Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yrittää saada tekemään abortin

Vierailija
02.06.2011 |

Sain eilen kuulla olevani raskaana.Kerroin heti miehelleni koska tiesin että hän olisi iloinen niin kuin minäkin.Ettekä ikinä arvaa mitä mieheni sanoi.Olemme olleet yhdessä 14 vuotiaista (minä olin 14.mies 20) ja naimisissa nyt 9 vuotta.Olen itse 32 ja mies 38.

Niin.Eilen hän sanoi ettei haluakaan lasta ja sanoi/kehoitti tekemään abortin.USKOMATONTA.Olemme puhuneet aiheesta jo vuosia ja molemmat halunneet ainakin 2 lasta.Nyt mieli kuulemma vain muuttui.

Epäilen vähän toista naista... tai sitten hän haluaa vain keskittyä työhönsä ja ylenemiseen.

En halua todellakaan tehdä aborttia,mutten myöskään menettää miestäni.

Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon!

Vierailija
42/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo.Mistä tuollaista keksit?Mulla ei ole niin paljon mielikuvitusta että pystyisin sepittämään tälläisen tarinan.Mutta kaikki on hyvin nyt.Ei minua haittaa vaikka joku tarinaani epäilee:)

Vaikka siitä, että sanoit olleesi miehenkanssa yhdessä 14-vuotiaasta lähtien, mutta myöhemmin sanoit, että "appivanhemmat ei pidä sinusta, paitsi appiukot".

Eli sinulla oli appiukkoja ennen kuin olit 14-vuotias?

Sillä miehellä on 2 isää! Isäpuoli ja bio-isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen kuulla olevani raskaana.Kerroin heti miehelleni koska tiesin että hän olisi iloinen niin kuin minäkin.Ettekä ikinä arvaa mitä mieheni sanoi.Olemme olleet yhdessä 14 vuotiaista (minä olin 14.mies 20) ja naimisissa nyt 9 vuotta.Olen itse 32 ja mies 38.

Niin.Eilen hän sanoi ettei haluakaan lasta ja sanoi/kehoitti tekemään abortin.USKOMATONTA.Olemme puhuneet aiheesta jo vuosia ja molemmat halunneet ainakin 2 lasta.Nyt mieli kuulemma vain muuttui.

Epäilen vähän toista naista... tai sitten hän haluaa vain keskittyä työhönsä ja ylenemiseen.

En halua todellakaan tehdä aborttia,mutten myöskään menettää miestäni.

Mitä pitäisi tehdä?

Lapsi syntyi eilen.Kirjoitan tätä nyt omalta miniläppäriltäni sairaalassa:)

Tyttö tulla tupsahti maailmaan.Ei olla ex-miehen kanssa oltu tekemisissä,mut kyseli kuitenkin et kumpi tuli.Avioero on vireillä.En tiedä vielä miten tästä jatkaa.Siis yhteishuoltajuus vai miten...kun aluksi hän ei halunnut olla missään tekemisissä eikä maksaa elatusmaksuja,kunnes uhkasin oikeusteitä ja se vielä kun hän on edelleen naisystävänsä kanssa ja minä tapasin 3 kk sitten miehen jota tapailen ja Oli synnärillä mun kanssa.

Onnea tyttövauvelista :)

Tuo asia sinun pitää itse päättää miten haluat perhekuviot ratkaista tästä eteenpäin. Saattaa olla fiksuinta, että jatkatte uuden miehesi ja vauvan kanssa elämää ydinperheenä. Silloin ei tarvitse exän riippaa ja tämän naisystäväkuvioita perässään vetää.

Saatte olla perheesi kanssa rauhassa ja ex-kuviotkin pääsevät jatkamaan omaa elämäänsä pelkästään keskenään. Minusta olisi reiluinta lapsellekin, kun isällä oli aika kylmiä suunnitelmia hänenkin varalle.

Vierailija
45/47 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta naurettava tuo miehesi "syy" aborttiin. Ihminen voi sairastua milloin vaan aikavälillä kehdosta hautaan. Pidä se lapsi. Mutta varaudu siihen, että tuo mies ei kestä minkäänlaisia pettymyksiä, sairauksia ym. ja kun vaikeuksia tulee, se liukenee.

Tsemppiä.

Vierailija
46/47 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas kävi toisinpäin.Aviovaimo sai kuulla olevansa raskaana.Olin todella innoissani,kunnes hän sanoi "Sinä annat mun tehdä abortin kiltisti tai mä jätän sut" Hän teki abortin.Avioliitto alkoi natista liitoksissaan.Selvisi ettei lapsi välttämättä edes ollut mun,naisella oli ollut 1. vuoden suhde johonkin hemmoon.Sinne meni 7-vuoden avioliitto pytystä alas...

Vierailija
47/47 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos olisitkin suostunut?! Olisiko antanut sinun tehdä abortin ja sitten jättänyt kumminkin? Kyllä on törkeä mies!

Raivostuttaa puolestasi, mutta onneksi asia selvisi kuitenkin tässä vaiheessa (lopulta). Paljon voimia sinulle ja kerää hyvä tukiverkko ympärillesi. Et varmasti kadu sitä, että pidät lapsen!

Juttelin tänään pitkään mieheni kanssa.Kysyin suoraan missä mennään ja sanoin varaavani ajan lääkäriin hänen 2ms tautiaan" varten,Hän myönsi ettei hänellä mitään sairautta olekaan.Hän on ollut vuoden ajan rakastunut toiseen naiseen (nainenkin häneen,mutta ei halunnut varattua miestä) ja vähän aikaa sitten (3 kuukautta)sitten petti minua juuri tämän naisen kanssa ja he olivat päättäneet että mies jättää minut.Mutta raskaus kuulemma mutkisti asiat,mies kertoi että hän haluaa kyllä lapsia,mutta ei mun kanssa vaan tän toisen naisen kanssa ja hän tiei että vaatiessaan aborttia en tekisi sitä vaan jättäisin hänet mikä oli suunnitelma. Tajusin että se nainen on se kyseinen "Mira" josta mun miehen äiti on puhunut.Eli myös mieheni vanhemmat tiesivät tästä naisesta.

Mun appivanhemmat ei koskaan ole pitänyt musta (appiukot ovat kyllä,mutta miehen äiti inhoaa mua ylikaiken)

Että olen tyhmä,olisi pitänyt viimeistään siinä vaiheessa tajuta jotain kun tämä anoppi puhui että kyllä se Mira on mukava ja niin kauniskin.Ajattelin että se on joku lapsuustuttu tai tuttu.

Sanoin miehelleni että en tee aborttia,ja käskin pakata tavarat.Ajattelin aluksi muuttaa kauas miehestä ja appivanhemmista,mutta en halua riistää lapselta isää.

Kiitos kaikille rohkaisevista kommenteista:)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä