänne enää tahtoisi tulla.

Vierailija
115/127 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nutraillaan toista päivää,olo on ollut heikko tänään, helteestä johtuen,iha kädet tärisi kun kävelin kaverilta kotia 40 min lenksun. Mielitekoja ei ole ollut sen suurempia, näin kuumalla en edes jaksaisi ajatella ruokaa/sen valmistusta,joten tämä passaa hyvin nyt pariksi kolmeksi viikoksi. paino oli tänä aamuna 88.9kg (olen 166cm pitkä)tavoitteena olisi saada paino 80kg näillä tuotteilla,siitä 10kg vielä sitten muutoin pois :) -muumimamma

Vierailija
116/127 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Pahamama ja kumppanit?

Vierailija
117/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei taida Painonvartijoiden ohjelmia saada mistään... niiden myyminenkin on kielletty. En tiedä myyvätkö jotkut kiellosta huolimatta esim. huutonetissä tms. Ohjelmahan perustuu siis siihen, että on opasvihko, jossa eri ruuat ovat pisteytettyjä, ja syödään siis päivässä omaa painoa vastaava pistemäärä, joka on määritelty niin, että laihtuu. Toki pitää itse sitten pohtia, että pisteet kerätään järkevällä syömisellä, eikä niin, että vetäsenpä tässä levyn suklaata enkä syö sitten muuta koko päivänä...

Ihan samaan lopputulokseen pääsee kuitenkin, jos laskee vaikka 1200 kcal/vrk. Pisteet ovat vaan tavallaan helpommat, kun ei tarvitse laskea, että paljonko esim. 1 ruisleipäviipale on.

Omia kuulumisia: aamun paino 79.5 kg. Ja kohti 65 kiloa kamppaillaan... epätoivoisesti. Mutta alaspäin mennään. Onko muilla ollut hyvät startit?

T: Pallokuosi

Vierailija
118/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pituutta 170 ja painoa tänään 71,6 (pitkiin sinnitteli 74,2:ssa!), kun se kuukausi sitten oli 75,2, joten 3,6 kg on lähtenyt.

Tähän sattui pieni kirjoitusvirhe; paino siis sinnitteli pitkään 72,2:ssa, ennen kuin vähän laski taas.

Mutta mun viikonloppu meni ihan plörinäksi! :D Vaan hauskaa oli. Enkä mä lannistu, päinvastoin, entistä motivoivampaa jatkaa taas kevyesti, eikä tee niin tiukkaa, kuin jos koko ajan nihistelisi syömisiään. Paino oli tänä aamuna taas jotain +72, mikä on kuitenkin parempi kuin aloituspaino. Eli pienet takapakit ei haittaa, kun suunta on kuitenkin alaspäin.

Tänään kaloreita kertynyt jotain 900, illalla jotain kevyttä niin josko jäisi tänään 1200 tienoille.

Sitäpaitsi, olen huomannut, että kun ottaa pienen herkkuboostin, niin se jotenkin vaihduttaa painon putoamista. Ehkä sitten kroppa ei kynsin hampain pidä kiinni varastoistaan, kun huomaa, että tulee sitä mättöä kuitenkin aina välillä. :)

Vierailija
119/127 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraus sujunut ongelmitta, ei palele edes näillä helteillä(tosin tänään sataa). Nälkä on välillä, maha kurnii mutta jotenkin se on helppo kestää,menee nopeasti ohi. Pahinta on mieliteot....huuuuuh. Mutta vielä 2 viikkoa ja 3pv jäljellä kuuria..sen nyt myönnän että la kun olin juhlimassa,join siideriä ja su söin pizzaa:D mutta nyt ei ole mitään juhlintaakaan tiedossa joten kaidalla tiellä pysytään :D

Vierailija
120/127 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

65,9 kg 19.7 loma jatkuu ja paino laskee hitaaaaaasti..

10.6. 69,3kg

15.6 68,5 kg

18.6. 68,3kg

19.6. 67,9kg

25.6 67,0kg

6.7 66,2kg Lomailuija ja "mässäilyä" kesviikosta lähtien, ei vaakaa mökillä ...

Söin tänään pipareita 100g 550kcal, ison letun kermavaahdolla, yhden maissitähkän voissa uitetun), ruisleivän palan graavilohella, kaksi paksua siivua halloumia, uusia perunoita 3 kpl.. ei hajuakaan kokonais kaloreista. Ja monta kuppia kahvia maidolla ja sokerilla!!

Huomenna syön vain kynteni!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän