Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko kuvitellakaan olevasi kasvissyöjä?

Vierailija
30.10.2005 |

Miksi tai miksi et?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen aika pitkään ollut syömättä lihaa. Eikä pahalta tuntunut, ei vaan maistu

Vierailija
2/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kuitenkaan ole, koska en näe mitään syytä rajoittaa ruokavalioa vapaaehtoisesti entisestään.

Vierailija
4/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiin kasviksiin siirtymisessä ei ole mitään järkeä!

Vierailija
5/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt olen aika pitkään ollut syömättä lihaa. Eikä pahalta tuntunut, ei vaan maistu

Vierailija
6/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan syöväni lihaa ;D.

Ja jollekin huolestuneelle, proteiinia saa hyvin palkokasveista ja minun tapauksessani myös maitotuotteista ja kananmunista ;).

Vierailija
7/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en lihasta niin kovin välitä, että söisin joskus mielelläni kasvisruokaa esim. ravintolassa, missä jokainen tilaa mieleistään. Vaan lähes kaikki kasvisannokset sisältävät valkosipulia, jota en taasen kestä. Joten se siitä. Kertokaapa miksi joka ikisessä kasvisruuassa on oltava valkosipulia!

Vierailija
8/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että syön liikaa lihaa tällä hetkellä, mutta mielestäni ihminen on luontaisesti sekaravinnon syöjä ja etenkin Suomen olosuhteissa ei pelkillä paikallisilla kasviksilla pystyisi tulemaan toimeen vaan lisäksi vaaditaan ravintoon lihaa ja kalaa.

Vierailija
9/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä lihan- että kasvissyöjä. Enkä pelkää rasvaa.

Vierailija
10/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedän, että ihan hyvin

voisin

olla. Samoin tiedän, etten tahdo. Tahdon syödä lihaa ja kalaa. Oloni on parempi eikä tarvitse alituiseen murehtia proteiiniasiaa. Minä lihoin kasvissyöjänä ollessani ihan kamalasti, koska tuli syötyä niin paljon enemmän pastoja, riisejä, perunoita, leipää yms. tärkkelysruokaa, jota nyt sekaruokavaliolla käytän aika vähän. En myöskään käytännössä itse jaksanut huolehtia siitä, että tosiaan olisin saanut aina tarpeeksi tarpeellisia ravintoaineita.

Vierailija
11/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta en lihasta niin kovin välitä, että söisin joskus mielelläni kasvisruokaa esim. ravintolassa, missä jokainen tilaa mieleistään. Vaan lähes kaikki kasvisannokset sisältävät valkosipulia, jota en taasen kestä. Joten se siitä. Kertokaapa miksi joka ikisessä kasvisruuassa on oltava valkosipulia!

Vierailija
12/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selkeästi lihansyöjä ja tykkään monenlaisesta lihasta. Pavut ja soija ei oikein innosta, joten ilman liharuokia en takuulla saisi riittävästi proteiinia.

Vierailija
13/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta! Hengissä olen ja hyvin voin!

Vierailija
14/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei ole sen kummempaa kuin soijapavut..

Vierailija
15/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 8 vuotta kasvissyöjä, mieheni oli 5 vuotta.

Nykyisin mätämme lihaa aika huoletta. En usko, että haluaisin enää siirtyä ihan täysin kasvisruokavalioon. Punaisen lihan voisin kyllä jättää ihan helposti.

Vierailija
16/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin 8 vuotta kasvissyöjä, mieheni oli 5 vuotta.

Vierailija
17/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen liha yököttää. Broileri olisi herkkuani, mutta sitä en taas saata syödä eläinparkojen kasvuolosuhteiden takia. Hyvä on olla kasvissyöjänä, kevyt olo. Proteiinia saan niistä pavuista, maitotuotteista ja munista, ja syön myös paljon pähkinöitä, manteleita jne.

Vierailija
18/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin nälkään ilman lihaa, kasviksista jää kiljuva nälkä.

Vierailija
19/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kasvisruoasta nälkäiseksi jää kun syö oikein.

Vierailija
20/20 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa en ole muutenkaan syönyt punaista lihaa tai kanaa 10 vuoteen, vain kala- ja kasvisruokia. Liha on ällöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi