Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lähtee ne läskit!

Vierailija
08.06.2011 |

Tuntuu palstalla olevan paljon painon kanssa kamppailevia. Lähdetkö mukaan yhteiseen tsemppijengiin? Laihdutat keinolla millä hyvänsä niin olet tervetullut mukaan. Voitaisiin tsempata toisiamme niiden vaikeiden hetkien ja päivien yli kohti hoikempia aikoja.

Keksi nimimerkki ja kirjoitellaan vaikka täällä av-puolella. Kunhan laitat ketjun suosikkeihin niin se löytyy helposti jatkossa.

Kiinnostuneita?

-pahamaha-

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tökkii, vaikkakin paino on ollut laskusuhdanteinen..

Nyt paino 31.8 64,7kg

eli kesäkuusta melkein 5 kg pudotettu. Toki parempi näin, että pysyy vaikka paikoillaan siinä mihin on jo laihduttanut tai sitten edes minimaalisen hidasta laihtumista!

Toisaalta nutrilettien jälkeen olen opetellut pieniä annoksia säännöllisesti nauttien, eli ehkä tässä on menossa se elämäntaparemontti joka toisi pysyvän muutoksen : )

Toivotaan ja yritetään ainakin ; )

65,9 kg 19.7 loma jatkuu ja paino laskee hitaaaaaasti..

10.6. 69,3kg

15.6 68,5 kg

16.6 aloitin osanutrauksen ja tavoitteena pitää 10-14 pvää kalorit alle 1000 kcal/vrk. Syön niitä pirtelöitä ja lisänä tonnikalaa, kananmunaa ja hieman rahkaa.

18.6. 68,3kg

19.6. 67,9kg

20.6. 67,3kg Näyttää osa nutrauss toimivan!

25.6 67,0kg

1.7 66,4 kg Kivaaaa saada pientä tulosta : )

6.7 66,2kg Lomailuija ja "mässäilyä" kesviikosta lähtien, ei vaakaa mökillä ...

Söin tänään pipareita 100g 550kcal, ison letun kermavaahdolla, yhden maissitähkän voissa uitetun), ruisleivän palan graavilohella, kaksi paksua siivua halloumia, uusia perunoita 3 kpl.. ei hajuakaan kokonais kaloreista. Ja monta kuppia kahvia maidolla ja sokerilla!!

Huomenna syön vain kynteni!!

Vierailija
122/127 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy vas. navigaation kohdasta RYHMÄT. Siellä voi olla anonyymisti, jonkun täytyy vaan perustaa ryhmä ja hyväksyä jäsenet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte niin reippaita kun jaksatte jumpata,mulla on ongelmana ihan järkyn huono ryhti selkä jopa yläselkää myöten lysyssä kun istun ja suorassa istuminen tuntuu oikeen vaivalloiselta..tätä ajattelin lähteä salille ja jumppaan korjaamaan...

Paino tänään 85.1kg...siis nyt pitää kehuskella että ihan mieletöntä vauhtia mun paino tippuu!!

Enää en ole nutrannut vaan olen syönyt todella vähä,kaloreita varmaan samanverran kuin nutratessa. hyvin sujuu!

Vierailija
124/127 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavat fiilikset. Olen ollut 2 päivää ilman tupakkaa ja kilojakin on lähtenyt melkein kaksi - no nestettähän ne toki ovat kaikki, mutta onhan se aina kivaa kun vaaka näyttää heti vähemmän. Motivaatio kasvaa.

Mutta miten pääsisi selluliitista eroon? Entä millä treenillä saisi nätin ja pyöreän pyllyn?

Vierailija
125/127 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään oltava tiukempi tosiaan kaloreiden kanssa. 1200:lla putoaa.

Tässä mun kehittymistä:

9.5. 75,2 kg

13.5. 73,8 kg

25.5. 72,8 kg

28.5. 72,2 kg

29.5. 72 kg

30.5. 71,8 kg

9.6. 71,6 kg

16.6. 71,4 kg

17.6. 71 kg

Siis 5,5 viikkoa ja -4,2 kg. Lannistavan hidasta... :/

No mutta kuitenkin, tänään jo 71 kg. Toistaiseksi tavoite 69 kg, niin olen samassa lukemassa kuin v. 2003! :)

Kevyttä viikonloppua!

Vierailija
126/127 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän aamunen lukema 78,1 eli vähän vajaassa kolmessa viikossa ollaan tultu 83 kg:sta alaspäin.

Tänään taas pistevapaa päivä, eli syön mitä huvittaa, varmaan vähän karkkiakin... ja kylmäsavulohipastaa ois suunnitelmissa. Huomenna taas sitten ruotuun viikoksi.

Minulla ei myöskään laske paino, jos syön enemmän kuin 1200 kcal, eikä minulla ole yhtään heikko tai nälkäinen olo tuolla. On kyllä aina ollut hidas aineenvaihdunta, ja luulen, että peruskulutus on vähän normaalia matalampi.

Ensi perjantaina saakin sitten juhlistaa juhannusaattoa sekä reilun viiden kilon pudotusta, toivottavasti ainakin... Ja sitten kohti seuraavaa viiden kilon pyykkiä!!

Vierailija
127/127 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korvaa aterioita mansikoilla... on ne vaan niin hyviä!! Saapa nähdä taas perjantai aamuna, onko tää osastrawberraus toiminu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän