OIKEASTIKO täällä on ylioppilaiden äitejä?? Siis jotain yli nelikymppisii ainakin???
Mä oon aina luullut, että tää on vähän NUOREMPIEN palsta!
Kommentit (56)
Vanhenemista on mahdoton välttää mutta äiti-ihminen olen edelleen.
Jos aloittaja olet nyt vielä nuori, mieti kaksi kertaa kannattaako tänne tulla, tämä koukuttaa sen verran pahasti ja yhtenä päivänä huomaat olevasi porukan nestoreita ja yhä täällä.
Ja mä taas olen luullut että NUORTENpalstat on jossain muualla ja täällä palstailee ÄIDIT
Täällä on 35v 2-vuotiaan äiti, vieläköhän hengailen täällä, kun lapsi pääsee ylioppilaaksi?
Ylioppilaan äidin ei tarvitse olla yli nelikymppinen, ei ole missään laissa ikärajaa määritelty.
Mä olen 48v ja mun vanhin lapsi saavuttaa loppukesästä rippikouluiän.
Kun aloitin palstailun reilu 12v sitten, ihmettelin, että voiko täällä oikeasti olla 50-vuotiaita. No nyt itsellä ikää lähes sen verran ja täällä ollaan...
Matkaa kirjoituksiin vielä on....
ja kohta mummokin. Ikää on jo 53v.
Kääk, tääkö on vain nuorten äitien palsta. Mää luulin, että ihan yleisesti äitien.
että olen 39 vuotias ja lapsia on parikin. Ylioppilaita tule ehkä ensi vuosikymmenellä.
Hämmästyttävintä on se, että en ole äiti vaan isä.
Mä luulin että tämä on yleisesi Aihe Vapaa palsta.
Tasa-arvoa tasa-arvoa pliiiis.
En ole äiti tai isä. Niin kuin edellä kirjoittanut mies sanoi, tämä on aihe vapaa.
Nykyään monet kuusikymppiset touhuaa paljonkin netissä, ovat facessa ja keskustelevat lehtien keskustelupalstoilla.
ja vanhin lapsi valmistuu tänä vuonna. Nuorin on 1-vuotias!
Täällä yksi viiden lapsen äiti ja isä.
äti on nyt 37 ja isä 40 vuotias.
Ekan lapsesen sain 18 vuotiaana
toinen syntyi 23 vuotiaana tuossa välissä opiskelin.
kolmas 28 vuotiaana välissä tein opinnot loppuun ja töitä
kolmas syntyi 33 vuotiaana välissä on tehty kovasti töitä välillä oli yht aikaa kolmekin työpaikkaa...
neljäs syntyi ollessani 35 vuotias töitä on tehty
viides on syntynyt ihan juuri äskettäin 37 vuotiaana
Tänä keväänä-kesänä vietetään ristiäisiä ja ESIKOISEN YO JUHLIA!
Netti, chatit ja foorumit on ollut olemassa, ennen kuin täällä nyt roikkuvat teinimammat olivat siitä kuulleetkaan.
Olivat olemassa ennenkuin teinimammat olivat syntyneetkään ;)
laajensit väitteeni jo vähän turhan pitkälle. Suomessa netti oli aika tuntematon juttu vielä 15-16 vuotta sitten, jonka voisi katsoa olevan teinimammojen realistinen alaikäraja (poikkeuksia ei huomioida). 1995 nettiyhteyksistä nautittiin lähinnä yliopistoissa, joissain yrityksissä ja äärimmäisen harvoin kodeissa. Siis todella, todella harvoin.
Ja kun kelataan taaksepäin teinimamman syntymää kohti, internettiä ei ollut nykymuodossaan olemassakaan. Vasta WWW:n syntymä löi internetin kunnolla läpi edes korkeakoulumaailmassa, se rajapyykki tulee kohdalle juurikin 90-luvun puolivälissä.
Ne mammat, jotka ovat aidosti ennen tuota roikkuneet merkkipohjaisessa ircissä tai newsseissä ovat melkolailla harvinaisia tapauksia.
Ja nekin ovat nykyisen netin esiasteita, eivät yhtä kuin www, sen päällä olevat nettifoorumit, chatit.
Nykymuotoisen netin voi siis katsoa syntyneen 90-luvun puolivälissä, mutta ei ennen kuin teinimammat olivat syntyneetkään.
mutta ylioppilasjuhliin on vielä kaaaaauna aikaa...
... lapsi olisi jo 60 v.
Olenko lukenut jotain huolimattomasti, kun en olen huomannut missään tämän palstan yläikärajaa?
Ei mulla ole havaintoa myöskään alaikärajasta, eikä edes sukupuolirajoituksesta.
Ei mulla ole havaintoa myöskään alaikärajasta, eikä edes sukupuolirajoituksesta.
Se on vain lukijan yksisilmäisyyttä, jos ei ymmärrä, että tämä ei ole mitenkään nimenomaisesti teinimammoille ja parikymppisille suunnattu.
Tämä on kaikenikäisten palsta. Minäkin olen jo ihan kohta 50v. Mietipäs sitä.
Lapseni pääsi juuri ylioppilaaksi JA minulla on neljän kuukauden ikäinen vauva!
Olen palstaillut täällä aika pitkään...
opiskelemassa yliopistossa äidinkieltä. Ikää taitaa olla jotain 23 vuotta.
Oli sitten ollut yläasteella harjoittelussa, ja siellä oppilaat olivat menneet hiljaiseksi kun kuulivat, että noin vanhalla (23v) on oma Facebook-profiili ja osaa vielä käyttää tietokonetta :D
Olivat ihan ihmetelleet, että tuon ikäiset tosiaan tietävät mikä on Facebook LOL