Löysin todella hyvän näköiset ja istuvat farkut sieltä mistä en olisi uskonut sellaisia löytäväni eli
H&M:stä =) Ihanat tummahkon siniset hieman kuluneet, perstaskut hyvällä kohdin ja oranssit ompeleet niissä, lahkeet laskeutuu tosi hyvän näkösesti polvista eli onks se nyt bootleg mallisesti mutta eivät siis ole kapeat eivätkä leveät malliltaan, ylhäältä napakat ja istuvat.
Tuli ihan erilainen fiilis ne päällä kuin mitä esimerkiks yksissä mun toisissa farkuissa mitkä numeron-pari liian isot mulle ja ostin hätäpäissäni paremman puutteessa.
Eikä hintakaan päätä huimannut, 39,90e!
Kommentit (5)
Olin juuri menossa ottamaan voileipää (ei edes nälkä, pelkkä mieliteko) mutta jätinkin väliin kun luin kohdan " istuvat farkut" .
Nimi. pari kiloa lihonut, silti normaalipainoinen
Ja ostin ensin vaaleansiniset mutta tykästyin malliin niin että ostin vielä ne tummemmatkin.Istuvat todella hyvin joka kohdasta ja hinta ei tosiaan ollut paha.
Seppälästä löysin viime kesänä kivat farkut. Siell on muutekin musta taas tosi kivoja vaatteita kun välillä en käynyt siel ollenkaan, siis Seppäläs.
Jotenkin uskomatonta, ei tarvitse mennä kuin muutama vuosi taaksepäin niin en olis edes voinut kuvitella ostavani Tarjoustalo farkkuja. Mutta nää on oikeasti hyvin istuvat. ;=DD
Istuvat mulle tosi hyvin. Eikä se halpa hinta ole ollenkaan miinusta :-)