Mies ajaa mut hulluksi
Eli meillä on ollut tosi myrskyisä suhde, 3 vuotta ollaan oltu yhdessä.Muutimme yhteen 10kk sitten.
Aluksi mies oli todella mustasukkainen sillä paras ystäväni oli mies. No välit ystävään meni sen takia, mut miesystävän kanssa meni hyvin.
No sitten mies aloitti juomisen ja valehtelun vuosi takaperin. En sanoisi aivan ongelmaan asti, mutta juhli joka viikonloppu, ei suostunut ottamaan minua matkaan jne. Miehellä alkoi kesäloma emmekä nähneet kuin max. 2 krt/vk. Mies vietti aikaansa erään naisen luona. Kun työt jatkuivat, mies stressaantui ja "menetti järkensä" ja vakosi ikäänkuin psykoosiin. Passitin hänet lääkäriin ja sieltä palattuaan hän kertoi ihastuneensa naiseen jonka kanssa vietti kesälomalla aikaansa, eikä siksi halunnut nähdä minua. He eivät kuitenkaan mitään olleet tehneet hänen sanojensa mukaan ja minulle se oli ok. Olinhan saanut ihanan mieheni takaisin..
No muutimme sitten yhteen.Alkuaika meni todella hyvin, otimme kissan piristämään päiviämme.
Nyt miehen outo käytös on taas alkanut. Hän on sairaslomalla selkänsä takia, ja päivät ovat alkaneet kulua baarien terassilla. Ei tule koskaan humalassa kotiin, on juonut 1-2 koko päivän aikana. Nyt hän on taas alkanut liikkumaan erään naisen kanssa, jonka tiedän. Koska mies viimekesänäkin ihastui toiseen naiseen, en yksinkertaisesti halua että he viettävät aikaa yhdessä; varsinkin kun minua ei haluta mukaan! Mies tulee kyllä yöksi kotiin. Tämä ko. nainen on kihloissa tahollaan, työttömänä kuitenkin.
No, miehen piti tulla tänään kotiin, vuokrasin elokuvan ja tein ruokaa. Miestä ei kuulunut, soitin kerran, soitin tunnin päästä uudelleen (ei siis vastannut). Lähetin muutaman viestin eikä yhteenkään vastattu.
Hän tuli kotiin 2h sitten, "ei huomannut että puhelin oli soinut"
Kysyin missä hän oli ollut, kertoi että erään yhteisen ystävämme luona kylässä. Uskoin.
Vilkaisin 10min sitten hänen facebook-profiilin.
"Hei;-) Varmistelin vain että pääsit kotiin! Nähdään taas huomenna!"
Nyt itkettää. En jaksa enää! Mitä tässä voi enää tehdä? Alanko pakata tavaroita?
Kommentit (15)
Uskoakseni tulin kuitenkin ymmärretyksi!
t. ap
Hän on valehtelija, todennäköisesti persoonallisuudeltaan häiriintynyt paskiainen.
Et kyllä menetä mitään, jos hänet jätät ja potkit pellolle.
Sanon siksi, että on kokemusta noista patologisista valehtelijoista. Me kiltit naiset vaan uskotaan noihin komeisiin miehiin, mutta kannattaisi oikeasti vaihtaa kohtuukomeaan ja kunnolliseen!2
Jospa nyt luet tuon tekstisi vielä kertaalleen uudelleen ja mietit, mitä vastaisit itsellesi...
Eli meillä on ollut tosi myrskyisä suhde, 3 vuotta ollaan oltu yhdessä.Muutimme yhteen 10kk sitten.
Aluksi mies oli todella mustasukkainen sillä paras ystäväni oli mies. No välit ystävään meni sen takia, mut miesystävän kanssa meni hyvin.
No sitten mies aloitti juomisen ja valehtelun vuosi takaperin. En sanoisi aivan ongelmaan asti, mutta juhli joka viikonloppu, ei suostunut ottamaan minua matkaan jne. Miehellä alkoi kesäloma emmekä nähneet kuin max. 2 krt/vk. Mies vietti aikaansa erään naisen luona. Kun työt jatkuivat, mies stressaantui ja "menetti järkensä" ja vakosi ikäänkuin psykoosiin. Passitin hänet lääkäriin ja sieltä palattuaan hän kertoi ihastuneensa naiseen jonka kanssa vietti kesälomalla aikaansa, eikä siksi halunnut nähdä minua. He eivät kuitenkaan mitään olleet tehneet hänen sanojensa mukaan ja minulle se oli ok. Olinhan saanut ihanan mieheni takaisin..
No muutimme sitten yhteen.Alkuaika meni todella hyvin, otimme kissan piristämään päiviämme.
Nyt miehen outo käytös on taas alkanut. Hän on sairaslomalla selkänsä takia, ja päivät ovat alkaneet kulua baarien terassilla. Ei tule koskaan humalassa kotiin, on juonut 1-2 koko päivän aikana. Nyt hän on taas alkanut liikkumaan erään naisen kanssa, jonka tiedän. Koska mies viimekesänäkin ihastui toiseen naiseen, en yksinkertaisesti halua että he viettävät aikaa yhdessä; varsinkin kun minua ei haluta mukaan! Mies tulee kyllä yöksi kotiin. Tämä ko. nainen on kihloissa tahollaan, työttömänä kuitenkin.
No, miehen piti tulla tänään kotiin, vuokrasin elokuvan ja tein ruokaa. Miestä ei kuulunut, soitin kerran, soitin tunnin päästä uudelleen (ei siis vastannut). Lähetin muutaman viestin eikä yhteenkään vastattu.
Hän tuli kotiin 2h sitten, "ei huomannut että puhelin oli soinut"
Kysyin missä hän oli ollut, kertoi että erään yhteisen ystävämme luona kylässä. Uskoin.
Vilkaisin 10min sitten hänen facebook-profiilin.
"Hei;-) Varmistelin vain että pääsit kotiin! Nähdään taas huomenna!"
Nyt itkettää. En jaksa enää! Mitä tässä voi enää tehdä? Alanko pakata tavaroita?
en kyllä näe "miehessäsi" mitään ihanaa. Itse en katselisi tuollaista.
Ylitsesi kävellään koko ajan. Ja sinä annat sen tapahtua.
jotka FB aiheuttaa?
Kantsis jokaisen rakastuneen parin vaan lopettaa toi FB ja jatkaa omaa elämäänsä...hyville tosi ystäville voi aina soitella ja mennä kylään?
Facebook on saatanan juoni!
Kun meillä on hauskaa, meillä on hauskaa. Henkilökemiat on aina pelanneet yhteen - ei ole koskaan lyönyt. On sanonut negatiiviseksi ämmäksi kerran, mutta ei sen pahempaa.
Jos sanon, että jätän, arvaatte mitä siitä tulee. Meillä olisi muutto edessä 1.6 vuokralle, kaikki paperit on jo hoidettu.
Tiedän, että pitäisi lähteä mutta se on vaikeaa.
ystäviä asuu ympäri maailmaa-yksinkertaisesti helpoin tapa pitää yhteyttä.
ap (olin myös 9.)
Jospa nyt luet tuon tekstisi vielä kertaalleen uudelleen ja mietit, mitä vastaisit itsellesi...
Ehkä tässä vaiheessa kaipaa sitä että joku sanoo suoraan että kannattaa lähteä.
ole koskaan lyönyt. Kuten myös on normaalia, ettei nainen ole koskaan lyönyt. Ei siinä ole mitään mainitsemisen arvoista. Ei siitä saa yhtään plussaa. Negatiiviseksi _ämmäksi haukkuminen sen sijaan on aika ikävästi sanottu:-/. Jos mua sanoisi mies ämmäksi, olisin tosi tosi vihainen - ei, sellaista vain ei voisi tapahtua, elleivät välit olisi niin huonot, että olisimme suutuspäissämme eroamassa:-o!
Sinä olet sinä, mutta sinuna minä olisin lähtenyt jo kauan sitten. Ei kaikkea tarvi sietää. Ei läheskään kaikkea!
sanoin aamulla miehelle että muutan yksin uuteen asuntoon. Ei suuttunut, ei ilmaissut minkäänlaista tunnetta. Lähti vaan töihin (ilmeisesti....) itsellä tuntuu kamalalta mutta pakko tämä on tehdä.
Kokemuksesta voin sanoa, että tilanteesi ei tule koskaan paranemaan.
Ja pidä pääsi! Minulla samanlainen suhde ollut neljä vuotta, kohta asuttu vuosi erillään, mutta meillä on yhteinen lapsi, jonka takia ollaan oltu ns. parisuhteessa edelleen. Vieläkin kärsin miehen sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, mutta itse hän voi käydä nais"ystäviensä" luona silloin kuin huvittaa ja valehtelee silmät ja suut täyteen, vaikka olisi jäänyt kiinni.
Minua on kyllä haukuttu pahemmaksi kuin ämmäksi, olen ollut mm. huora, kun olin viimeisilläni raskaana.
Tiedän kuinka vaikeaa on päästä irti näennäisen mukavasta miehestä, joka osaa hienosti manipuloida verbaalisesti ja luulet, että kaikki vika onkin oikeastaan vain sinussa.
Miehesi vaikuttaa melkoiselle lusmurille ja onneksi teillä ei ole lapsia, jos haluat säästyä sydänsuruilta, hankkiudu eroon.
Kyllä minulla olisi mennyt maku miehestä, joka muutenkaan ei vaikuta miltään unelmatapaukselt.a
Olen siis sanonut miehelle että en tykkää että hän näkee naista; ei näemmä mitään vaikutusta.
Tiedän, että omassa käytöksessäni on vikaa. En ole vielä täysin toipunut edellisestä kesästä, joten olen hieman vainoharhainen. En halua että sama toistuu enään, ja minulla on tapana valittaa hänelle lähes kaikesta mikä edes viittaa viime kesäiseen käytökseen.
Hän ei suostu muuttamaan omaa käytöstään _ollenkaan_ !