Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lähtee ne läskit!

Vierailija
08.06.2011 |

Tuntuu palstalla olevan paljon painon kanssa kamppailevia. Lähdetkö mukaan yhteiseen tsemppijengiin? Laihdutat keinolla millä hyvänsä niin olet tervetullut mukaan. Voitaisiin tsempata toisiamme niiden vaikeiden hetkien ja päivien yli kohti hoikempia aikoja.

Keksi nimimerkki ja kirjoitellaan vaikka täällä av-puolella. Kunhan laitat ketjun suosikkeihin niin se löytyy helposti jatkossa.

Kiinnostuneita?

-pahamaha-

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä käyty ja 3 kohtuullista ateria syöty - ei herkkuja! Hyvä fiilis! Miten muilla on päivä sujunut?

Vierailija
2/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi, olen huomannut, että kun ottaa pienen herkkuboostin, niin se jotenkin vaihduttaa painon putoamista. Ehkä sitten kroppa ei kynsin hampain pidä kiinni varastoistaan, kun huomaa, että tulee sitä mättöä kuitenkin aina välillä. :)

Painareissa ollessanikin pidin tuon herkkupäivän aina välillä, eikä se kokonaissaldoa huonontanut. Mulla oli ihan sama tunne, että herkuttelun jälkeen se pari päivää oli pompsahtaneena, ja sitten laski kunnolla...

Vai onkohan tää vaan joku oma teoria omantunnon hiljentämiseksi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis jos luotaisiin FB suljettu ryhmä, mukaan vaan kutsusta?

Itsellä mitat 170cm/82kg joten aikas lailla tullut tupakinpolton lopetuksen jälkeen...20kg!!!! 1,5 vuodessa!!!

Mulla keinoina vaan sen lopetus millä tulikin eli karkin ja ennenkaikkea suklaan syönti. Kohtuullistaminen ja liikunnan lisääminen.

Vierailija
4/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 164 cm, painoa n 120kg.

Vierailija
5/127 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä listaus, omat mittani puuttuvat. Aloitin siis laihduttelemaan viikkoa ennen tätä ketjua mitoista 165/83. Tämän aamun lukema oli 78,6.

Huh, kyllä ihailen teitä, jotka jaksatte aamulenkin heittää ennen kukonlaulua!!

Pohdin juuri tänään, että toisaalta hyvä juttu, kun on nyt hoitovapaalla, niin saa syödä mitä haluaa. Töissä olisi aina uteliaita kyselemässä, että ootko dietillä ja blaa blaa... kun olisi pakko niistä kahvipullista ja kekseistä laistaa.

Ai että odotan sitä, että olen edes urakan puolivälissä! Minä olen tyytyväinen jos pääsen 65-kiloon, nuorena painoin 58, mutta ei vanhan tädin enää tarvitse ;)

Vierailija
6/127 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee entiset herkkusuut? Ei ole kivaa yksin jutella...

Täällä taas lenkki heitetty ja päivän ruoat syöty. Ei herkkuja tänäänkään.

Vierailija
7/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päätin lähteä mukaan! Tai siis eilen juuri ajattelin kun söin suklaata, että hitto, mähän syön tätä ihan turhaan!

ELi nyt kaikki makeat pois. Ajattelin, että jos illalla tekee mieli jotain hyvää, niin laitan kupin teetä.

Ja hedelmiä. Mutta nyt noi karkit ja suklaat pois!

ja 165cm ja 80kg.

Liikun kyllä paljon, käyn zumbassa ja kuntosalilla säännöllisesti.

Vierailija
8/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä löytyy todella paljon ylipainoa, 103 kiloa jopa, mutta kai tällainen köntyskin pääsee mukaan?

Menetelmällä ei varmaan ole virallista nimeä, mutta meinaan seurata "Rentoa painonhallintaa"-kirjan ohjeita. Minua vähän kiinnostaa myös tuo Porin juoksukoulu, mutta tällä massalla ja kunnolla tuo eka viikkokin taitaa olla turhan "tiukka". Taidan yrittää lisätä viikottain yhden harjoituksen.

Nimimerkki: Onnimuuli (aion olla iloinen, vaikka ulkomuoto ei kovin jalo olekaan.. )

Vierailija
9/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja siis onnimuuli painaa 103 kiloa, ei siis ole ihan niin paljoa ylipainoa :D. Pituutta löytyy 164cm ja tavoittelen tässä ensin 23 kilon painonpudotusta, eli tavoitepaino 80 kg.

Kun sen on onnistunut saavuttamaan, niin katsotaan sitten, mikä on seuraava tavoite.

Vierailija
10/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri vaa'alla, painoa on 106,6 kiloa. BMI on 33,8. Olen aina ollut lihava, ja muutama vuosi sitten aloin jo uskoa, että painoni on vakio, tein mitä tahansa, mutta kyllä se vaan näköjään nousee, kun vaan tarpeeksi huolellisesti syö herkkuja! Ja ihmeekseni vanhoja valokuvia katsellessani olen tajunnut, että en minä ole aina näin lihava ollut, vaikka olen tuntenut oloni ihan samanlaiseksi koko ajan.

Minulla on taloudessa mies, joka tuppaa myös lihomaan, mutta hänellä on ihmeellinen kyky sitten vaan lisätä liikuntaa ja korvata muutama ateria nutrileteilla, ja sitten hän saakin 20 kg pois noin vain, salilla käydessään vielä enemmänkin. Tosin hän on vähemmän perso makeille herkuille muutenkin. Minä taas olen ikuisuuslaihduttaja, joka ei oikeastaan edes laihduta, ei käy vaa'alla, ei mittaile senttejä tai harrasta liikuntaa. Laihduttaminen on to-do-listalla ollut niin kauan kuin muistan, mutta kai sitä jotenkin kokee olonsa turvalliseksi läskeissään? Nyt aion aloittaa pienestä, eli tavoite on saada paino alle 100 kilon, jolloin omat vaatteet tuntuisi väljiltä päällä. Uskoisin, että aiemmin laihdutus on vaan kaatunut siihen epärealistiseen haaveeseen, että olisin hetkessä timmi ja kiinteä.

Karppaamisesta on puhuttu niin kauan, että eiköhän sitä ole pakko yrittää. Makeiden herkkujen unohtaminen on varmasti minun kohdalla tärkeintä laihdutti millä tyylillä tahansa. Karppauksessa kiinnostaa se, että en painota sitä mielessäni laihdutuskuuriksi. Minua kiinnostaa myös Porin juoksukoulu, puolisentoista vuotta sitten sitä kokeilinkin, mutta en pystynyt alkuviikkojen jälkeen jatkamaan kun alkoi tuntua rasitusvammoja. Nyt aion pudottaa ensin nuo löysimmässä olevat muutamat kilot, ja aloitella sitten juoksukoulua ohjeaikataulua hitaammin.

T: LadyBird

Vierailija
11/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein meistä tällaisen listan. Saattaa sisältää virheitä, pahoitteluni niistä. t. pahamaha

Tuhdit tädit:

pahamaha (72kg/160cm)

Syömisten vähentäminen/järkeistäminen + liikunta

Murikka

Kivien pyörittely

muumimamma (89kg/166cm)

nutraus, huonot hiilarit pois

Irmeli

Kiloklubi

Tiukkapeppu (86kg/156cm)

Pallokuosi

Painonvartijat

Riina (71,6kg/170cm)

vähemmän hiilareita + liikunta

Barbamama (82kg/10cm)

Allevo-kuuri

Ballerina (70kg/167cm)

kasvispainotteinen ruokavalio + zumba

Mondo (82kg/166cm)

Pallo (84kg/ 159cm)

Kiloklubi, hiilarit pois + liikunta

Lyyli (67kg/158cm)

turhat hiilarit pois + liikunta

Tuhtis (81kg/169cm)

Rantapallo (82kg/172cm)

Kohtuullistaminen + liikunta

Big Mama (120kg/ 164cm)

Catlady (80kg/165cm)

herkut pois + liikunta

Onnimuuli (103kg/164cm)

Rentoa painonhallintaa -kirjan mukaan

LadyBird (166,6kg/ )

Karppaus + liikunta

Vierailija
12/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua fb-ryhmään. Voitte sellaisen perustaa jos haluatte. Tämä on mielestäni tarpeeksi anonyymi tapa ryhmittyä.

Nimimerkkinne voitte laittaa vaikka otsikko-kenttään. Siitä on helppo katsoa kuka on äänessä.

Vierailija
13/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se alkoi. Painonvartijoilla mennään, vanhat ohjeet vielä tallella. Liikuntaa tarkoitus lisätä. Aamupaino 79.6 kg, pituutta 160 cm. Tavoitteena päästä 60 kiloon. Tsemppiä kaikille! :) Nyt nukkumaan ettei yönälkä yllätä ;)

Vierailija
14/127 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii!

Mä olen aloittanut liikuntaspurtin, ja tällä tiellä aion jatkaa. Uusia lukemia otan vasta viikonloppuna, nyt menkat sotkee turvotuksineen kuvioita.

Vierailija
15/127 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut laihdutuksen jo kolme kuukautta sitten, mutta vielä on matkaa jäljellä! :) Nykyiset mittani ovat 161cm ja 70,8kg. (Lähtöpainoni oli 85,8kg.) Tavoitteenani on ollut koko ajan tuo 65kg, mutta saa nähdä, riittääkö se lopulta sittenkään minulle. ;) Painonvartija- menetelmällä laihdutetaan! Olen -89 äiti, lapset 1v10kk ja 9,5kk.

Vierailija
16/127 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbamama taitaa olla aika "tuhti" kun tuohon kymmeneen senttiin mahtuu noin paljon tavaraa :D *heko heko*

...(((Barbamama (82kg/10cm))))...

Vierailija
17/127 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sinne tartte tehä mitään suljttua ryhmää kun jokainen vaan tekee uuden fb profiilin niin ei kukaan saa tietää kenestä on kyse. Tyyliin: Oikea nimi vaikka Oili Hietanen, joka on jo fb:ssä

niin voi tehä uuden profiilin "Olga Pallonen" ja Olga Pallonen ottaa kavereiksi vain tän laihisryhmän tyypit. Kukaan ei tiiä mistään mitään ei tarvi oikeita nimiä antaa kelleen.

nimim. tarttis kans alkaa laihikselle

Vierailija
18/127 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen painoindeksini mukaan "sairaalloisesti ylipaionoinen".

Käyn kuntosalilla 3 krt viikossa ja teen melko raskasta ruumiillista työtä 4:nä päivänä viikossa.

Kuopion Yliopistollisen sairaalan ravitsemustieteenlaitoksella minulla mitattiin normaalia hitaampi aineenvahdunta. 10% hitaampi kuin muilla tämän ikäisillä ja kokoisilla.

(olin silloin 38 vuotias, 170 cm ja painoin 105 kiloa) Ravintoterapeutti sanoi minulle, että jos syön ihan normaalisti ja saman verran kuin muut samanikäiseni ja kokoiseni ja samanverran kuluttavat, lihon n.10 kiloa vuodessa. No senhän todella tekisinkin, ellen olisi koko ajan laihiksella! Silti olen lihonut paljon, painan nyt 120 kiloa. Siis olen koko ajan laihiksella mutta nyt pyrin leikkaukseen.

Olen kuntoillut ja pudottanut 3 kg ankaralla dietillä 2 kk:ssa. Noh, jospa pystyn siihen ilman leikkausta, onhan se eteenpäin koko ajan.

Vierailija
19/127 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi, olen huomannut, että kun ottaa pienen herkkuboostin, niin se jotenkin vaihduttaa painon putoamista. Ehkä sitten kroppa ei kynsin hampain pidä kiinni varastoistaan, kun huomaa, että tulee sitä mättöä kuitenkin aina välillä. :)

Painareissa ollessanikin pidin tuon herkkupäivän aina välillä, eikä se kokonaissaldoa huonontanut. Mulla oli ihan sama tunne, että herkuttelun jälkeen se pari päivää oli pompsahtaneena, ja sitten laski kunnolla... Vai onkohan tää vaan joku oma teoria omantunnon hiljentämiseksi ;)

Niin, itse asiassa mä omalla kohdallani jopa luulen, että kyse on omantunnon hiljentämisestä. ;) Graah, paino jälleen 72,2 kg eikä liikahda. Tämä on se syy, miksi olen joka kerta luovuttanut. Olen jaksanut viikkoja x, mutta jossain kohtaa (hyvin aikaisessa) paino jumahtaa ja se jos joku laskee motivaatiota. Kiloklubista tarkistin, että pääsin painoon 72,2 kg 28.5., eli 2,5 vk samassa painossa ei ihan älyttömästi motivoi... Tällaisina hetkinä olen luovuttanut: tuntuu ihan käsittämättömältä, että joskus pääsisin sen 70:n paremmalle puolelle. Mutta HITTOLAINEN, nyt en luovuta! Vaikka se ei ikinä tuosta laskisi, niin minähän MERKKAAN ne kalorit Kiloklubiin (eilen muuten 1500, tinkimisen varaa olisi) ja minähän LIIKUN! Jos ei muuta niin ainakaan paino ei nouse, ja toisekseen, sydän tykkää kun saa rasittua. Ja toisaalta: 9.5. paino oli kuitenkin 75,2 kg, onhan tässä kolme ilmeisen pysyvää kiloa poistunut.

Kyllä sai taas aamulla muistutella itselleen, että mikään hyvä ei tule ilmaiseksi ja että sokeristahan minä en ole, kun 4.30 soi kello ja aamulenkki kutsui... 45 min reipasta kävelyä + välillä juoksua, siihen päälle pieni lihaskuntojumppa (mulla ei ole yhtään habaa!!) ja vielä pyöräilin 6 km töihin... Aamulla teki mieli jäädä nukkumaan, mutta nyt on hyvä mieli, kun jaksoin reippailla.

Mäkin vähän vierastan sitä Fb-ryhmää, vaikka sitten keksityllä profiilillakin... :/ Luokoon sellaisen + liittyköön ketkä haluaa, ja jatkakoon täällä ketkä haluaa. :)

Kiitos muuten pahamaha listasta! :)

Riina

Vierailija
20/127 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraillaan nyt miten ne läskit lähtee?

Ei se ihan nin helppoa ole.

Kerro sitten syksyllä ja muista ottaa kuvat jossa ennen ja sitten syksyllä ja esittele vaikka blogissa kuten xenia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän