Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yrittää saada tekemään abortin

Vierailija
02.06.2011 |

Sain eilen kuulla olevani raskaana.Kerroin heti miehelleni koska tiesin että hän olisi iloinen niin kuin minäkin.Ettekä ikinä arvaa mitä mieheni sanoi.Olemme olleet yhdessä 14 vuotiaista (minä olin 14.mies 20) ja naimisissa nyt 9 vuotta.Olen itse 32 ja mies 38.

Niin.Eilen hän sanoi ettei haluakaan lasta ja sanoi/kehoitti tekemään abortin.USKOMATONTA.Olemme puhuneet aiheesta jo vuosia ja molemmat halunneet ainakin 2 lasta.Nyt mieli kuulemma vain muuttui.

Epäilen vähän toista naista... tai sitten hän haluaa vain keskittyä työhönsä ja ylenemiseen.

En halua todellakaan tehdä aborttia,mutten myöskään menettää miestäni.

Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et halua murhaajaksi. Kerro, että haluat elää hyvän elämän ja et missään tapauksessa halua rikollistaustaa ja tappaa ihmisenalkua.

Vierailija
22/47 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juttelin tänään pitkään mieheni kanssa.Kysyin suoraan missä mennään ja sanoin varaavani ajan lääkäriin hänen 2ms tautiaan" varten,Hän myönsi ettei hänellä mitään sairautta olekaan.Hän on ollut vuoden ajan rakastunut toiseen naiseen (nainenkin häneen,mutta ei halunnut varattua miestä) ja vähän aikaa sitten (3 kuukautta)sitten petti minua juuri tämän naisen kanssa ja he olivat päättäneet että mies jättää minut.Mutta raskaus kuulemma mutkisti asiat,mies kertoi että hän haluaa kyllä lapsia,mutta ei mun kanssa vaan tän toisen naisen kanssa ja hän tiei että vaatiessaan aborttia en tekisi sitä vaan jättäisin hänet mikä oli suunnitelma. Tajusin että se nainen on se kyseinen "Mira" josta mun miehen äiti on puhunut.Eli myös mieheni vanhemmat tiesivät tästä naisesta."

Kerroinhan jo että ms-tauti oli mieheltäni tekosyy,hänellä olluton suhde toisen naisen kanssa.Jätin siis hänet.Mies muutti pois js asuu tällä hetkellä naisensa luona ja yrittävät lasta (kehuskeli asialla,mikä järkytti/vitutti niin paljon)Ei sanomansa mukaan halua olla mun/meidän lapseen missään tekemisisssä,elatusta ei aikonut maksaa,kunnes uhkasin oikeusteillä.Käyn töissä ja jään äitiyslomalle 3-4 kuukauden sisällä.Lapsi kasvaa ja voi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juttelin tänään pitkään mieheni kanssa.Kysyin suoraan missä mennään ja sanoin varaavani ajan lääkäriin hänen 2ms tautiaan" varten,Hän myönsi ettei hänellä mitään sairautta olekaan.Hän on ollut vuoden ajan rakastunut toiseen naiseen (nainenkin häneen,mutta ei halunnut varattua miestä) ja vähän aikaa sitten (3 kuukautta)sitten petti minua juuri tämän naisen kanssa ja he olivat päättäneet että mies jättää minut.Mutta raskaus kuulemma mutkisti asiat,mies kertoi että hän haluaa kyllä lapsia,mutta ei mun kanssa vaan tän toisen naisen kanssa ja hän tiei että vaatiessaan aborttia en tekisi sitä vaan jättäisin hänet mikä oli suunnitelma. Tajusin että se nainen on se kyseinen "Mira" josta mun miehen äiti on puhunut.Eli myös mieheni vanhemmat tiesivät tästä naisesta."

Kerroinhan jo että ms-tauti oli mieheltäni tekosyy,hänellä olluton suhde toisen naisen kanssa.Jätin siis hänet.Mies muutti pois js asuu tällä hetkellä naisensa luona ja yrittävät lasta (kehuskeli asialla,mikä järkytti/vitutti niin paljon)Ei sanomansa mukaan halua olla mun/meidän lapseen missään tekemisisssä,elatusta ei aikonut maksaa,kunnes uhkasin oikeusteillä.Käyn töissä ja jään äitiyslomalle 3-4 kuukauden sisällä.Lapsi kasvaa ja voi hyvin.

Ja olen siis ap

Vierailija
24/47 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies löyti toisen naisen kun lapsi oli 1,5 kk ja jäin yksin ja hengissä selvisin :)

Ja mies ei voi olla tunnustamatta isyyttä ja maksamatta, se on pakko jo äiti niin vaatii.

Anteeksi kun sanon näin, mutta mies kuulostaa vähän epäkypsältä.

Vierailija
25/47 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies löyti toisen naisen kun lapsi oli 1,5 kk ja jäin yksin ja hengissä selvisin :)

Ja mies ei voi olla tunnustamatta isyyttä ja maksamatta, se on pakko jo äiti niin vaatii.

Juuri niin.Mun mies jätti mut kun olin viimeisiläni raskaana.Toinen nainen... kun lapsen syntymästä oli vuosi ja avioeropaperit tehty ja avioero saatu,mies palasi häntä koipien välissä,nainen oli jättänyt sen.En ottanut takaisin,koska mies todella satutti mua,ei ollut paskaakaan kiinnostunut lapsesta,ja olin tavannut puoli vuotta sitten upean miehen jota poika pitää isänään.

Vierailija
26/47 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin.Mun mies jätti mut kun olin viimeisiläni raskaana.Toinen nainen... kun lapsen syntymästä oli vuosi ja avioeropaperit tehty ja avioero saatu,mies palasi häntä koipien välissä,nainen oli jättänyt sen.En ottanut takaisin,koska mies todella satutti mua,ei ollut paskaakaan kiinnostunut lapsesta,ja olin tavannut puoli vuotta sitten upean miehen jota poika pitää isänään.

Juuri noin.Meillä mies lähti kun synnytin (olin jo synnyttänyt ja no aika vihainen).Sanoi että hänellä on ollut suhde erään naisen kanssa ja haluaa erota.Lapsesta sanoi ettei oikeastaan halunnut lasta,mut ei kehdannut pakottamaan aborttiinkaan.

Minä,heitin miestä raivoissani jollakin mikä vaan osu käteen.Siis sakset,hän joutu tikattavaks...

Ei ole näiden 2 vuoden aikana ollut tyttöön millään lailla tekemisissä.Oma tahtonsa..Hän erosi naisestaan 3 kuukautta tytön syntymän jälkeen,mutta tietojeni mukaan halusi palata mun luo,mutta ei uskaltanut ja kehdannut petoksensa jälkeen.Onneksi emme olleet naimisissa.Tästä kaikesta on aikaa 2,5 vuotta ja olen menossa naimisiin ja nykyinen mies on tytölle se ainoa isä.

Vierailija
27/47 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvussa syöpää, diabetesta... silti olen lapsia synnyttänyt...

ei koskaan voi tietää mitä tulee,

Vierailija
28/47 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut anopit osaavat olla kyllä v-mäisiä.Mulla oli kerran anoppi joka haukku aina mua muille ja kehu mieheni exää.Kun mieheni kanssa erottiin ja mieheni löys uuden hän alkoi haukkumaan tätä nykyistä mulle ja kehui mua nykyiselle...:D

Teit oikean päätöksen.

Vierailija
29/47 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikean päätöksen abortin suhteen.Kadut myöhemmin jos sen teet.

Yleensä se on niin että miehet tarvitsee aikaa totutella ajatukseen taloon tulee lapsi.Iskee pakokauhu.Näin kävi mun miehelle.Olimme vuosia yrittäneet lapsia(molemmat olimme 28) ja kun sain tietää että olen raskaana.Kerroin miehelleni ja hän pyörtyi ja käski tekemään abortin.Minä tyhmä suostuin (kaikkea tyhmää sitä tekeekin miesten suhteen) Viikon päästä mies palasi Lapista jonne oli mennyt mietintäreissulle ja kertoi että tarvitsi vain aikaa totutella ajatukseen ja hän haluaa lapsen.

Kerroin hänelle abortista ja hän otti sen vastaan hirveällä huudolla.Itkikin.

Kyllä hän välillä mua syyllisti,mutta se loppui lyhyeen kun totesin miehen olleen syyllinen aborttiin.Hän se oli käskenyt aborttiin.En minä sitä silloin tajunnut että se oli vain joku "asiaan totuttautuminen"

Saimme myöhemmin 3 lasta jotka ovat kaikki tyttöjä.Välillä kun riitelemme,mieheni heittää aina sen lauseen "Se SUN abortoimas lapsi oli varmaan poika"

Olemme molemmat nyt 38 vuotiaita ja odotamme neljättä lastamme.

Vierailija
30/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen kuulla olevani raskaana.Kerroin heti miehelleni koska tiesin että hän olisi iloinen niin kuin minäkin.Ettekä ikinä arvaa mitä mieheni sanoi.Olemme olleet yhdessä 14 vuotiaista (minä olin 14.mies 20) ja naimisissa nyt 9 vuotta.Olen itse 32 ja mies 38.

Niin.Eilen hän sanoi ettei haluakaan lasta ja sanoi/kehoitti tekemään abortin.USKOMATONTA.Olemme puhuneet aiheesta jo vuosia ja molemmat halunneet ainakin 2 lasta.Nyt mieli kuulemma vain muuttui.

Epäilen vähän toista naista... tai sitten hän haluaa vain keskittyä työhönsä ja ylenemiseen.

Mitä pitäisi tehdä?

Lapsi syntyi eilen.Kirjoitan tätä nyt omalta miniläppäriltäni sairaalassa:)

Tyttö tulla tupsahti maailmaan.Ei olla ex-miehen kanssa oltu tekemisissä,mut kyseli kuitenkin et kumpi tuli.Avioero on vireillä.En tiedä vielä miten tästä jatkaa.Siis yhteishuoltajuus vai miten...kun aluksi hän ei halunnut olla missään tekemisissä eikä maksaa elatusmaksuja,kunnes uhkasin oikeusteitä ja se vielä kun hän on edelleen naisystävänsä kanssa ja minä tapasin 3 kk sitten miehen jota tapailen ja Oli synnärillä mun kanssa.

Vierailija
31/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä?

Lapsi syntyi eilen.Kirjoitan tätä nyt omalta miniläppäriltäni sairaalassa:)

Tyttö tulla tupsahti maailmaan.Ei olla ex-miehen kanssa oltu tekemisissä,mut kyseli kuitenkin et kumpi tuli.Avioero on vireillä.En tiedä vielä miten tästä jatkaa.Siis yhteishuoltajuus vai miten...kun aluksi hän ei halunnut olla missään tekemisissä eikä maksaa elatusmaksuja,kunnes uhkasin oikeusteitä ja se vielä kun hän on edelleen naisystävänsä kanssa ja minä tapasin 3 kk sitten miehen jota tapailen ja Oli synnärillä mun kanssa.

Onnea:)

Vierailija
32/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko on tiennyt raskauden mahdollisuudesta paljaalla vedellessään. Jos ei halua lapsia olisi laittanut kumiukon vehkeensä päälle

Anna paskiaisen mennä jos ei lasta halua, mutta pidä lapsi!

Vierailija
33/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se elämä vain muuttuu ja asiat järjestyy!

Vierailija
34/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen kuulla olevani raskaana.Kerroin heti miehelleni koska tiesin että hän olisi iloinen niin kuin minäkin.Ettekä ikinä arvaa mitä mieheni sanoi.Olemme olleet yhdessä 14 vuotiaista (minä olin 14.mies 20) ja naimisissa nyt 9 vuotta.Olen itse 32 ja mies 38. Niin.Eilen hän sanoi ettei haluakaan lasta ja sanoi/kehoitti tekemään abortin.USKOMATONTA.Olemme puhuneet aiheesta jo vuosia ja molemmat halunneet ainakin 2 lasta.Nyt mieli kuulemma vain muuttui. Epäilen vähän toista naista... tai sitten hän haluaa vain keskittyä työhönsä ja ylenemiseen. En halua todellakaan tehdä aborttia,mutten myöskään menettää miestäni. Mitä pitäisi tehdä?

Lapsi syntyi eilen.Kirjoitan tätä nyt omalta miniläppäriltäni sairaalassa:) Tyttö tulla tupsahti maailmaan.Ei olla ex-miehen kanssa oltu tekemisissä,mut kyseli kuitenkin et kumpi tuli.Avioero on vireillä.En tiedä vielä miten tästä jatkaa.Siis yhteishuoltajuus vai miten...kun aluksi hän ei halunnut olla missään tekemisissä eikä maksaa elatusmaksuja,kunnes uhkasin oikeusteitä ja se vielä kun hän on edelleen naisystävänsä kanssa ja minä tapasin 3 kk sitten miehen jota tapailen ja Oli synnärillä mun kanssa.

jos mies on ollut noin hankala.

Ihmettelen sitä naista. Mies pani sua ja sitä ämmää suhteensa aikana, mitenhän lie selitellyt lapsen tällä ämmälleen? Neitseellinen sikiäminen?

Siitä muuten voi tulla äitipuoli lapsellesi. Mietipä asiaa.

ONNEA VAUVASTA!

nro 19

Vierailija
35/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi murhata lapsesi? lapsellasi ei ole sen enempää syytä kuolla kuin miehelläsikään. jos hän ei kestä tilannetta niin murhatkoon itsensä muttei viatonta lasta.

Vierailija
36/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut, että on vanha ketju. :) 42

Vierailija
37/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella sitkeä, mahtava nainen, ap!

Mielestäni kannattaa ottaa yksinhuoltajuus vaan, tuosta ex-miehestäsi on muuten haittaa vaan sinulle ja lapsen tulevaisuudelle.

Keskity elämään lapsesi ja uuden miehesi kanssa.

He ovat tulevaisuutesi. Ehkäpä, jos asiat menee vakavaksi nykyisessä suhteessasi, tämä mies haluaa adoptoida lapsesi ja olisitte kummatkin täysiä vanhempia!

Älä tekstaile ym. ex-miehelle enää mitään vauvasta, hän on menneiden talvien lumia. Älä anna hänelle mahdollisuutta tunkea ilkeää luontoaan kauniin pienen tyttösi elämään, hän tulee vaan murtamaan tyttären sydämen, niin kuin mursi sinun.

Tiedän, koska oma isäni teki minulle niin.

Onnea paljon pienestä prinsessasta!!

Vierailija
38/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottava tarina. Just joo,en usko ,provo koko juttu!

Vierailija
39/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottava tarina. Just joo,en usko ,provo koko juttu!

Ei ole provo.Mistä tuollaista keksit?Mulla ei ole niin paljon mielikuvitusta että pystyisin sepittämään tälläisen tarinan.Mutta kaikki on hyvin nyt.Ei minua haittaa vaikka joku tarinaani epäilee:)

Vierailija
40/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo.Mistä tuollaista keksit?Mulla ei ole niin paljon mielikuvitusta että pystyisin sepittämään tälläisen tarinan.Mutta kaikki on hyvin nyt.Ei minua haittaa vaikka joku tarinaani epäilee:)

Vaikka siitä, että sanoit olleesi miehenkanssa yhdessä 14-vuotiaasta lähtien, mutta myöhemmin sanoit, että "appivanhemmat ei pidä sinusta, paitsi appiukot".

Eli sinulla oli appiukkoja ennen kuin olit 14-vuotias?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän