G:Älyttömin fb-tilapäivitys jonka olet facebookissa nähnyt tai laittanut itse?
Kommentit (17)
Ja se kun ne keskenkasvuset hännystelijät sitten lohduttelee ja kertoo miten hyvä tyyppi se oikeesti on.
Oikeastaan tunnen suurta myötähäpeää.
"tänä viikonloppuna tehdään jotain kivaa yhdessä" ja sitten äiti tulee kuitenkin vastaan kaatokännissä samana viikonloppuna kun on luvannut lapsilleen viettävänsä hyvää aikaa heidän kanssaan. Muutamaan otteeseen tullut todistettua.
Tuttavaäidin raksapäivitykset. Ketä oikeasti kiinnostaa räystäslautojen metrimäärä... Päivästä toiseen sitä samaa, kuvien kera...
Itse rakennettiin hieman aiemmin, ja yksi kuva lopputuloksesta on ihan riittävästi.
oli, kun siskoni ystävä oli mennyt armeijaan ja ilmoittanut parin viikon päästä, kuinka moni oli saanut sinä aikana klamydian. Muutaman viikon päästä oli laittanut, että antibiootit syöty, mutta ei suostunut kertomaan, mitä varten niitä oli syönyt, kysyttäessä.
Oli tosi vaikea arvata miksi :D
Sukulaisteinit laittelee tollaisia päivityksiä, hohhoijaa...
Ruma, sairaalloisen lihava ja ylimielisen näköinen pottunenä angstaa lähes päivittäin, kuinka "vittu kaikki menee päin vittua mitään en jaksa aaarrgggh". Siis...melkein päivittäin tuollainen päivitys, koskaan ei mitään positiivista. Itseäni koko ihminen ärsyttää, en voi olla samoissa tiloissa hänen kanssaan hetkeäkään.
Ruma, sairaalloisen lihava ja ylimielisen näköinen pottunenä angstaa lähes päivittäin, kuinka "vittu kaikki menee päin vittua mitään en jaksa aaarrgggh". Siis...melkein päivittäin tuollainen päivitys, koskaan ei mitään positiivista. Itseäni koko ihminen ärsyttää, en voi olla samoissa tiloissa hänen kanssaan hetkeäkään.
Ruma, lihava, ylimielisen näköinen... Juupa juu, taidat epäillä jotain. ;)
eräänä keskiviikkona:
tänään onkin sitten seks.. eikuin keskiviikko!!
ja sanottakoon että tällä mammalla ei todellakaan ole miestä, saati yhden illan hoitoja =D
kaikkia hulluja täältä lapista löytyykin!!
eräänä keskiviikkona: tänään onkin sitten seks.. eikuin keskiviikko!! ja sanottakoon että tällä mammalla ei todellakaan ole miestä, saati yhden illan hoitoja =D kaikkia hulluja täältä lapista löytyykin!!
Niinhän ne minustakin luulee ettei minulla ,yh-mammalla, ole miestä, mutta niinpä vaan on komea urheilulinen varattu mies hyvänäpitämässä harva se päivä:)
eräänä keskiviikkona: tänään onkin sitten seks.. eikuin keskiviikko!! ja sanottakoon että tällä mammalla ei todellakaan ole miestä, saati yhden illan hoitoja =D kaikkia hulluja täältä lapista löytyykin!!
Niinhän ne minustakin luulee ettei minulla ,yh-mammalla, ole miestä, mutta niinpä vaan on komea urheilulinen varattu mies hyvänäpitämässä harva se päivä:)
you wish!!
ne hitsin mitä-ruokaa-olen-tehnyt päivitykset.
lapsenhoitopäivitykset. Tyyliin "annettu ekaa kertaa tavismaitoa. Ei oireita toistaiseksi."
Eri asia on nämä "Nyt meillä kävellään" jutut.
lapsenhoitopäivitykset. Tyyliin "annettu ekaa kertaa tavismaitoa. Ei oireita toistaiseksi."
Eri asia on nämä "Nyt meillä kävellään" jutut.
ja sit nämä: siirryttiin soseisiin tänään. mulla ei oo vauvaa enää yhyy.
eiköhän puolivuotias vielä vauva ole!
joka kerta kun imetti lastaan yhden päivän ajan. Ihan hauska mutta toista päivää ei kyllä jaksanut seurata...
No tällanen kun yks opiskelukaverini keuhkoaa joka ainoaa tenttiä ennen, että ollaanpas huonolla lukemisella taas menossa tenttiin että voivoi, ei tasavarmana mene läpi... ja sitten kaavamaisesti joka tentin jälkeen päivitys tyyliin "siitä-ja-siitä tentistä vitonen(=täydet)! tämänhän piti olla sikavaikea tentti".
Ei siinä mitään että on hyvä koulussa, olen minäkin, eikä siinäkään mitään että on menestyksestään onnellinen, mutta kun statuspäivitykset tuntuu olevan pelkästään tuollaista itsensävähättelyä päivästä toiseen.
"sähän olet kyllä tosi guru, kun huonolla lukemisella pärjäät noin hyvin!!! Mä joudun kyllä aina valmistautumaan tentteihin, jos hyviä numeroita haluan."
No tällanen kun yks opiskelukaverini keuhkoaa joka ainoaa tenttiä ennen, että ollaanpas huonolla lukemisella taas menossa tenttiin että voivoi, ei tasavarmana mene läpi... ja sitten kaavamaisesti joka tentin jälkeen päivitys tyyliin "siitä-ja-siitä tentistä vitonen(=täydet)! tämänhän piti olla sikavaikea tentti". Ei siinä mitään että on hyvä koulussa, olen minäkin, eikä siinäkään mitään että on menestyksestään onnellinen, mutta kun statuspäivitykset tuntuu olevan pelkästään tuollaista itsensävähättelyä päivästä toiseen.
kertoi, miten hänen kondylomansa ovat aktivoituneet.
Se vähän loksautti leukoja, muuten en ole ärsyyntynyt tms. oikein mistään.