Tammikuun Toivotut ~ kesäkuun kuulumiset
Kommentit (142)
Onnea Lelalle ultrakuulumisista! Laitoin jo hakemuksen ryhmään pääsystä tulemaan. Kivaa voida sitten jutella vähän vapaamminkin! :-)
Jee, osasin liittää teidät Minerwa ja Alanis ryhmään. Taidan antaa itselleni arvonimen dataosaaja :D
NYT KAIKKI LUMIPALLOIHIN mars!
Mukavaa että ultrassa oli kaikki niinkun pitääkin! :) Itsellä ultra huomenna, vähän vielä pitää jaksaa jännittää.
Kävin hakemassa ryhmään mutta minä en todella ole mikään dataosaaja, joten en tiedä osasinko oikein...
Trix tasan 11
Trix, me ollaan kaikki atk-guruja! :D
:D
Nyt mulle riitti mun väsymys, voin kertoa enemmän kun löydän suljetun ryhmän... mutta voiko terveydenhoitaja kirjoittaa enenmmän kuin kolme päivää saikkua??? Tietääkö joku??
Se on ihan ala- ja työnantajakohtaista, minkä verran saikkua hyväksytään terkkarin kirjoittamana ja mihin tarvitaan lääkärintodistus.
Tänään oli eka nvla.. lippua ja lappua täytettiin ja LA vaihtu nvlan laskurin mukaan 21.1.12 mut mie uskon enempi tuohon 22.1.12..
Saatiin jopa sydänäänetkin kuulumaan vaik viikkoja on vähän kasas (rv 10).. Jos huomenna jaksais käydä Seinäjoella verikokeissa niin se olis pois huolesta ja sit odotetaan ultra-aikaa :).
Janttara
Löysin kyllä tuon suljetun ryhmämme, mutta en onnistu kirjautumaan! Tilasin jo uuden salasananki, mutta ei onnistu sillä eikä vanhalla salasanalla - jatkan yritystä... Ultrakuulumisia ois tiedossa!
Uudella yrittämällä onnistu ihan noin vaan - joten sinne vaan muutki!
Ryhmässä on jo 17 jäsentä ja huomenna tulee sit 50 lisää :)
Laitan koneen tältä illalta kiinni, mutta tuun heti aamusta hyväksymään uudet jäsenet. Liittymispyyntöjä tulemaan vaan!
Eli "ryhmät" löytyy tuolta vasemmasta sivupalkista, sieltä "odotus ja vauvakuumeilu" ja sieltä sitten meidän Lumipallot.
JA HUOM. MINERWA, jos luet tätä:
lisäsin sut ylläpitäjäksi, kun joskus mainitsit olevasi käytettävissä! Jos siis oot vielä koneen ääressä nyt iltasella, niin käypä hyväksymässä uudet jäsenet (niistä tulee viesti sähköpostiin).
*Lela*
Ei vain data- vaan vaatimattomasti Kaikkien Alojen Asiantuntija! Näin se titteli kasvaa illan edetessä :D
Kiva että joku reipas jaksoi ton ryhmän väsätä! :) Minäkin osasin hyvien neuvojen avulla liittymispyynnön sinne laittaa!
Piti nyt kirjottaa pidempikin viesti, mutta taidampa odottaa että sinne omaan ryhmään pääsee kirjottelemaan. :)
Tellu, Tahmatassu, Yllätyshippu, JaninaMaa ja pari muuta lisätty sakkiin (ei vanhan muisti kykene pitkiin nimirimpsuihin...).
Tervetuloa muutkin!
Nyt töihin, illalla taas koneelle :)
Pitäiskös sitä nyt siirtyä tuonne lumipallopuolelle jutskailemaan...
Siellä on jo muutamat kirjoitellut, joten sinne vaan kaikki :D mukavampi siellä kirjoitella, itsekin kirjoitin jo pitkät sepustukset!
syreeni
Ohhoh, onpas siitä vierähtänyt aika akun täällä kävin... Kaikenlaisia kuulumisia täältä löytyi.
Ihanaa, taidanpa minäkin tulla sinne suljettuun ryhmään, niin saa vähän vapautuneemmin kertoa asioita.
Mulla oli tiistaina ensimmäinen neuvola, ja no, ihan hyvin kai se meni, mutta mä olin siellä vaan puoli tuntia. Osa tuntuu oleen jopa 2 tuntia, joten himan ihmetytti. Ei se terkka ees kummemmin kyselly mun vointia, kävi vaan läpi pareit ja nakkas mulle pinon luettavaa... No, voin kertoa terkasta enemmän sitte siellä suljetussa ryhmässä!
aika monella onkin jo ensimmäinen neuvola takana ja täällä se on kanssa jo ensi maanantaina. Tulen kirjoittelemaan sitten lisää kuulumisia suljettuun ryhmään.
Emma ja toukka rv 9+5
Hei,
Selene1 jättää haikein mielin hyvästit tälle listalle. Viime viikolla varhaisraskauden ultrassa paljastui, että pienokaisen elämä oli hiipunut jo seitsemännellä raskausviikolla eikä sykettä löytynyt. Eilen asia vielä varmistettiin naistentautien polilla. Huokaus. Vielä toissa viikolla pelkäsin, että verenvuoto alkaisi. Tällä hetkellä odotan sitä, sillä olen jo aloittanut lääkehoidon vuodon aloittamiseksi.
Toivotan teille muille listalaisille ihanaa odotusta ja jaksamista näissä hellesäissä. Voikaahan paksusti. Minä toivon vielä palaavani näille palstoille mahdollisimman pian uuden odotuksen merkeissä.
Selene1
Tuo on varmasti se meidän kaikkien pahin pelko=(
Toivottavasti tosiaan saat palata pian tänne odottajiin=)
Halauksia - ja onnea matkaan seuraavan tärpin suhteen!
Hip hip hei hurraa, meillä on nyt oma (suljettu) ryhmä!
Lupasin aiemmin luoda ryhmän, jos ultrassa on tänään kaikki hyvin, ja *sydän sydän sydän*, näin oli!
En oo aiemmin ryhmää luonut ja nyt en tietenkään tiedä, osaanko sitä ylläpitää tai edes lisätä jäseniä...
Mutta laittakaahan liittymispyyntöjä, niin testataan akan taidot :D
Eli "ryhmät" löytyy tuolta vasemmasta sivupalkista, sieltä "odotus ja vauvakuumeilu" ja sieltä sitten meidän lumipallot.
Laittakeehan viestiä tulemaan!
Lela *onnesta soikeana*