Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedenjuonti ja yövirtsaaminen.

Vierailija
03.06.2011 |

Minulla ei ole elämässäni koskaan oikeastaan ollut jano. Näläntunnettakin tunnen harvoin.

Jossakin vaiheessa aloitin tämän älyttömän vesitankkaamisen mitä tässä maassa harrastetaan.

Nyt jonkin aikaa olen jatkuvasti juossut öisin pissalla ja inhoan tätä.

Joskus näin jonkun kaksosilla tehdyn ohjelman, jossa tutkittiin oliko runsaalla vedenjuonnilla jotain vaikutusta. Ei ollut mitään vaikutusta.

Nyt olen juonut vähemmän jonkun aikaa ja havahduin tänä aamuna siihen seikkaan, että en olekaan vähään aikaan juossut yöpissalla. Ihanaa - saa nukkua koko yön.

Sitäkin mietin, että on monia elämäntilanteita, maita ja kulttuureja, joissa ei koko ajan juoda ja vielä pidetä jotakin pulloa mukana. Koko ajan veden litkiminen ei ole siis aina edes mahdollista. Pissalle meneminen on iso operaation kun ei olla pienessä huoneistossa vesivessan vieressä koko ajan. Sellaisissa kulttuureissa varsinkin naiset todella ovat juomatta, jotta koko ajan ei tarttis käydä pissalla. JA KUITENKIN IHMISET SELVIÄVÄT OLOSUHTEISSA, JOISSA EI KOKO AJAN JUODA VETTÄ!

Siis tämä veden litkiminen tuntuu ihan tyhmältä ja TYMPII! Juon sen mikä luonnollisesti tulee juotua enkä lähde noihin älyttömiin vedenjuominkeihin enää mukaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyrin juomaan reilusti vettä. En juo enää 1-2 tuntia ennen nukkumaanmenoa, ja käyn pissalla juuri ennen sänkyynmenoa. Yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla