Repivä kipu alavatsassa seksin jälkeen, apua!!
Taustaa: Minulla on joskus ennenkin käynyt niin että vasenta kylkeä vihloo seksin aikana, edellisestä kerrasta ehkä pari kuukautta. Nyt kuitenkin noin viikon ajan vasempaan kylkeen on vihlaissut noin 50% kerroista kun olen istahtanut pytylle, mitä ei ole ennen käynyt.
Elikäs harrastimme eilen avomieheni kanssa seksiä, ja tunsin kuinka vasempaan kylkeen vihloi. En välittänyt siitä, mutta järkyttävää alavatsakipua seksin jälkeen en voinut enää ignoorata!
Kipu oli sellaista repivää, koskevaa. En päässyt istumaan enkä kyljelleen koska koski niin kovasti, joten avomieheni joutui hakemaan mulle särkylääkettä. Kipu tuntui suoraan häpykummun alapuolella. Välillä kipu helpotti hieman, mutta palasi aaltona pian takaisin. Puolisen tuntia kiduin ennenkuin kipu alkoi laantua. Aamulla olo oli jälleen normaali, mietin että onko muilla ollut vastaavaa? Mistä voisi olla kyse? Jos vielä toisen kerran käy niin sitten marssin lääkärille.
Minulla ovat menkat 8 päivää myöhässä, mutta tietääkseni minun ei pitäisi olla raskaana. Olen terve, 21-vuotias nainen.
Kommentit (2)
Itse asiassa mulla todettiin klamydia kuukausi sitten ja sain lääkkeet. Maanantaista eteenpäin saan soitella sitten kontrollikäynnistä. Miehellä on ensi viikolla testaus, ja pitäisi saada lääkkeet sitten. Ollaan kyllä kondomia käytetty tunnollisesti tämä aika, mutta tiedä sitten eikö oo lääkkeet tehonnu vai mikäs on. Onneksi saa kohta tietää onko tauti pois vai ei :)
Veikkaisin sukupuolitautia. Itse sain mieheltäni klamydian ja oli ensin alavatsakipuja ja sitten virtsatientulehduksia. Kävin lääkärillä ja hänen kehotuksestaan otin sukupuolitestit. Suosittelen samaa, koska nuo oireet toki voivat johtua muustakin. Itse epäilisin pahinta...