Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on itkettänyt tänään eiliset Oval Officen rähinät

Vierailija
01.03.2025 |

Olen ihan aikuinen ihminen. En voi sille mitään, että olen itkenyt tänään monta kertaa eilisen Trumpin ja Vancen Zelenskylle järjestämän kurmootuksen vuoksi. Minulla käy sääliksi ukrainalaisia, jotka jäävät täysin omilleen kun Elon Musk vetää SpaceX:n avun pois ukrainalaisilta. 

Olenko ainoa, joka on näin herkkä aikuinen?

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Seuraan aktiivisesti maailmanpolitiikkaa. Ja erityisesti Ukrainan kohtalo on koskettanut. En pystynyt sitä järkyttävää Trumpin ja Vancen riitelyä Zelelle edes katsomaan loppuun. Olin aivan järkyttynyt. Ajattelin etukäteen, että jos tästä tapaamisesta nyt vihdoinkin seuraisi Ukrainalle hyvää. Totuuden nimissä on sanottava, ette mennyt Zelelläkäön kaikki eilen putkeen..mutta ymmärtäähän tuon. Sotaa käyvän maan presidentti, 3 vuotta jo kovassa paineessa..

Vierailija
2/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zelenskyi käveli pahaa aavistamatta ansaan. Oikeastaan homma alkoi jo silloin kun Trump näytti todellisen karvansa ja sanoi Ukrainan aloittaneen sodan. Ei eilinen eskaloituminen johtunut muutamasta minuutista. Trump hallintoineen haluaa pestä kätensä Ukrainasta ja sen tukemisesta. Ukraina putoaa Putinin pussiin kuin kypsä omena puusta maahan.

Voimme valmistautua ottamaan vastaan uusia Ukrainan pakolaisia. Heitä, jotka jättävät Ukrainan lopullisesti taakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali ihminen. Olen myös sekä itkenyt että ollut raivoissani sellaisella tavalla, että harvoin olen. Ja lopullisesti olen oivaltanut, että minä en voisi ikinä nöyrtyä öykkäreiden edessä. Jos sota tulee, niin menetän mieluummin henkeni laittaessani vastaan.

Vierailija
4/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki kyllä kipeää katsoa Oval Officen tapaamista. Trump ja Vance olivat kuin koulukiusaajia tölvimässä uhriaan. Että kehtaavat, aikuiset ihmiset. 

Vierailija
5/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olenko ainoa, joka on näin herkkä aikuinen?" - Kyllä.

Vierailija
6/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei vain voida jäädä parkumaan. Vaan on rakennettava Euroopasta vahvempi. Yhdessä. On hyväksyttävä puolustusmenojen kasvu ja m-muuton lasku. Koska muutoin ei kohta ole maanosaa jossa aito demokratia toimii.

Vierailija
7/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä konkretisoitui se, minkälainen kylmä, puhdas pahuus maailmassa pyrkii nyt vallalle. Jokaisella eurooppalaisella on valtava vastuu siitä, että periksi ei anneta.

Vierailija
8/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mje tjäällä Vjenäjällä olljemme tjyytyvävjäisiä kjun rjotta sjai ansionsa mjukaan.

Vierailija
9/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei vain voida jäädä parkumaan. Vaan on rakennettava Euroopasta vahvempi. Yhdessä. On hyväksyttävä puolustusmenojen kasvu ja m-muuton lasku. Koska muutoin ei kohta ole maanosaa jossa aito demokratia toimii.

Kunpa ihmiset saataisiin ymmärtämään, miten isot asiat tässä on kyseessä. Liian suuri osa katselee vain omaa henkilökohtaista lyhyen aikavälin tilannettaan ja etuaan. 

Vierailija
10/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin minuakaan mikään maailmassa enää muu niin pistää vihaksi kuin tämänkaltainen vääryys ja julma vallankäyttö. Tämä oli sitä nyt todella isoilla panoksella. Sattuu.

Vierailija
11/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää, että Amerikassa ihaillaan tällaista lyödyn lyömistä ja maassa makaavan potkimista. 

Järkyttävää.  Onko ns raamattuvyöhykekin äänestänyt tällaista  öykkäriä. 

Vierailija
12/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taas käy sääliksi mten paljon niitä kuolee sodassa.

Vierailija
13/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zelenskyi käveli pahaa aavistamatta ansaan. Oikeastaan homma alkoi jo silloin kun Trump näytti todellisen karvansa ja sanoi Ukrainan aloittaneen sodan. Ei eilinen eskaloituminen johtunut muutamasta minuutista. Trump hallintoineen haluaa pestä kätensä Ukrainasta ja sen tukemisesta. Ukraina putoaa Putinin pussiin kuin kypsä omena puusta maahan.

Voimme valmistautua ottamaan vastaan uusia Ukrainan pakolaisia. Heitä, jotka jättävät Ukrainan lopullisesti taakseen.

Ovat lämpimästi tervetulleita tänne. Tämä sota on onneksi vasta ensimmäinen näytös. Jonain päivänä he voivat voitokkaina palata omaan maahansa.

Vierailija
14/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi viime kesänä maamme vastuulliset voimat hyväksyivät selvällä enemmistöllä rajaturvallisuuslain eduskunnassa.

Viime aikaisten tapahtumien valossa se älämölö mitä lain fanaattisimmat vastustajat saivat aikaan asettuu entistä vastuuttomampaan ja epäisänmaallisempaan valoon.

Häpeäisivät jos osaisivat!

Vierailija
15/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump ja Vance eivät antaneet Zelenskyn puhua ja laittoivat sanoja Zelenskyn suuhun, jotka sitten surutta käänsivät häntä vastaan. Törkeää käytöstä. Zelensky ei ollut vakuuttavimmillaan ja rauhallisimmillaan, mutta kyllähän Trumpin käytös osoitti täydellistä selkärangan puutetta. Potki heikompia, nuole vahvempia.

Vierailija
16/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää, että Amerikassa ihaillaan tällaista lyödyn lyömistä ja maassa makaavan potkimista. 

Järkyttävää.  Onko ns raamattuvyöhykekin äänestänyt tällaista  öykkäriä. 

No nimenomaan se, mikä hämmästyttää erittäin suuresti, kun Trump käytöksellään tekee pilkkaa kristinuskosta.

Vierailija
17/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin raivostuttaa, miten epäoikeudenmukainen maailma voi olla. Miten Trump VOI sanoa, että Putin haluaa rauhaa ja Zelensky ei, kun Putin voi tehdä rauhan välittömästi sillä, että vetää joukot pois Ukrainasta.

Vierailija
18/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mje tjäällä Vjenäjällä olljemme tjyytyvävjäisiä kjun rjotta sjai ansionsa mjukaan.

Tjoveri Trump hoiti hjomman juuri niinkuin oli sjovittu. Otsem harasoo! 

Vierailija
19/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voinut olla miettimättä Trumpin punaista solmiota ja kuinka sitä pitäisi kiristää ja kunnolla.

Vierailija
20/114 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kohtalotoveri. Seuraan aktiivisesti maailmanpolitiikkaa. Ja erityisesti Ukrainan kohtalo on koskettanut. En pystynyt sitä järkyttävää Trumpin ja Vancen riitelyä Zelelle edes katsomaan loppuun. Olin aivan järkyttynyt. Ajattelin etukäteen, että jos tästä tapaamisesta nyt vihdoinkin seuraisi Ukrainalle hyvää. Totuuden nimissä on sanottava, ette mennyt Zelelläkäön kaikki eilen putkeen..mutta ymmärtäähän tuon. Sotaa käyvän maan presidentti, 3 vuotta jo kovassa paineessa..

Mutta kylmästi pystyt lähettämään ukrainalaiset miehet kuolemaan sodassa jo neljättä vuotta. Onko sullakaan ihan prioriteetit kunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi