Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian vanhana lapsensa saaneet ON PULASSA MURKKUJENSA KANSSA.

Vierailija
08.06.2011 |

isi yli 50,poika 12v ja äiti 49v.Poika täyshäirikkö.Ka laskenut koko ajan alemmas.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä 36v, poika 14v ja äiti 35v. Keskiarvo 6.9 ja käytös 5 ja taatusti keskiarvo laskee kasilla.

Vierailija
22/28 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheen äiti sai esikoisensa ollessaan 15v, lapsi on nyt 15v ja koulukodissa. Ehkä tämän tutun olisi kannattanut synnyttää jo 13v iässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä yhteistä ymmärrystä asioista ja nuorisokulttuurista...

Vierailija
24/28 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän oli se parempi vanhempi, vaikka äidissäkään ei sinänsä mitään vikaa ollut. Lapsuudessani isällä oli enemmän aikaa olla läsnä, hän oli rauhallisempi, ja hän ymmärsi paremmin vaikka iän puolesta olisi voinut kuvitella asian olevan toisin. Ja tästä syystä itse en tehnyt lapsia ennen kun 30 ja 32 vuotiaana, sillä halusin olla samanlainen, eli AIKUINEN enkä mikään lapsiäiti. Halusin myös tehdä paljon elämässäni ennen lapsia (ja tähän kotoakin kannustettiin, eli mene ja kierrä maailmaa nyt kun olet nuori) eli hoitaa opinnot ja muut alta pois ja etsiä työn missä viihdyn jne. jne.

Tosin uskon että oleellisempaa on luonne kun ikä, mutta nykyään ihmiset saavat lapsia vanhempina mitä ennen. Jos ennen ihmeteltiin miten jonkun 12-v vanhemmat voi olla jo liki 50-v niin nykyään tuo alkaa olla jo hyvin yleistä, koska moni tekee lapsia 30+ vuotiaina, moni vasta n.40-v.

Vierailija
25/28 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ollessa 14 vee (eiks se oo murkkuuden ydintä?) isä oli 61 v ja äiti 57 v, ja ei heillä ollut mitään ongelmia mun kaa :)

Vierailija
26/28 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ainakaan mitenkään pulassa olleet kun olin murkkuikäinen vaikka oli kaksi murkkuikäistä perheessä samaan aikaan, koska veljeni on mua vain kaksi vuotta vanhempi. Mun mielestä iän perusteella ei oikein voi mitään johtopäätöksiä tehdä. Yhtä pulassa tai ei pulassa jotkut tietyt vanhemmat saattaa murkkuikäistensä kanssa olla vaikka olisivat minkä ikäisenä lapsensa saaneet.

Vierailija
27/28 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olenkin alta kolmekymppinen murkun äiti.

Vierailija
28/28 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka yrittävät työntää kakaransa mun hoiviin. Olen siis vanha äiti.

Vaihdevuosiin saa ihan lääkäriltä apuakin. Lisäksi murkkujen kasvatus ei ole fyysistä hommaa.

Mitenköhän mä pärjään adhd teinejen kanssa, kun vaihtarit alkaa?

Olin siis erityiskoulussa töissä. Täytyy vissiin ottaa lopputili.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi