Itellan virkailija löi luurin korvaan-
onnex puhelut nauhoitetaan- kesätyöntekijä ( nuori nainen) parka huomasitko sen(!)!!!
Kommentit (19)
- oli ressukka vielä töykeä- nauhalle meni...
jos siinä lukisi jotakin. Nauhalle meni.
ap on Mäkkärin "asiakaspalvelijakouluttaja".
Vieläkö mikään vakavastiotettava taho käyttää muka nauhoja?
Jopa veivät tarjottimen ja roskat pois, kun olimme syöneet.
ap on Mäkkärin "asiakaspalvelijakouluttaja".
toimin myös assistenttina joten olen hieman paremmassa asemassa kuin joku itellalainen
toimin myös assistenttina joten olen hieman paremmassa asemassa kuin joku itellalainen
sä oot niin etevä että ihan häikäistyn. itellalla nyt varmasti vapistaan
Minkälaisella koulutus/yleissivistystaustalla oleva ihminen korvaa ksi-päätteen x-kirjaimella?
Yksikin huutomerkki riittää viestin perille menemiseen.
Assistentti=sihteeri *kuolee naruun* Oikeen sihteeri!!
sä oot niin etevä että ihan häikäistyn. itellalla nyt varmasti vapistaan
Ootko ap se sama assistentti, joka otti itseensä, kun joku äiti kevätjuhlassa kysyi, josko olisit tutun oloinen sen vuoksi, että työskentelet mahdollisesti kaupan kassalla?
1 kuuntelee loppuun asti asiakkaan asian
2. on kohtelias ja haluaa, että asiakas asioi jatkossakin kyseisen yrityksen kanssa (tässä tapauksesa Itellan eli entisen Posti OYJ:n kanssa)= ei karkota asiakkaita
3. ei ole töykeä eli ei esim. lyö luuria asiakkaan korvaan
4. muistaa, että asiakas maksaa viime kädessä hänenKIn, vaikkakin olisi kesätyöntekijä, palkkansa olemalla kyseisen yrityksen asiakas
5. asiakas on YLEENSÄ oikeassa
t- OIKEA ap
Mulle on joskus käynyt niin ollessani puhelinvaihteessa töissä.
Kerran tein niin tahallani kun asiakas oli tosi inhottava ja töykeä. Sitten sama mies soitti hetken päästä uudelleen ja kun vastasin hän olikin paljon sovittelevampi.
1. selostaa asiansa selkeästi, on valmis toistamaan sen
2. on kohtelias ja pitää ensisijaisena tavoitteenaan ongelman ratkaisemista, ei oikeassa olemista, "voittamista" tai nokittelua
3. ei ole töykeä eikä lyö puhelinta asiakaspalvelijan, puhelinmyyjän tms korvaan
4. ei nöyryytä asiakaspalvelijaa
5. hyväksyy sen, että on erehtynyt jos niin osoitetaan
Oletko sä se sama assistentti, joka on myös kaupan kassaa parempi ihminen?
esitit asiasi yhtä sekavasti kuin tämän viestin niin ei mikään ihme.