Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksin lomailevat lapset, ov

Vierailija
07.06.2011 |

mitäs mieltä on av raati tällaisista koululaisista jotka lomailevat kotonaan yksinään?

kaksi loma päivää takana ja meillä on käynyt "hoidossa" jo kolme tällaista lasta. yksikin syksyllä kolmas luokkalainen imestyi oven taakse, valitteli tylsyyttään, joten toki sai meille tulla. siinä jutellessa sitten selvisi että ei ollut syönyt vielä mitään, kello oli 11. aamulla. annoin muroja ja leipää sekä tietenkin mehua juotavaksi. tänään sitten kaksi samanlaista tapausta. lapsilta kun kysyy oletteko syöneet vielä mitään vastaus on ei.. :(

kesälomaa vasta kaksi päivää takana ja mun tekis mieli sanoo näille vanhemmille että onko oikein että heidän lapset luuhaa heti aamusta kylillä nälkäisinä.

tänäänkin yhden lapsen vanhemmille jouduin soittamaan että tuleeko hakemaan lapsensa pois, tämän isä olikin sitten jo kotona vaikka tiesti että lapsensa oli meillä (oli ollut jo klo 12:ta), vaan eipä ollut mikään kiire lastaan hakemaan kotiin.. :( lapsi ei ollu syönyt mitään koko päivänä, paitsi tarjoamani mehujään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vanhemmat olivat kehoittaneet aamulla syömään mutta lapsi ei ollut syönyt siitä huolimatta. Etkö halua että lapsi on teillä vai mikä siinä mättää?

Vierailija
2/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki järjestelyt on tehty, eikä tarvitse olla yhtään päivää yksin, jos kaikki menee niin kuin on suunniteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki järjestelyt on tehty, eikä tarvitse olla yhtään päivää yksin, jos kaikki menee niin kuin on suunniteltu.

Vierailija
4/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mitäpä tuosta pitäisi olla mieltä. Kyllä mäkin aina lasta käsken syömään heti herättyään ja muutenkin on ruokaa varattuna kaapissa vaikka miten paljon. Mutta minkäs teet, jos lapsi ei sitä vaan sieltä kaapista ota.

Vierailija
5/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei ole saaneet lapsilleen hoitajaa kesäksi.

mielestäni lapsia ei voi jättää noin hunningolle, ainakaan 8-9 vuotiaita. :(

ap

ja kyllä minä tarjoan ruokaa välipaloja yms jos olen sopinut lasten vanhempien kanssa niin, muttakun nämä lapset ilmestyvät oven taakse..

Vierailija
6/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä kaikkensa saikin tehdä, että tämä järjestyi. Jos olisi "tyytynyt osaansa", olisi ollut paljon vaikeampaa. Eli omaa aktiivisuutta tarvittiin reilusti.

Vierailija
7/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni on ollut yksin päivät jo ekaluokan jälkeen, koska on itse halunnut ja ollut siihen kykenevä. Mummolaan on 500 m, ja sielläkin olisi voinut olla.

Ruuat on olleet kaapissa otettavissa, niin aamiaiset, lounaat kuin välipalatkin, ja olen varmistanut puhelimitse, että hän myös syö. Ei ole ollut muitten riesana, ellei erikseen ole sovittu etukäteen.

Mutta enpä tiedä tuosta kertomastasi kun on vain sinun näkemyksesi käytettävissä.

Vierailija
8/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänäänkin yhden lapsen vanhemmille jouduin soittamaan että tuleeko hakemaan lapsensa pois, tämän isä olikin sitten jo kotona vaikka tiesti että lapsensa oli meillä (oli ollut jo klo 12:ta), vaan eipä ollut mikään kiire lastaan hakemaan kotiin.. :( lapsi ei ollu syönyt mitään koko päivänä, paitsi tarjoamani mehujään.

eipä välitä isä lapsestaan..

ap

Vierailija
9/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syövät aamupalan, menevät ulos tai kaverit tulevat meille, teini antaa lounaan ennenkuin häipyy, sitten taas keksivät tekemistä, käyvät kavereilla jne. Soittavat minulle joka välissä kun vaihtavat paikkaa ja ajattelinkin tehdä etänä tämän viikon jälkeen kun alkaa rasittaa tuo soittelu :)

Nyt meillä on yksi kaveri pari päivää ja yötä koska heillä muutto kesken.

Vierailija
10/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmistakaa kuitenkin että lapsenne syövät ja juovat näillä helteillä yksinkin ollessaan.. ap

olen oikeasti huolissani näistä pienistä jotka kulkevat ympäri kyliä päivät syömättä.

Vierailija
11/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmistakaa kuitenkin että lapsenne syövät ja juovat näillä helteillä yksinkin ollessaan.. ap

olen oikeasti huolissani näistä pienistä jotka kulkevat ympäri kyliä päivät syömättä.

No tee lastensuojeluilmoitus.

Vierailija
12/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mitäpä tuosta pitäisi olla mieltä. Kyllä mäkin aina lasta käsken syömään heti herättyään ja muutenkin on ruokaa varattuna kaapissa vaikka miten paljon. Mutta minkäs teet, jos lapsi ei sitä vaan sieltä kaapista ota.

Nää mammat jotka selittävät ettei ole vaihtoehtoja tarkoittavat oikeasti ettei ole ILMAISTA tai JONKUN MUUN KUSTANTAMAA vaihtoehtoa!

Vierailija
13/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään söisi kotona, jos kerran naapurissa saisi jäätelöä ;)

Älä AP syötä naapurin lapsia, vaan patista kotiinsa syömään. Ei ne nälkään kuole.

Vierailija
14/14 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitoa, ehkö myös appelsiinimehua (en tarkistanut). Sitten lähdin töihin.

Poika (9v)oli käynyt päivällä naapurissa ja saanut jäätelöä, koska kertoi, ettei ole koko päivänä syönyt yhtään mitään. Jääkaapissa oli lämmitystä vailla lautasella ateria.

Tietysti lapsi syö jäätelöä, jos sitä tarjotaan! Lopeta niiden lasten ruokkiminen, niin pysyvät kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi