Lapsi itkee, kun en mene huomisiin kevätjuhliin,
mutta mä en voi mennä, kun ei ole sopivia juhlavaatteita : (
Kommentit (20)
ja siistä teepaitaa? Kirppiksellekin ehtii vielä, parilla eurolla saat helposti jotain.
Turha tekosyy ettei ole vaatteita.
Haloo hei...
Lainaa vaikka naapurista hyvä ihminen, tai harsit verhosta itsellesi hameen!
Eikö täällä nyt ole tullut aika selväksi, että vaan ykköset päällä voi mennä kevätjuhliin? Mulla ei sellaisia ole.
kun en päästä häntä juhlaan kun ei ehtinyt me and i mekko saapua. En rupea lindexin vaatteissa päästämään häntä ulos.
missä vaatteissa kukakin oli eilen. Vai muistatko mitä työkavereillasi oli eilen päällä, millaiset sukat/kengät niillä oli, oliko tukat laitettu viimeisen päälle jne. oikeasti kukaan ei ajattele yhtään mitään muista, ja jos ajattelee niin so what, ei siihen kuole.
ihan tasan tarkkaan täällä huomenna vaahtoaa ja antaa hyvinkin seikkaperäisen kuvauksen mun vaatetuksesta.
huomenna lapseni päättäjäisjuhlaan kirkkoon sekä luokaan farkuissa ja t-paidassa. Rahat eivät riittäneet juhla-asuun minulle, joten tyydyn tähän, ja nautin lapseni päättäjäisjuhlasta :).
joulujuhlassa pallopaidassa ja farkuissa, et sillee.
mä ajattelin mennä jätesäkki päällä.
mennä bikineissä. Lämmin päivä tulossa niin ei viitti vetää päälle mitään juhlatamineita ja hikoilla niissä. :)
mihin laittaisin monet jätesäkilliset vaatteitani, joita en pidä ylläni. Monia uusiakin vaatteita, mutta en vaan saa aikaiseksi vietyä lahjoituksena poiskaan niitä, edes kirpparille.
jätesäkki vai uimahousut? Tuleeko sanomista, kun ei ole timmissä kunnossa.. en kyllä mäkään ole..
ettet voi muka sen takia mennä kun ei ole vaatteita. Mistä näitä hölmöjä alotuksia oikein sikiää.
ettet voi muka sen takia mennä kun ei ole vaatteita. Mistä näitä hölmöjä alotuksia oikein sikiää.
Sori, oli ihan pakko. :P
....ja samaan aikaan mä tuskailen, mihin laittaisin monet jätesäkilliset vaatteitani, joita en pidä ylläni.
Jos tämä ei ole ihan aito provo, niin kyllä voi ihminen olla pinnallinen jos "puuttuvien juhlavaatteiden" vuoksi itkettää lastaan.
Sinäkö et muka tiedä, että ei koulun päättäjäisiin ja muihin lasten kevätjuhliin mitenkään erikoisen hienosti pukeuduta?
Jos sinua vähänkään lohduttaa, niin ehkä sinun seuraava koululaisesi sitten itkee sen vuoksi, kun sinä olet tulossa kevätjuhliin.
onko tässä ketjussa ne samat ihmiset jotka huokaa "kuka opettasi suomalaisille juhlapukeutmista?".
Ei sillä ole väliä.