Kauanko teidän päivähoidossa olevat lapsenne lomailevat tänä kesänä?
Kommentit (32)
Että keskimäärin lomailevat viisi viikkoa.
Yksi lapsi oli sellainen, joka ehkä ei saa lomaa ollenkaan:( Ja sitten on joukossa myös heitä onnellisia jotka ovat 2kk.
Kysyinkin vanhemmilta heidän perheestään. En mitään tilastotietoja keskiarvosta :)
Itse vanhempana minua kiinnostaa.
ap
elokuussa vielä 2 viikoksi päiväkotiin ennen koulun alkua.
lomailee 11 viikkoa. Jäin itse juuri äitiyslomalle ja lapsi pois päivähoidosta.
alkaen juhannuksesta.
Syksyllä alkaa eskari.
ja lomaa on kesäkuun alusta elokuun puoleen väliin
ja senkin vasta syyskuussa
Eikö sulla ja puolisollasi (jos sellainen on kuvioissa) ole lainkaan lomaa vai onko lapset hoidossa vaikka itse lomailette?
Että keskimäärin lomailevat viisi viikkoa. Yksi lapsi oli sellainen, joka ehkä ei saa lomaa ollenkaan:( Ja sitten on joukossa myös heitä onnellisia jotka ovat 2kk.
Kysyinkin vanhemmilta heidän perheestään. En mitään tilastotietoja keskiarvosta :) Itse vanhempana minua kiinnostaa. ap
Minun kanssa lomalla viikon, koko perhe yhtä aikaa lomalla 2 viikkoa, lapsilla miehen kanssa lomaa vielä 2 viikkoa, 2 viimeistä viikkoa mennään niin, että lapset ovat kotona, minä teen kotona töitä ja 14-v esikoinen katsoo pk-ikäisen ja tulevan ekaluokkalaisen perään (itse siis samalla kotona).
ei näe kavereitaan kuin pitää vahtia pienempiä
itse lomailen 5 viikkoa, mies vähän eri aikaa lisäksi vielä yhden viikon ja mummit hoitaa aluksi ja lopuksi viikon.
En tiedä montako viikkoa tuosta tulee, mutta sen saa syksyllä 6-v täyttävä olla kotona. Juu ja onnistuu sillä, kun olen kuopuksesta vielä vuoden hoitovapaalla.
ehti kertyä mulle lomaa joten sen myös lapset kotona tai siis mökillä. :)
Vaikka päikyssä on mennyt hienosti ja henkilökunta on tosi mukavaa, en hetkeäkään uskottelisi itselleni, etteikö se kävisi rankaksi lapselle ellei ole kunnon lomia. Lisäksi tykkään, että lapset syövät mahdollisimman paljon omia ruokiamme, koska tykkäämme panostaa kunnon ruokaan (päikkyruokakin ihan ok).
Pyrimme aina pitämään päivät mahdollisimman lyhyinä, lapset ovat aina kotona jos vain mahdollista. Kovaa sumplimista tämä aiheuttaa kesällä, mutta on sen arvoista :)
Jotain hyvää tässä opettajan ammatissa :)
3 viikkoa elokuussa. Mutta on hoidossa vain 3 päivää viikossa.
Että keskimäärin lomailevat viisi viikkoa.
Yksi lapsi oli sellainen, joka ehkä ei saa lomaa ollenkaan:( Ja sitten on joukossa myös heitä onnellisia jotka ovat 2kk.