OIKEASTIKO täällä on ylioppilaiden äitejä?? Siis jotain yli nelikymppisii ainakin???
Mä oon aina luullut, että tää on vähän NUOREMPIEN palsta!
Kommentit (56)
Mulla saa lakin nyt lapsista keskimmäinen
Jotenkin järkyttävää, kun ajattelee, että ovat jo elämänsä ehtoopuolella. Ja mikä pahinta, jollain sen ikäisellä vanhuksella saattaa olla jopa VAUVA.
t. 41v. nainen (kuopus tosin jo 8, mutta esikoinen lukiolainen)
Mä oon aina luullut, että tää on vähän NUOREMPIEN palsta!
etta elama ALKAA nelikymppisena. Parhaat vuodet on silloin edessa.
enkä vieläkään ole päässyt irti. Liian koukuttavaa.
Oma lapsi nyt 9-vuotias, itse 45.
sitä kuvitelmaa, että tässä iässä ei osaisi käyttää nettiä ...
eix täällä oo noita jotain nelikymppisiä pienten lasten äitejäkin? Ihan kauheeta! Joku ikäraja pitäis kyl olla hei
Tai sitten ehkä ei?
T. Sellainen yli nelikymppinen alle kouluikäisen ja kahden ylioppilaaksi jo päässeen äiti
Ollemme vanhoja kuin taivas ja olemme viisaita ja hyväntahtoisia ;0)
sitä kuvitelmaa, että tässä iässä ei osaisi käyttää nettiä ...
Miettikääpä tätä seuraavalla kerralla kun haukutte anoppia kovin tunnistettavasti. :)
Netti, chatit ja foorumit on ollut olemassa, ennen kuin täällä nyt roikkuvat teinimammat olivat siitä kuulleetkaan.
Vastahan mun esikoinen pääsee ysiltä lauantaina, kaksi nuorempaa odottelee vuoroaan, nuorimmainen ei ole vielä edes eskarissa ;)
T. mummoäiti 48 vee
aina joskus;-D! Siinä vaiheessa, kun muut palstat vaikenevat. Valvominen on paha tapani. Ja olen tasan 40!! Ylioppilasta saan kyllä vielä odottaa siinä 5 vuotta:-). Ja mun äiti muuten oli 39, kun minä synnyin;-D!
mun tytär saa valkolakin ylihuomenna päähänsä!
Mut mä oonkin vaan äitipuoli, mutta äiti siltikin!
että olen 45-vuotias. Häpeän ikääni. En muistanut, että minun pitää lakata olemasta 35 ikävuoden jälkeen.
Auttaisiko ap:tä, jos menisin loppuelämäkseni komeroon?
Voi minut tulla kyllä lopettamaankin, jos niinkuin siltä tuntuu, elämähän on jo eletty tähän ikään mennessä.
nelikymppinen KAKSIVUOTIAAN äiti.
yo-juhlia 37v iässä. Omat kun/jos ylioppilaiksi pääsevät, niin silloin olen 47v ja 48v.
Ikää on 41v. mutta on kaksi pientä lasta...
ja kohta mummokin. Ikää on jo 53v.
Kääk, tääkö on vain nuorten äitien palsta. Mää luulin, että ihan yleisesti äitien.