Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ideoita hääjärjestelyihin?

Vierailija
04.06.2011 |

Meillä on sellainen ongelma, toisella suuri ja läheinen suku n.100henkeä äkkiseltään, toisella taas n. max10 henkilöä ketä haluaisi kutsua.

Jotenkin tuntuu hölmöltä pitää suuret häät, koska minun puoleltani tulisi vain noin vähän vieraita. Mies taas haluaisi suuret häät.

Olen heittänyt ideoita pienistä intiimeistä häistä, ulkomailla vihkimisestä, jossa vain me olisimme paikalla. Mies ei oikein innostu. Koska haluaa ehdottomasti vanhemansa paikalle,mikä toisaalta olisi ihan mieluista. Mitä oikein tekisimme asian suhteen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menette Kuubaan:) Tosin ulkomailla vihkimiseen kannattaa huomioida se, että vaatii paljon byrokratiaa ja todistusten kääntämisiä jne.

Vierailija
2/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en haluaisi loukatakaan, ottamalla miehen vanhemmat. Enkä kyllä haluaisi myöskään heidän matkaansa maksaa:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kutsua isommankin porukan (mutta tehkää kutsussa selväksi että häät kestävät vain hetken/ei ole isompia tarjoiluja, niin pitkämatkalaiset eivät luultavasti viitsi lähteä jne. hyvä että tietävät asian laidan ETUKÄTEEN!).

Eli esim. kutsu jossa ilmoitatte tervetuloa vihkimiseen kirkkoon X klo 16.00. ja siitä kakkukahveille paikkaan X klo 17.30-20.00. jonka jälkeen poistutte häämatkalle (tmv.)

Vuokratkaa tila, ja sinne vaikka pitopalvelun kautta jotain ruokaa, ihan siis vaikka ne kakkukahvit ja ehkä jotain suolasta lisäksi (budjetinne mukaan).

Noin kukaan ei odota mitään notkuvia pöytiä ja aamuun saakka kestäviä juhlia. Ja osa varmaan jää kokonaan pois =intiimimpi tilaisuus koska paikalle tullee luultavasti vain lähimmät sukulaiset jne.

Häämatkalle en ottaisi vanhempia tai ketään muutakaan mukaan. Tuossa saisitte sen häämatkan kaksin mutta myös ne juhlat ja vanhemmat paikalle vihkimiseen =kaikki voittavat.

Vierailija
4/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin läheisimmillä on mahdollisuus osallistua.

Me harkittiin järjestämme ihan pienet häät tai ei häitä ollenkaan, mutta päätettiin sitten järjestää ns. kunnon häät. Vasta häissä tajusin kuinka tärkeä asia häämme olivat varsinkin monelle vanhemmalle sukulaiselle kuten vanhemmillemme, kummeille jne.

Eihän häitä toki tarvitse järjestää muiden ihmisten mieltymysten mukaan, mutta minä tulin onnelliseksi jo siitä, kun näin kuinka tärkeä tilaisuus se oli monelle ja että pystyin heille suomaan sen.

Juuri hiljattain ns. hyvänpäiväntuttu vanha nainen tuli kertomaan kuinka tyttären tyttärensä menee naimisiin. Hän odotti päivää varmaan enemmän kuin itse morsian.

Vierailija
5/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama juttu, päädyimme järjestämään häät jossa oli vajaa 60 vierasta. Rajasimme vieraslistan niin että paikalla oli ovat vanhempamme, sisaruksemme, kummimme ja kummilastemme perheet sekä ystäviä. Tosi paljon jäi kutsumatta :(. Ja ja minulla oli siis se suuri suku.

Vierailija
6/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on 7 sisarusta ja mulla 1...

Ei pidetty häitä sillä perusteella että saa kutsua vain ynden sisaruksen ;-0

Varsinkin jos miehen suku on läheinen kuten mainitsit, en alkaisi karsimaan.

Vierailija
7/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sulhasenkin päivä. Mun rakastamani mies haluaa isot juhlat ja sellaiset hänelle myös annan. Häät ovat vain yksi päivä, avioliitto on elämän mittainen.

Vierailija
8/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni morsian on sellainen omissa häissään. Mielelläni toisaalta kyllä miehelle isot häät antaisin kun tuntuu olevan tärkeää. Mielestäni isot häät tulevat liian kalliiksi. En yhdestä päivästä haluaisi tuhottomia summia maksaa. Mitä mieltä olette, siitä jos juhlissa on vain lähestulkoon toisen sukululaisia? Tiedän myös saavani paskaa niskaan, kun en kutsu muita sukulaisiani, mutta eipä voi mitään..ap

Vierailija
9/9 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee niin hankalaksi ettei yhteistä tahtoa synny, kannattaa miettiä koko juttua vakavasti uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi