Mä en jaksa enään tota meidän teinipoikaa, taaskin oli laittanut Facebookin statukseksi,
että "Tunti hantaakia tekee eetwarttia"
Että saa hävetä silmät päästään sen toilailuja ja noita viestejä FB:hen ja varmaan tekstiviesteinä lähtee samat kavereille :(
Kommentit (43)
virhe jonka teinipoika on ehkä tehnyt, on se että on ottanut äitinsä kaverilistalle.
profiililla, kun oli jättänyt koneen ja ohjelmat auki
mamman kannattaisi ehkä kiinnittää ennemminkin huomiota toisten viestintäsalaisuuden säilymiseen.
Varsinkin jos mammattelee muita täällä :D. Vaikka sillä pojulla olisi koneellaan luetut sähköviestit auki, niin mikään laki ei kiellä niitäkään lukemasta. Ja kuitenkin sekin on aivan eri asia kuin statuspäivitys, jestas.
lapsen nettikäyttäytyminen juurikin kuulu äidille ja isälle. Vanhemmat teinin kavereiksi aina facebookissa! Eikä ne lapset opi hyviä käytöstapoja, ellei niitä opeteta ja ojenneta.
Sitä en kyllä tiedä, mitä tuo päivitys tarkoitti, mutta jotain kauheaa se lienee, kun ap noin suuttui.
ei liene yhtään teinipoikaa itsellään..
Huoh!
ei liene yhtään teinipoikaa itsellään..
Huoh!
omilla nimillään ja että äidit hallitsevat tuon tietokonekäytön paremmin kuin jälkikasvunsa.
Jos teinipojillanne on koneella jotain salattavaa, niin lyön vaikka vetoa, että te ette sitä sieltä löytäisi
Se vasta nolouden huippu olisikin - että 13-vuotias poika tekisi alkeellisia oikeinkirjoitusvirheitä.
ei niille teineille mitään voi. 13-v on jo menetetty tapaus mitä kasvatukseen tulee.
Se hyvä puoli siinä on, että pojat tekevät profiileita salanimillä, ettei kukaan tuttu saa tietää, että se on minun poikani, joka kirjoittelee tyhmiä.
Mikä tossa statuksessa on se maailman kamalin kohta? Onko se kamalaa, että teini nolaa itsensä, vai se, että teinin äiti kokee olevansa huono kasvattaja ja kokee tulleensa nolatuksi?
oli poliisi pitämässä vanhempainiltaa, niin kehoitti vanhempia tarkistamaan välillä alaikäisten kännyköistä viestit...
oli poliisi pitämässä vanhempainiltaa, niin kehoitti vanhempia tarkistamaan välillä alaikäisten kännyköistä viestit...
ohje, sillä alaikäisetkin ovat viestintäsalaisuuden piirissä.
siteeranut sexy bitch-biisin sanoja kuviensa alla. Koulun rehtori teki ilmoituksen sossuun. Ja tämä tarina on tosi!
Useita kaveriehdotuksia olen saanut nykyisiltä ja entisiltä oppilailta ja ketään en ole hyväksynyt. Yksityiselämä yksityisenä kiitos!
Minulla on paljon opettaja kavereita ja ainoastaan yksi (lukion opettaja) hyväksyy oppilaita ystäviksi.
kossi oli todennäköisesti vaan käynyt salilla treenamassa vähän hauiskääntöä.
Te äidit olette joskus pihalla kuin lumiukot
Tero
kossi oli todennäköisesti vaan käynyt salilla treenamassa vähän hauiskääntöä.
Te äidit olette joskus pihalla kuin lumiukot
Tero
Äiti tietää parhaiten mikä on 50-vuotiaallekin pojalleen parasta!
Oli mennyt ostaa vain kaljaa vaikka perjantaisin on aina ostettava myös kossupullo. Dementia taitaa jo vaivata ja joutas holhouksen alaiseksi kun ei tärkeää asiaa muistanut. Itse sekin taksilla nyt haettava.
että ei ole lakia joka suojaisi sinun kännykässä tai sinun tietokoneella tai sinun työpöydän laatikossa olevia viestejä aina ja ikuisesti. Se laki suojaa ainoastaan avaamattomia viestejä, avatut saa muutkin lukea. Tietysti jos sinulla on lukitussa talossasi avattuja kirjeitä, ja naapuri murtautuu taloon ne lukemaan, niin laillista se murtautuminen ei ole, mutta viestintäsalaisuutta naapuri ei siinä loukkaa kuitenkaan. Ja kun lapsista on kyse, tilanne on vielä toisenlainen kuin naapurien välillä, ja kun kyse on koneelle auki jätetystä FB-statuksesta, ei oikein voi edes puhua viestistä.
Useita kaveriehdotuksia olen saanut nykyisiltä ja entisiltä oppilailta ja ketään en ole hyväksynyt. Yksityiselämä yksityisenä kiitos!
Minulla on paljon opettaja kavereita ja ainoastaan yksi (lukion opettaja) hyväksyy oppilaita ystäviksi.
Itse olen siis lukion opettaja ja hyväksyn opiskelijoiden kaveripyynnöt. Olen vaan alunperin alkanut niin tehdä, koska kollegani tekivät samoin. Opiskelijat tosin "joutuvat" heti sellaiseen ryhmään, jolta rajaan suurimman osan Facebookini sisällöstä. Ja piilotan kyllä sellaisten opiskelijoiden jutut, jotka menee ihan överiksi. Ei mua kiinnosta lukea heidän ryypiskelyistään tms.
tekemisiä ja sanomisia Facebookissa?
Hankkikaa elämä!
minulla on Facebook-kavereina muutamakin AV-mamma määritelmään menevä nuori äiti ja joutuisitpa lukemaan heidän statuksiaan: Iiro pulautteli, Vesa päästi hyvät röyhyt aamutisuttelun jälkeen, Santeri pyöräytti tomerat aamupökäleet kestovaippaan jne :(
nyt mamma kirjoitat kommentin pojalle "niin rakas poikalapseni, masturbointi on todellakin tieteellisesti todistettu terveelliseksi harrastukseksi. sehän ehkäisee mm. eturauhassyöpää miehillä. kunhan ei ihan rakoille ja kulumille asti "hankaa". ihanaa illanjatkoa kultamussukkaiseni, käy vielä syömässä iltapala kun olet kasvava nuori. terveisin rakastava äitylisi (isiliinikin lähettää terkkuja!)"
Edes lasten viestinnällisiä oikeuksia ja yksityisyyttä ei saa loukata.