Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen henkkamaukassa:)

Vierailija
04.06.2011 |

Isä oli tosi pienen, oliko edes 2-vuotias ihana tyttö rattaissa - tarttui lasten osastolla milestään ihanaan lasten mekkoon ja sanoi kaksi kertaa, että "tässä äitille hieno mekko". Vitsit kun se tyttö oli niin pieni ja nuori, oikeasti varmaan alle 2-vuotias ja sanoi noin:)

Miten tuon ikäinen voi tuntea empatiaa äitiään kohtaan noin?? Ihmelapsiko, vai olenko jo unohtanut? Vauvalta näytti kuitenkin ja olin aivan haltioissani kun kuulin, isänsä ei kuullut ollenkaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö normaali lapsi tunne empatiaa vanhempiaan kohtaan? Jo ihan pienestä pitäen siis?

Olen ymmärtänyt, että empatia on synnynnäistä siten, että toisilla sitä on enemmän ja toisilla vähemmän, mutta kaikissa ihmisissä empatiakyky on olemassa. Kasvatus ym sosiaalinen ympäristö sitten joko heikentää tai vahvistaa empatiakykyä.

Lapsi on voinut olla vanhempikin kuin alle 2 v, jos on pienikokoinen. Toisaalta ei ole lainkaan tavatonta että alle 2 v muodostaa ihan "järkeviä" lauseita, tytöt varsinkin ovat verbaalisesti lahjakkaampia ja taitavampia jo varsin varhain.

Vierailija
2/4 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö olis voinu sanoa noin jo alle kakveenä:) ja viisvee poikakin joskus tokaisee et äitillä on hienot vaatteet vaikka on vaan farkut ja t-paita:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä alle 2 v aina ehdottelee mulle kaupassa hienoja vaatteita, eikös se ole normaalia? valitsee myös aina sukat ja vaatteet niin että sopii väreiltään ja kuosiltaan yhteen yms.

Vierailija
4/4 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheli..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän