Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kuoli ja nyt sain nimettömän rakkauskirjeen...

Vierailija
06.06.2011 |

Mieheni kuoli yllättäen sairaskohtaukseen vähän alle vuosi sitten. Lapsia meille ehti tulla yksi (nyt 4 v). Itsetuntoi on ollut tosi alhaalla ja en vieläkään oikein jaksa uskoa, että tästä selviää ja joku päivä voisi taas olla kevyt ja onnellinen olo.

Sitten tässä pari päivää sitten sain siistillä käsialalla kirjoitetun kirjekuoren. Avasin sen vähän ihmetellen ja sisältä tuli kutsu treffeille - nimettömänä. On vain viittaus, että tunnemme pitkään ja että hän nyt uskaltaa. Mutta miksi ei sitten laita nimeään? Olen aivan vainoharhaisena kuka tutuistani se on - vai tunneko edes? Onko se naapuri vai kuka? Tämä ei todellakaan helpota mun oloa. Treffikutsu on ravintolaan tulevana viikonloppuna. Suoraan sanoen pelottaa enkä tiedä mitä tehdä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtis mihinkään jos en tietäisi nimeä tai jotain linkkiä josta tuietää ihmisen olevan luotettava.

Vierailija
2/15 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joku ravintola, niin vie päivällä hovimestarille kirje jonka voi sitten illalla antaa tulijalle.. kerro siinä että haluat ensin tietää kuka on kyseessä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi kuitenkin olla joku, joka on ihaillut sinua jo kaukaa kauan aikaa. Mene paikalle, mutta pyydä ystäväsi turvaksesi istumaan lähietäisyydelle, seuraamaan tilannetta salaa.

Jos kaikki onkin ok, käy wc:ssä laittamassa hänelle tekstari, että kaikki on hyvin.

Vierailija
4/15 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tunnettu pitkään ja nyt hän uskaltaa, niin ei se mitään muuta.

Vierailija
5/15 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtis mihinkään jos en tietäisi nimeä tai jotain linkkiä josta tuietää ihmisen olevan luotettava.

Tän ihmisen täytyy tuntea mut koska tietää että mun mies on kuollut. .. Ja sen täytyy olla jotenkin läheltä, koska ei uskalla tulla esiin, ehkä pelkää tulla torjutuksi ja nolatuksi ?? Mut jos mä en tiedä kuka se on, niin alanko vaan epäillä kaikkia ja en voi luottaa kehenkään edes mun arkielämässä?

Vierailija
6/15 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei nykypäivänä kirjoita kirjettä kun s-postikin on keksitty...

Vierailija
7/15 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitan ja olen saanutkin muutamia (ja olen 33 v). Just sillä erottuu jos haluaa painottaa sanomaa.

Vierailija
8/15 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies lähettää kirjeen tuoreelle leskelle pyytäen treffeille ja ilman nimeä?

Vastaus: VAARALLINEN JA EPÄLUOTETTAVA

Vierailija
9/15 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei se uskalla laittaa edes nimeään niin ei siitä ole juuri mihinkään.

Vierailija
10/15 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies lähettää kirjeen tuoreelle leskelle pyytäen treffeille ja ilman nimeä?

Vastaus: VAARALLINEN JA EPÄLUOTETTAVA

just niin mäkin tunnen, muuta samalla se on lähellä ja varjossa, kasvoton. Mä luulen että mun täytyy nähdä se ja mennä paikalle. Mut sit täytyy vielä kerätä voimaa olla tiukkana että osaa lähteä poiskin.

Vierailija
11/15 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäjä ei tajua että se toinen tulee pelkääväksi ja vainoharhaiseksi. Itse luulee et se toinen ois otettu tms.

Vierailija
12/15 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulle on jo tapahtunut niin hirveä asia, että yhdet oudot treffit ei ehkä kaada sua. Mene paikalle, mistäpä tiiät, vaikka vielä jonain päivänä löytyisi onni ja ilo elämään. Tsemppiä.

Vierailija
13/15 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/15 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola on turvallinen paikka tavata. Et tarvitse sinne taustajoukkoja. Voithan mennä ajoissa ja kurkkia ovelle josko tunnistaisit tulijan. Paljonko sinulla on vapaita (miehiä?) tuttavapiirissä? Jos pystyisit joukkoa karsimaan.

Mutta mene paikalla ja katso mihin tilanne johtaa.

Vierailija
15/15 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuossa tilanteessa oo mitenkään hirvittävän nössö asia.

Ei nyt ole ihan tavallista lähestyä leskeä, ja varmaan mies pelkää ihan sikana, oliko lainkaan korrektia pyytää treffeille, saattaa miettiä, oletko sinä yhtään valmis vaiko vain loukkaantunut että joku kehtaa surevaa leskeä lähestyä.

Ja kenties mies tahtoo säilyttää suhun välit jos on lähipiiristä ja ehkä mies haluaa odottaa aikaansa, jos et olisikaan vielä valmis treffeille. Odottaa ilman juntin ja hätähousun leimaa otsassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi