Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi hitossa ihmiset eroavat, kun on lapsiakin? Taas kuulin, kun eräs lähipiirin pari eroaa.
12.11.2005 |
Mikä ajaa ihmiset eroon?? Mä en tajua. Ja haluan taistella oman parisuhteeni puolesta kynsin hampain.
Kommentit (4)
mainitsemianne perheväkivalta jaa totaalista ja parantamatonta pahaa oloa suhteessa ei tarvitse sietää. Mutta miten, oi miten sen huomaa/ tulee ilmi vasta siinä vaiheessa kun on lapsia. Mä itse kiitän luojaani, etten hankkinut lapsia edellisten miesystävieni kanssa. Erottu oltais mekin vaikka lapsia olisi, tai sitten olisin erittäin onneton lapsellisessa parisuhteessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pakko näissä suomen suurissa avioerotilastoissa on varmasti myös ns. turhia avioeroja. Surullista!
keskenään. Ihmiset eroavat mm. siksi että tajuavat tukehtuvansa nykyiseen ihmissuhteeseen.
Alue: Aihe vapaa
Olen itse avioeroperheestä eikä se todellakaan ole vaikuttanut minuun mitenkään huonosti. Parempi erota kuin antaa elämänsä valua hukkaan suhteessa jossa vihaat jokaista päivää. Eikä lasten ole kiva kuunnella aikuisten riitoja tai aistia kylmiä välejä yms. Jos ihan tosissaan ajan kanssa yritetään eikä se siitä enää muuksi muutu niin pakkohan siinä on erota.