naapurien seksiäänet
häiritseekö vai kiihottaako teitä naapurienne seksiäänet? mikä on erikoisinta, mitä seinänne takaa on kuulunut? kokemuksia siitä, kun itse ei syystä tai toisesta omassa suhteessaan, ja naapurissa voihkitaan?
Kommentit (40)
Pomminvarma kirjoitti:
Hanna32 kirjoitti:
Miksei voi purra tyynyä ja huutaa siihen, kuten muissa kodeissa?
Tai miksi pitää ees huutaa. voi sitä harrastaa ihan hijaakin
Välillä tuntuu niin hyvältä ettei vaan yksinkertasesti VOI olla hiljaa
Tota en kyllä ihan usko. Ei mulla ole koskaan ollut ongelmia pitää suutani kiinni seksin aikana. ainut ääni mitä kuuluu on ukon ähellys ja sängyn natina.
Hanna32 kirjoitti:
Pomminvarma kirjoitti:
Hanna32 kirjoitti:
Tota en kyllä ihan usko. Ei mulla ole koskaan ollut ongelmia pitää suutani kiinni seksin aikana. ainut ääni mitä kuuluu on ukon ähellys ja sängyn natina.
No, kukin tyylillään
Välillä huudan oikeen lujaa, kun mies antaa kaikkensa niin hyvältä vaan tuntuu. Eikä siinä ole mitään väärää.
Hanna32 kirjoitti:
Pomminvarma kirjoitti:
Hanna32 kirjoitti:
Tuo kuvaus kyllä paljasti, että saamasi seksi on sen sorttista, ettei tee heikkoakaan uskoa asian olevan näin. Tuli hieman huono mieli puolestasi.
Joskus nuorempana omassa opiskelijaboxissa asuessa oli kiihottavaa kuunnella naapureiden seksitouhuja. Parin vuoden ajan kun asuin tuossa Turun yo-kylän yksikössä, niin toisella puolella opiskelijatyttö ja toisella puolella poika. Naisen puolella oli huomattavasti aktiivisempaa menoa. Usein siinä sitten esim. baari-illan jälkeen tuli tämän neitokaisen panohommia kuunneltua. Äänieristys oli valmiiksi huono, mutta kehittelin tekniikoita kuuluvuuden parantamiseen esim. juomalasin avulla, jolloin myös neidon ja hänen kulloisenkin partnerin puhekin kuului hyvin. Valitettavasti tuo nainen muutti parin vuoden jälkeen muualle ja tilalle tuli joku ulkomaalainen kaveri, josta ei kyllä kuulunut hiiskahdustakaan. Yläpuolen asuntoon muutti jossain vaiheessa nuori pariskunta ja siellä kyllä ryskättiin usein.
Nyt sitten taas 20 vuotta myöhemmin perheellisenä asenne on hieman toinen. Asuntoomme ei onneksi kuulu naapureiden ähinät, mutta esim. jossain lomareissuilla sitten voikin kuulua turhankin hyvin esim. brittien känniset panohommat naapurihuoneesta. Kiusalliselta tuntuu, jos lapset ovat kuulemassa. Jos ollaan vain vaimon kanssa kahdestaan reissussa, niin ei haittaa yhtään. Lomareissujen osalta pyritään kyllä panostamaan hotelliin sen verran, ettei seinät olisi ihan pahvia.
Riippuisi varmaan naapureista, mutta ainakaan ala- tai yläkerran naapureista kukaan ei taida harrastaa seksiä ainakaan niin, että siitä lähtisi pihaustakaan. Toinen seinänaapuri on sitten kiljuva yh-kana ja oikein kylmät väreet tulee kun hän "laukeaa". tömps tömps tömps nitin-natin-nitin-natin-nitin-natin (eikä yhtään enempää), hetken (sekuntien) hiljaisuus... "oh-oh-oh-oh-hooooOooOhoOOOOOOh!" seksi loppuu. Tätä tapahtuu noin 2 kk:n välein.
Naapurista kuuluu juuri naisen uikutus. Ällöttää. En haluaisi kuulla toisten sekstailua.
80-luvulla asuin Töölössä. Yläpuolella asui isorintainen julkkisnainen ( nimi jää sanomatta) jonka poikaystävä oli stadilainen lätkäjätkä. Ja koko rappukäytävä tiesi kun he panivat. Naisen voihkiminen ja suora huuto sai mut kateelliseksi. Olin siihen aikaan reilu parikymppinen ilman naista. Kiva tavata naista rapussa. Aina tervehti ja hymyili. Lämmöllä muistan.
Voisi tilanteesta riippuen tehdä kumpaakin, mutta tällä hetkellä toivoisin, että silloin tällöin harvakseltaan kuulisi seksiääniä niin, että mahdollinen puhe kuuluisi siten, että siitä ei saa selvää.
Tuollaisessa tilanteessa ajattelisin todennäköisesti metatasolla sitä, että joku nainen on parhaillaan luonnollisten viettiensä vietävänä ja hyvin kiihottavassa ja yksityisessä tilanteessa. Siinä tilanteessa voisi myös tulla jompi kumpi seuraavista ajatuksista. Voisi kuvitella, että äänien seuraaminen on kiellettyä ja sen takia pitäisi naisen tai parin yksityisyyden suojelemiseksi laittaa kuulokkeet korville ja jotain ei-seksuaalista ääntä niihin. Toisaalta voisin myös alkaa touhuta omaa kivaa ja mahdollisesti kokea kielletyn hedelmän kutkutuksen äänten kuuntelusta.
Kyllä mä usein vedän käteen kun seinänaapurit panee kovaäänisesti...oma vaimo usein yövuorossa ja naapurin nuorirouva pitää niin kiihottavia ääniä.
Alkaahan siinä itseäkin panettaan.
Ja samoin kuuluu tietysti meiltä sinne kun naidaan mutta ei sitä siinä hekuman hetkellä ehdi miettiä.
M38
Ei todellakaan kiihota vaan ärsyttää. Onneksi asutaan nykyään omakotitalossa.
Naapurissa asuu nuorehko yh-äiti. Kyllä on vapaa iltoina railakas meininki. Kyllä kiihottaa kuunnella.
Asutaan vanhassa kerrostalossa ja niisä on tunnetusti heikko äänieristys. Jo muutama vuosi sitten oli keväällä pihatalkoissa miesten kesken keskustelu , että jostain asunnosta kuuluu iltaisin/ öisin rakkauden ääniä. Mieheni oli laskenut itsekseen et vai niin... Nyt meillä on ollut parivuotta suupallo välillä käytössä, jos äänet voimistuu liikaa. Eihän se äänettömäksi minua saa, mutta hillitsee kyllä. Ja onhan se kiva lisämauste seksileikeissä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä molempia. Asuin taannoin pienessä yksiössä Stadin keskustassa. Kakskyt neliöö tai jotain. Naapurissa avopari, nuori kaunis ehkä kaksvitonen nainen. Ja iltaisin voihki oikein kunnolla. Joskus kuului lantion hakkaus. Ja sit saattoi lopuks todeta, että olipas se kunnon pano. Karuu oli kuunnella, ku silloin oli itse ilman naista. Onneksi nyt tilanne toinen...
Asutko pahvilaatikossa, jos ei ole äänieristystä lainkaan ?
Nykyasunnossa ei kuulu mitään siihen suuntaankaan että joku harrastaisi. Lähinnä riitelyä vain kuuluu jos kuuluu, niin masentavalta kuin kuulostaakin. Välillä jännittää ollaanko me miehen kanssa ainoita joiden äänet tässä mahdollisesti kuuluu :O
Täällä on niin paljon miesten viestejä naisten äänistä niin laitan nyt miesten ääntelystä kokemusta myös.
Asuin joskus sinkkuna yksin asunnossa, jossa nyt kuului vähän kaikenlaista ääntä mutta muistan että säännöllisesti kuulin miehen ääntelyä, sellaista miehekästä voihkintaa joka koveni loppua kohden ja se kuului tosi hyvin. Naisen ääntä en kuullut. Mielikuvitus vähän alkoi laukkaamaan välillä ja tein johtopäätöksen että ehkä hän puuhastelee suihkussa itsekseen kun suihkutiloissa on yleensä hyvin kantavat äänet.
En ollut ikinä ihan satavarma kuka oli kyseessä, mutta toisaalta ei sen väliä ollut, koska mun mielikuvitus loi hänestä mulle päähän kuvan. Epäilen yhtä nuorempaa miestä koska niin usein toistui äänet ;)
Kyllähän sit itsekin sinkkunaisena välillä alkoi tekee mieli kun kuunteli ja piti välillä itsekin käydä lelulaatikolla. On vielä jonkinlainen ultimaattinen turn on ylipäänsä mulle äänekäs mies niin oli vähän bensaa liekkeihin välillä kuunnella. Rikotaan vähän tabuja nyt koska miesten masturbaatioäänet on mun mielestä tosi hot
Kun lapsia on ja naapurissa ruvetaan naimaan mikä kuulostaa murhaamiselta niin kyllä siinä on kiihottuminen kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsia on ja naapurissa ruvetaan naimaan mikä kuulostaa murhaamiselta niin kyllä siinä on kiihottuminen kaukana.
Niin varmaan tuolla maailman maissa missä ihmisiä tehdään on monella perheellä se tilanne misså sitä alle 20 neliön asuntoa asustaa n.10-12 henkilöä iältään sen 1-75v. Siinä kun vanhemmat harrastaa ja tekee uusia ihmisiä maailmaan välissä on monella vain puuvillakangas sängyn reunassa erottamaan touhutilan muusta asunnosta ja muista ihmisistä siellä.
Täällä tuo on vain ongelma. Siellä missä maailman maissa ihmisiä tehdään: intia, afrikka, kiina.mm tuo on ihan normaalia.
Ei häiritse, kun naapuriin on matkaa 300m. Toivottavasti meiltäkään ei kuulu sinne.