Miten äiti voi suostua etävanhemmaksi? Ihmettelen todella
Kommentit (24)
etä, mutta pitää muistaa että myös äidille lapset ovat vain lainassa, eivät omaisuutta. Mulla pari ystävää jotka joutuneet tekemään kipeitä ratkaisuja- ja ihan juuri sen lapsen parhaaksi. Joskus elämän realiteetit menevät niin että äiti päätyy etäksi, ystäväni ovat todellakin surreet ja kärsineet itse, mutta tehneet kaikkensa että lapsella on hyvä olla. Kova paikka, ei mikään mukavuus- tai hylkäämiskysymys. Meidän perheessä lapsilla on huolehtiva ja tärkeä, rakas isä, mutta isukin käsitys arjen pyörityksestä sekä kasvatusvastuu ja -taidot on senverran heikommilla tolalla kuin mun- vaikka itse sanonkin- et asia ratkesi luontevasti mun eduksi. Tunnepuolella hän on vähintään yhtä tärkeä kuin minä, tietenkin. 100% perhekohtaisia kysymyksiä, joista ulkopuolisen on paha sanoa mitään.
Edes osituksen jälkeen ja hän jäikin eron jälkeen pian eläkkeelle mt-ongelmiensa vuoksi. Että ihan hyvä meille lapsille, että luopui. Oli parasta saada pitää oma tuttu koti, koulu ja kaverit.
ja lapsi on ns. isin lapsi. Tällöin ei olisi järkevää asua äidin luona ja olla jatkuvasti hoidossa tai rampata kahden kodin väliä, jos on pieni lapsi.
terveisin lähi-äitipuoli.