Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut monta vauvaa nauramaan kassajonossa

Vierailija
15.08.2024 |

Kun istuvat siinä kärryn vauvaistuimessa naama minuun päin ja äiti laittaa ostoksia hihnalle.Sillä aikaa vääntelen naamaani vauvalle ja yleensä alkavat nauramaan.

M39

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hymy riittää lapselle tai vauvalle. Ei kannata ainakaan irvistellä, ettei vauva ala luulla irvistelyä normaaliksi tervehtimiseksi. 

Tuttujen lasta muka karaistiin pelottelemalla ja irvistelemällä ja järjettömällä huudolla. Lapsesta kasvoi pelokas ja varautunut. Se ei ole mikään ihme. Jos ei voi luottaa omien vanhempiensa olevan turvallisia ihmisiä, kuinka voi luottaa muidenkaan ihmisten olevan sellaisia?

Vierailija
2/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, riittää kun hymyilee. Jotkut alkaa leikkimään "piilosta", se on hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hymy riittää lapselle tai vauvalle. Ei kannata ainakaan irvistellä, ettei vauva ala luulla irvistelyä normaaliksi tervehtimiseksi. 

Tuttujen lasta muka karaistiin pelottelemalla ja irvistelemällä ja järjettömällä huudolla. Lapsesta kasvoi pelokas ja varautunut. Se ei ole mikään ihme. Jos ei voi luottaa omien vanhempiensa olevan turvallisia ihmisiä, kuinka voi luottaa muidenkaan ihmisten olevan sellaisia?

En minä irvistele etteivät pelästy.Teen vaan hassuja ilmeitä.

Vierailija
4/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä ainakin ymmärsin, mitä ap tarkoitti. :) Vauvojen naurattamista harrastan itsekin.

Vierailija
5/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opetin koronasulun jälkeen taaperoita vilkuttamaan ja ottamaan kontaktia vieraaseen.

Moni vanhempi sanoi että kotona pysyminen vain omassa seurassa näkyi selvästi lasten käytöksessä.

Vierailija
6/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä hymy riittää. Ei tarvitse väännellä naamaa ruttuun.

Vierailija
7/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on mies. eli pedofiili

Vierailija
8/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas huomaa miten nyrpeitä suomalaiset ovat.Ap kertoo miten saa vauvoja nauramaan ja suurinosa viesteistä on nenän nyrpistelyä ja valittamista.

Vierailija
9/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on mies. eli pedofiili

Menes nyt roskiin siitä.

N30

Vierailija
10/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Kerran vähän vanhempi pikkupoika katsoi kaupassa minua ja silmälappuani.

Hetken kuluttua osoitti sormella: "äiti, äiti. Kato, merirosvo!"

Äiskä meni ihan punaiseksi ja lähti täysillä hyllyjen väliin piiloon. Tahallaan seurasin koko ajan kassalle asti.

Ostin sille tenavalle merirosvotikkarin. 😉

Vierailija
11/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel 😢

Vierailija
12/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Kerran vähän vanhempi pikkupoika katsoi kaupassa minua ja silmälappuani.

Hetken kuluttua osoitti sormella: "äiti, äiti. Kato, merirosvo!"

Äiskä meni ihan punaiseksi ja lähti täysillä hyllyjen väliin piiloon. Tahallaan seurasin koko ajan kassalle asti.

Ostin sille tenavalle merirosvotikkarin. 😉

Namusetä!

Vierailija
13/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minun lapselle tulet irvistelemään takaan että sen jälkeen irvistelet hampaattomana.