Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jaksaako 3v, lapsi potkutella potkupyörällä 14km? Entä 7km?

Vierailija
03.06.2011 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset jaksaa, muiden ei

Vierailija
2/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä

lapset jaksaa, muiden ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
4/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein jo uskoin.

t. ap

Vierailija
5/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaippa se menisi vaellustyylillä ja eväillä, mutta miksi? Kestäisi aivan liian kauan. Lopulta varmasti itse kantaisin lapsen ja potkulaudan.

Vierailija
6/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkeen, sitten alkaa motivaatio kadota varsinkin ylämäissä. Toki jos siinä kohta pysähtyis leikkipuistoon, ottais välipalaa ja pitäis tauon niin motivaatio varmaan palais. Mutta en silti lähtis noin pitkäämatkaa sen kanssa menemään...

Jaksais periaatteessa pidempään, et ei sinänsä voimat lopu, mut innostus ei kestä. Ja kiukuttelevan lapsen kanssa ei vanhemmatkaan haluais mennä yhtään pidemmälle,kiduttamistahan se olis puolin ja toisin.

Vierailija
7/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaippa se menisi vaellustyylillä ja eväillä, mutta miksi? Kestäisi aivan liian kauan. Lopulta varmasti itse kantaisin lapsen ja potkulaudan.

sitä on vähän kurjempi kantaa loppumatkasta kuin potkulautaa...

Vierailija
8/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 3,5 v lapsi, joka ei jaksa, ei edes kilometriä. Apuratas-fillarilla jaksaa polkea parin km:n lenkin, mutta valittaa väsymistään siinäkin. Potkulaudalla mennään niin, että otan rattaat mukaan ja kun ei jaksa, nousee kyytiin ja laitan työntöaisan eteen sen potkulaudan roikkumaan. On sellainen, jossa on 2 takapyörää.

Mutta olenkin laiska tavis-mamma, jolla esikoinen oli 5 vuotiaana virikepaikalla päiväkodissa, joten mitä muuta voisi minun 3 vuotiaaltanikaan odottaa.

Av-mammojen huippulapset kyllä potkuttelee vaikka 20 km suuntaansa, perillä verryttelee hymyssä suin, juo luomuporkkanamehua - itse puristettua, oman kasvimaan porkkanoista - hymyilee, tunnistaa tienvireustan kukat, puut ja pensaat sekä muut eliölajit, kiittää äitiään runollisin säkein tästä ulkoilu-urheilutuokiosta jonka ansiosta hänen tulevaisuutensa menestys on turvattu ja potkuttelee reippaasti laulellen takaisin kotiin, jossa auttaa äitiä ruuan laitossa, siivouksessa, tiskauksessa ja pikkusisaren hoitamisessa.

Vierailija
9/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon kevyempää, kuin potkulaudalla. Noita ei oikein voi verrata keskenään. Pyörässä isommat pyörät eli rullaa paremmin ja lisäksi se istuin.

Vierailija
10/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2km ehkä suuntaansa jos välissä kunnon tauko.

Vierailija
11/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silti en minä sitä potkulautaakaan viitsisi kantaa lapsi toiselta puolelta roikkuen. EI kolmevuotiaalla riitä kärsivällisyys tuollaisiin reissuihin, miehesi on ihan hassu.

Vierailija
12/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silti en minä sitä potkulautaakaan viitsisi kantaa lapsi toiselta puolelta roikkuen. EI kolmevuotiaalla riitä kärsivällisyys tuollaisiin reissuihin, miehesi on ihan hassu.

enkä kyllä kuvittele että minun lapseni olisi potkupyörällä saati potkulaudalla jaksanut 3-vuotiaana mennä 7 kilometriä. Ehkä nyt melkein 7-vuotiaana, polkupyörällä ainakin menee jo 7km nätisti lenkkitahtiin.

Vierailija
13/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon kevyempää, kuin potkulaudalla. Noita ei oikein voi verrata keskenään. Pyörässä isommat pyörät eli rullaa paremmin ja lisäksi se istuin.

Meillä on molemmat ja useampi kilometri menisi polkupyörällä, mutta ei 7km. Reitin pitäisi olla aika tasaista. Menettäisin järkeni, jos lapsi laskettelisi kovin hurjia alamäkiä... Siis voisi jaksaa sen 7km tasaista, jos olisi koko päivä aikaa ja pysähdyttäisiin leikkiin ja syömään. Ei ymmärrä miksi pitäisi pakolla yrittää jaksaa.

Se joka sanoi siitä potkulaudan kantamisesta

Vierailija
14/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen huippulapset kyllä potkuttelee vaikka 20 km suuntaansa, perillä verryttelee hymyssä suin, juo luomuporkkanamehua - itse puristettua, oman kasvimaan porkkanoista - hymyilee, tunnistaa tienvireustan kukat, puut ja pensaat sekä muut eliölajit, kiittää äitiään runollisin säkein tästä ulkoilu-urheilutuokiosta jonka ansiosta hänen tulevaisuutensa menestys on turvattu ja potkuttelee reippaasti laulellen takaisin kotiin, jossa auttaa äitiä ruuan laitossa, siivouksessa, tiskauksessa ja pikkusisaren hoitamisessa.

kukaan täällä juota lapsilleen porkkanamenua, siinähän on aivan liikaa sokeri. Vähintään pitää laittaa parsakaalia joukkoon !

Vierailija
15/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan täällä juota lapsilleen porkkanamenua, siinähän on aivan liikaa sokeri. Vähintään pitää laittaa parsakaalia joukkoon !

Kun se on omasta kasvimaasta, eikä siihen lisästä sokeria!! Pelkkää porkkanaa. Parsakaali on hyvä lisä, pinaatti ehkä parempi ja näin keväaikaan oman talon kulmalta nuoria nokkosia, itse ryöpäten lapsi kantoliinassa ja imettäen samalla, c-vitamiinin lisäksi rautaakin, ja lapselle läheisyyttää.... ah. Kyllä av-mamman elo on leppoisaa. Kotona kunnes nuorinkin on 21-v. Ainoa harmistus on, että on olemassa ihan naapurissa niitä toisin eläviä, laiskoja .. mutta voi ainakin lapselleeen konkreettisesti näyttää, että NUO elävät väärin, HYI, me elämme oikein.

Vierailija
16/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on omasta kasvimaasta, eikä siihen lisästä sokeria!! Pelkkää porkkanaa. Parsakaali on hyvä lisä, pinaatti ehkä parempi ja näin keväaikaan oman talon kulmalta nuoria nokkosia, itse ryöpäten lapsi kantoliinassa ja imettäen samalla, c-vitamiinin lisäksi rautaakin, ja lapselle läheisyyttää.... ah. Kyllä av-mamman elo on leppoisaa. Kotona kunnes nuorinkin on 21-v. Ainoa harmistus on, että on olemassa ihan naapurissa niitä toisin eläviä, laiskoja .. mutta voi ainakin lapselleeen konkreettisesti näyttää, että NUO elävät väärin, HYI, me elämme oikein.

Totta ja kuinka kätevää, ei tarvita siis sitä mehua ollenkaan. Eväspussiin nokkosia, parsakaalia, pinaattia ja porkkanaa juomana äidinmaito. Kyllä näillä eväillä menee ainakin 30km meidän 2-vuotiaalta Nico-Petteriltä, edes takaisin tottakai.

Ei ihme, että nämä pullamössö, pillimehu tavislapset ei jaksa edes vaivaista 7km matkaa.

Vierailija
17/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiessa, että se on Nico-Petteri pehmeellä seellä, mutta ei ässällä eikä kovalla koolla.

t:20

Vierailija
18/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei jaksais 8-10 veet ees pyöräillä noin pitkää lenkkiä.

Vierailija
19/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 3,5 vuotias jaksaisi potkutella, mutta ajaa ei jaksaisi (pyörässä vielä apurattaat). 5-vuotias ajoi eilen 13 km (3-vaihteinen pyörä) ja ihan kevyesti meni muuten, mutta lopussa mäen alkoi olla liikaa.

Vierailija
20/21 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksoi tai ei.

Mielestäni pari kilometriä on riittävä matka tuossa iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä